• Anonym (Mona Lisa)

Har ljugit en del för min kille

Jag har dejtat en kille i tre månader, vi bor inte ihop men han är min pojkvän (och jag älskar honom). Nu är det så att killen är ganska oerfaren på sex och relationer och så och för att det inte skulle bli konstig stämning har jag tänjt på sanningen och ljugit en del. Jag är hans andra tjej han har haft sex med. Han har varit i ett tidigare förhållande med en tjej ett par år och aldrig med någon annan. Jag har sagt att jag har vart med 3 killar innan honom, men sanningen är att det förmodligen är över 53. Därutöver säkert ett dussin tjejer. trekanter, gruppsex, gangbangs, bdsm och så.

Det här är egentligen inga grejer jag egentligen velat utan haft en del skumma killar innan. Jag gillar vanligt, enbart med honom. Jag ångrar det mesta. Jag är dessutom närmare 20 än 30 vilket förvärrar saken.

Jag vill sluta ljuga men det är svårt när man snärjt in sig i en massa lögner och man bara fortsätter på det spåret. Han tror att jag har ett ganska oskuldsfullt förflutet men det är en bit ifrån sanningen.    

• Svar på tråden Har ljugit en del för min kille
  • Anonym (våga)
    Anonym (Mona Lisa) skrev 2015-05-15 21:53:09 följande:

Jag har dejtat en kille i tre månader, vi bor inte ihop men han är min pojkvän (och jag älskar honom). Nu är det så att killen är ganska oerfaren på sex och relationer och så och för att det inte skulle bli konstig stämning har jag tänjt på sanningen och ljugit en del. Jag är hans andra tjej han har haft sex med. Han har varit i ett tidigare förhållande med en tjej ett par år och aldrig med någon annan. Jag har sagt att jag har vart med 3 killar innan honom, men sanningen är att det förmodligen är över 53. Därutöver säkert ett dussin tjejer. trekanter, gruppsex, gangbangs, bdsm och så.

Det här är egentligen inga grejer jag egentligen velat utan haft en del skumma killar innan. Jag gillar vanligt, enbart med honom. Jag ångrar det mesta. Jag är dessutom närmare 20 än 30 vilket förvärrar saken.

Jag vill sluta ljuga men det är svårt när man snärjt in sig i en massa lögner och man bara fortsätter på det spåret. Han tror att jag har ett ganska oskuldsfullt förflutet men det är en bit ifrån sanningen.    

Har inte läst tråden men spontant tänker jag att du ska vara stolt över att du har din erfarenhet och att du vågat leva ut (även om du ångar myckrt, vilket är okej för du kan alltid välja leva annorlunda) och att du på det när du väl träffar någon som är dig väldigt speciell verkar kunna värdesätta det och vara den personen lojal.. men det finns inget bättre än att bli älskad och känd för ditt sanna jag.. det är synd om du inte vågar vara dig själv sann för jag tror man missar och förlorar mer än man vinner på det, så klart.

Älskar han dig och vill va med dig ska det inte va några problem, skrämmer det bort honom så är det inte pga dig utan honom, i slutändan blir det alltid win win om du vågar va sann mot dig själv.

Länge leve kärleken för oss själva och vår omgivning.
  • Nenne666
    Anonym (våga) skrev 2015-05-20 11:31:25 följande:
    Har inte läst tråden men spontant tänker jag att du ska vara stolt över att du har din erfarenhet och att du vågat leva ut (även om du ångar myckrt, vilket är okej för du kan alltid välja leva annorlunda) och att du på det när du väl träffar någon som är dig väldigt speciell verkar kunna värdesätta det och vara den personen lojal.. men det finns inget bättre än att bli älskad och känd för ditt sanna jag.. det är synd om du inte vågar vara dig själv sann för jag tror man missar och förlorar mer än man vinner på det, så klart.

Älskar han dig och vill va med dig ska det inte va några problem, skrämmer det bort honom så är det inte pga dig utan honom, i slutändan blir det alltid win win om du vågar va sann mot dig själv.

Vad fint skrivet.
  • Tecum
    Anonym (våga) skrev 2015-05-20 11:31:25 följande:

Håller med, både goda och dåliga erfarenheter är till nytta. TS har provat lite av varje och har förhoppningsvis lärt sig vad som är viktigt i livet och att en bra relation är ovärderlig. Och hennes kille bör se det positiva i att hon lekt av sig.

Men om TS varit en man som gått till prostituerade i ungdomen, hade du varit lika positiv till erfarenheterna då och kunnat älska honom trots hans ärlighet?
  • Smecker
    Tecum skrev 2015-05-20 11:17:54 följande:

Försök inte slingra dig, jag citerar bara det du skrev om genetiskt undermåliga män... Men jag förstår att du har svårt att försvara det uttalandet. 

Ah, då förstår jag. Du kan läsa, men läsförståelse är inte din starka sida.

Så vartenda ord du skriver, till och med när du recenserar andra eller skriver om vad andra menar/tycker/tänker, är alltså din egen åsikt? Du kan inte skriva något alls utan att det måste vara din åsikt? Det var ett nytt koncept, kom du på det själv?

Ett tips är att läsa det jag skriver, inte det du tror att jag skriver.
    Cuiusvis hominis est errare, nullius nisi insipientis in errore perseverare
  • Smecker
    Tecum skrev 2015-05-20 11:23:13 följande:

Kan man tycka, men vad hjälper det när kvinnor som Smecker anser dem ha defekta genuppsättningar...

Visa gärna var hon Smecker anser det. För det har hon aldrig påstått att hon anser.
    Cuiusvis hominis est errare, nullius nisi insipientis in errore perseverare
  • Tecum
    Smecker skrev 2015-05-20 12:04:11 följande:
    Ah, då förstår jag. Du kan läsa, men läsförståelse är inte din starka sida.

Så vartenda ord du skriver, till och med när du recenserar andra eller skriver om vad andra menar/tycker/tänker, är alltså din egen åsikt? Du kan inte skriva något alls utan att det måste vara din åsikt? Det var ett nytt koncept, kom du på det själv?

Ett tips är att läsa det jag skriver, inte det du tror att jag skriver.
    Men om jag är så korkad, förklara gärna för mig och andra vad du menar med ditt inlägg om att män som har svårt att få kvinnor har defekta genuppsättningar och att de inte bör föröka sig?
  • Tecum
    Smecker skrev 2015-05-20 12:05:29 följande:
    Visa gärna var hon Smecker anser det. För det har hon aldrig påstått att hon anser.
    Här skrev hon det: "Naturens sätt att sortera ut defekta genuppsättningar och egenskaper är helt enkelt att se till att de inte kan föröka sig. Så det kanske finns en poäng i att dessa killar blir utan? Kan man inte förändra sig och attrahera kvinnor, så kanske man helt enkelt skall vara utan."

Jag trodde inte att hon menade så utan att jag feltolkade, men när jag påpekade så varken dementerade eller förtydligade hon utan började hacka på mig istället. Så hon står för det.
  • Nenne666
    Tecum skrev 2015-05-20 12:02:06 följande:
    Håller med, både goda och dåliga erfarenheter är till nytta. TS har provat lite av varje och har förhoppningsvis lärt sig vad som är viktigt i livet och att en bra relation är ovärderlig. Och hennes kille bör se det positiva i att hon lekt av sig.

Men om TS varit en man som gått till prostituerade i ungdomen, hade du varit lika positiv till erfarenheterna då och kunnat älska honom trots hans ärlighet?
    Prostitution är ju inte samma sak.
  • Anonym (våga)
    Tecum skrev 2015-05-20 12:02:06 följande:

Jag har kunnat förbise det men jag kanske inte har varit speciellt positiv till det.
    Liiiite skillnad liksom från att betala för sex än att leva ut sin sexualitet utan att betala för sex.
    Det är upp till var och en att avgöra vad man accepterar eller inte och hur man ställer sig till saker och ting i livet.

• Tecum
    Nenne666 skrev 2015-05-20 12:28:24 följande:
    Prostitution är ju inte samma sak.
    Nä det är dessutom olagligt men det är i samma härad så att säga, avd ungdomssynder. Så det är nivån på toleransen jag undrar över. Kan kärleken övervinna allt?
Svar på tråden Har ljugit en del för min kille