• Anonym (kls)

Har ljugit en del för min kille

Nenne666 skrev 2015-05-18 09:38:03 följande:
    Att köpa sex är ett brott, dock inte att sälja. Att tillskriva någon obehag som inte haft obehag innan är enligt mig värre än att en sån karl blir kallad bäbis. Att må väldigt dåligt i flera dagar för att ens fru långt bak i tiden haft tre-kant är att klistra på en känsla som inte finns. Det är väldigt fult gjort och jag ger inte mycket för ett sådant skruvat beteende.
    Den juridiska aspekten använder du som svepskäl, eller skulle det vara ok för dig sålänge killen åkt ner till Danmark eller Tyskland och köpt en hora och således håller sig på rätt sida om lagen?

Nu är det ju skillnad på gruppsex och gruppsex. Min fru  har tack och och lov inte sysslat med sånt. Men om så vore, så kunde en planerad trekant då hon och en partner väljer att ta in en extra i sovrummet vara ok. 

Om jag däremot fått reda på att hon låtit sig sättas på i varje hål av 3 st främmande män efter krogen eller på någon partyö i medelhavet, då hade jag begärt skilsmässa genast eftersom att jag då skulle tappa all respekt för henne. Även om det låg långt tilbaka i tiden. Sådant beteende är minst lika dekadent och motbjudande som att sätta på sin moster.
  • Anonym (kls)
    Angelflower skrev 2015-05-18 11:09:57 följande:

Jag önskar från botten av mitt hjärta att fruar till män som resonerar sådär går och har lite gruppsex vid sidan om. *skickar en önskning till stjärnorna* {#emotions_dlg.djavulsk}

Med andra ord önskar du mig olycka för att jag inte tycker som du? Där ser man hur den moraliska kompassen står hos vissa...
  • Anonym (kls)
    Nenne666 skrev 2015-05-18 10:45:31 följande:
    Jag använder inte den juridiska delen som svepskäl öht, det va mest ett konstaterande. Att ha sex på vilket sätt man än väljer att ha det på, två,3 eller 10 pers, bdsm osv.,så ska det ske på samma villkor för alla inblandande parter. Vilket inte prostitution är, i vilka lagar som än råder, i vilket land du än befinner dig i. Det är en betydlig skillnad att agera samspelt än att utnyttja en annan människas taskiga position. Och vem är du att tala om vad som är okej att göra innan den personen ens träffat dig? Vem Är du att döma andras sexliv?
    Lite lustigt att du efter att ha moraliserat högt och lågt, fäller kommentaren vem JAG är att tala om vad som är okej att göra eller inte. (kan tillägga att jag aldrig gått till en prostituerad någonsin i mitt liv, det är för losers som inte får ligga gratis)

Likasom du inte accepterar att din partner gått till prostituerade, accepterar inte jag heller att min partner sysslat med trekanter, gruppsex och annat lösaktigt beteende innan hon träffat mig. För tillfälliga sexuella förbindelser, visst inga problem, men hos en partner, absolut inte. 
Svar på tråden Har ljugit en del för min kille