• Anonym (TS)

Varför har ni tjejer leggings?

Jag är inte muslim, bara för att poängtera det.

Idag såg jag en brud i u-ringat och leggings. Varför har ni leggings? Är det för att bli betraktad som ett sexobjekt? Varför har ni leggings i ett förhållande dessutom? Gillar ni att få kåta snusk gubbar efter er? 

Kom igen nu... Fram med sanningen
  • Svar på tråden Varför har ni tjejer leggings?
  • Indigo
    PlumeriAn skrev 2015-05-15 20:49:50 följande:
    Haha. Såg din kommentar av allas och kände direkt att jag måste fråga.
    Har ju inget med TS fråga att göra men men.

Hur länge håller deon ungefär? Ska gifta mig i sommar och kan ju inte ha leggings då! Har också något tyg-aktigt på mig när jag har klänning. Kommer inte
    ha shape"trosor" så det är därför jag frågar. :)
    Om det inte är supervarmt håller det en hel dag, iallafall på mig. Rolla på ett rejält lager, så klarar du dig nog. Eller ta med deon och bättra på vid behov om klänningen tillåter.
    Lycka till! Solig
    Det är lätt att tänka bakåt när förvirringen tar fart
  • Indigo
    Björklöv skrev 2015-05-15 20:17:53 följande:
    Är det sant! Syns det inte på huden heller?
    Underbart isf Hjärta
    / hon som ofta får stora sår på låren Gråter

Till ts:
    Jag har leggings för att det är mer påklätt än strumpbyxor till tex klänning eller kjol. Dvs precis tvärt om mot vad du antyder i trådstarten
    Nej det syns inte, inte Bats-deon i allafall.
    Prova! :)
    Det är lätt att tänka bakåt när förvirringen tar fart
  • tobbe01

Så det är för att inte få skavsår mellan feta lår som tjejer har leggings? Hade jag inte en aning om. Deo på låren!!! jättemärkligt.

• MeNoLike

Jag tycker man gärna får ha leggings. Men ge fan i å klä er så man ser puppilura så extremt osmakligt oavsett om man är smal eller tjock

• SpanskaFlugan
    tobbe01 skrev 2015-05-16 07:00:14 följande:

Så det är för att inte få skavsår mellan feta lår som tjejer har leggings? Hade jag inte en aning om. Deo på låren!!! jättemärkligt.

Det har med ställningen på höfterna och bäckenet att göra, inte hur feta låren är. Även om det är klart det skaver mer om man har jättefeta lår. Jag är smal och har storlek 26 i jeans men får ändå skav mellan låren just för att höfterna är ställda så. Jäkligt irriterande!
  • Jennie med ie

När det gäller lårskav så hyllar jag mameluckerna. Inte riktigt såna som på bilden tidigare ;) utan de som är mer som cykelbyxor fast i bomull och spetskant. Jag får inte så mycket skav numera i o f s men gillar att ha tyg mellan benen ändå, speciellt när det är varmt och svettigt. Ett par tunna cykelbyxor/mamelucker under sommarklänningen är perfekt.

• SpanskaFlugan
    MeNoLike skrev 2015-05-16 10:44:18 följande:

Jag tycker man gärna får ha leggings. Men ge fan i å klä er så man ser puppilura så extremt osmakligt oavsett om man är smal eller tjock

Vad i hela friden är "puppilura"?!
  • Jennie med ie
    SpanskaFlugan skrev 2015-05-16 16:33:42 följande:
    Vad i hela friden är "puppilura"?!
    Tror det är kussimurrans oäkta kusin.
  • 8411143
    KOM INTE OCH SÄG ATT NI BÄR DEM FÖR ATT DET ÄR BEKVÄMT! FÖRSÖK INTE ENS! DET ÄR ÄNDÅ INGEN SOM TROR ER!
  • Tom Sawyer

Leggings är ju egentligen bara en form av långkalsong fast med ett annat namn. Eller? Flört

Svar på tråden Varför har ni tjejer leggings?