• Anonym (TS)

Varför har ni tjejer leggings?

Jag är inte muslim, bara för att poängtera det.

Idag såg jag en brud i u-ringat och leggings. Varför har ni leggings? Är det för att bli betraktad som ett sexobjekt? Varför har ni leggings i ett förhållande dessutom? Gillar ni att få kåta snusk gubbar efter er? 

Kom igen nu... Fram med sanningen
  • Svar på tråden Varför har ni tjejer leggings?
  • spillerkillern
    Zarch skrev 2015-05-14 15:31:45 följande:
    Buuuu, varför då? Varje dag också, kan ni som gillar leggings köpa några Dr Denims istället? Lika sköna, mycket snyggare.
    därför att Dr Denim är såå början av 90-tal ;)
  • Schnaa
    Buuuu, varför då? Varje dag också, kan ni som gillar leggings köpa några Dr Denims istället? Lika sköna, mycket snyggare.
    Man kan väl variera?
    It takes a fool to remain sane
  • Anonym (jepp)

Deras tajts är ju leggings. Same, same...
  • Zarch
    Anonym (jepp) skrev 2015-05-14 15:36:31 följande:

Deras tajts är ju leggings. Same, same...

Jo men typ, men inte riktigt ändå. Jag tänker på dom där svarta urtvättade i bomullsvarianten snarare. Mardröm, hittade en sådan bild på mig från 2006. Fruktansvärt!
    Schnaa skrev 2015-05-14 15:35:37 följande:

Man kan väl variera?

Visst, finns i ju olika färger. Äh, har inte så många sådana men till en tunika eller längre tröja funkar Dr Denim.
  • j a d e d
    LunaLovegood skrev 2015-05-14 15:40:44 följande:
    Varför skulle man inte kunna klä sig såhär för att man är i ett förhållande?

Sexobjekt? Då tycker jag ett par jeans som visar rumpan är mer "sexigt" och uppvisande av kroppen.
    Joho då. Jättejättefint ju. Och jag har likadana tajts och likadana skor. Huruvida detta kåtar upp män har jag inte skänkt många tankar men ska såklart tänka på det väldigt mycket nu.
  • Zarch
    LunaLovegood skrev 2015-05-14 15:40:44 följande:
    Varför skulle man inte kunna klä sig såhär för att man är i ett förhållande?

Sexobjekt? Då tycker jag ett par jeans som visar rumpan är mer "sexigt" och uppvisande av kroppen.
    Ser ju mer ut som strumpbyxor?
  • Anonym (jepp)
    Zarch skrev 2015-05-14 15:59:56 följande:

Kan vara leggings eller strumpbyxor. Här flera leggings som ser ut så där.
  • LunaLovegood
    Zarch skrev 2015-05-14 15:59:56 följande:
    Strumpbyxor är ju mycket tunnare.

Sådana leggings som på bilden använder jag jämt iaf...
  • Zarch
    LunaLovegood skrev 2015-05-14 16:20:26 följande:

Strumpbyxor är ju mycket tunnare.

Sådana leggings som på bilden använder jag jämt iaf...

Ja men det var ju snyggt. Äh, jag är lite skadad av tiden då alla körde bomullsleggings under klänningen där tajtsen slutade ovanför vristen. Allt var inte bättre förr!
Svar på tråden Varför har ni tjejer leggings?