• Anonym (TS)

Varför har ni tjejer leggings?

Jag är inte muslim, bara för att poängtera det.

Idag såg jag en brud i u-ringat och leggings. Varför har ni leggings? Är det för att bli betraktad som ett sexobjekt? Varför har ni leggings i ett förhållande dessutom? Gillar ni att få kåta snusk gubbar efter er? 

Kom igen nu... Fram med sanningen
  • Svar på tråden Varför har ni tjejer leggings?
  • Anonym (Sickan)

Har märkt vad män tycker om leggings så har nästan bara det nu eftersom jag är singel :D Är väldigt stolt över min rumpa!

• Halal

Jag blir osäker,men vad är leggings? Är de sådana där strumpbyxor eller är de "Gina tricot leggings dom där helsvarta" ?

• Anonym (Kille)

En rund rumpa som gungar mjukt i leggings är ursexigt. Vissa rumpor gör sig jättebra i det. B-)

• Tecum

Leggings är inte speciellt sexigt, dock inte så extremt osexigt som strumpbyxor, erotikdödaren nr 1...

• Anonym (Z)
    Tecum skrev 2015-05-14 18:22:22 följande:

Leggings är inte speciellt sexigt, dock inte så extremt osexigt som strumpbyxor, erotikdödaren nr 1...

Vilken tur att det inte är för din skull kvinnor klär sig.
  • Anonym (H)

För att de är bekväma. De är ett klädesplagg och gör sitt jobb; att jag ska ha kläder på mig.

Vem tycker leggings ens är sexigt?! Du, TS? Ser leggings som ett mjukisplagg som ersätter mjukisbrallan med något längre över.

Hur är det relevant om du är muslim eller inte? Har de några speciella tankar kring leggings menar du, alla de miljoner muslimer som finns?

• Anonym (Muslim)

Jag är muslim och har sjal och leggings. Använder inget annat faktiskt. Sköna fina och bekväma helt enkelt

• silvergirl
    Zarch skrev 2015-05-14 10:25:01 följande:

Att ha leggings som byxor är inte vidare sexigt, snarare rätt så fult. Känns dessutom som att leggings tid för att dö ut var år 2007.

Fast det är ju jättevanligt att springa runt i löparbrallor, träningstajts även om man inte är på gymet. Ser unga tjejer i det varenda dag. Så ser man inte skillnad på det och tajts som finare plagg så tycker man nog att det fortfarande är lika vanligt som 2007. Jag tar mig hemifrån till gymet i tajts och träningslinne. Men skulle aldrig dra på mig ett par bomullstajts och en tunika och tro att jag är fin.
  • Tecum
    Anonym (Z) skrev 2015-05-14 18:29:18 följande:
    Vilken tur att det inte är för din skull kvinnor klär sig.
    Eller hur...   Ni får givetvis klä er hur ni vill, precis som att jag får tycka vad jag vill!
Svar på tråden Varför har ni tjejer leggings?