• Anonym (TS)

Varför har ni tjejer leggings?

Jag är inte muslim, bara för att poängtera det.

Idag såg jag en brud i u-ringat och leggings. Varför har ni leggings? Är det för att bli betraktad som ett sexobjekt? Varför har ni leggings i ett förhållande dessutom? Gillar ni att få kåta snusk gubbar efter er? 

Kom igen nu... Fram med sanningen
  • Svar på tråden Varför har ni tjejer leggings?
  • Sheldore

Jag misstänker att kvinnor använder dem för att de är bekväma och/ellerde tycker det är snyggt.
    Sen så tycker jag personligen att det ä väldigt snyggt med leggings på kvinnor

• Anonym (Yes)
    Sheldore skrev 2015-05-14 20:22:28 följande:

Jag misstänker att kvinnor använder dem för att de är bekväma och/ellerde tycker det är snyggt.
    Sen så tycker jag personligen att det ä väldigt snyggt med leggings på kvinnor

Exakt!

Det finns så många olika typer av leggings, både tjocka och tunna i alla möjliga olika modeller. Jag använder leggings jämt de är både bekväma, snygga och sällan speciellt dyra.

• Sheldore
    Anonym (Yes) skrev 2015-05-14 20:32:36 följande:

Exakt!

Det finns så många olika typer av leggings, både tjocka och tunna i alla möjliga olika modeller. Jag använder leggings jämt de är både bekväma, snygga och sällan speciellt dyra.

Ja de finns ju i alla varianter, allt ifrån vardagsklädsel till partyklädsel. Håller med att de är väldigt snyggt Glad
  • Sheldore
    Malintbackstrom skrev 2015-05-14 21:13:36 följande:

Vad exakt är leggings? Typ strumbyxa utan fot?

Typ Ja.
  • jashrinah

jag har leggins för att jag inte vill ha strumpbyxor under klänningen varje dag :P 
    det är varmare på vintern och finns i kortare svalare versioner på sommaren :) 

• Sheldore
    jashrinah skrev 2015-05-14 21:45:29 följande:

jag har leggins för att jag inte vill ha strumpbyxor under klänningen varje dag :P 
    det är varmare på vintern och finns i kortare svalare versioner på sommaren :) 

Tror detta klädesplagg uppskattas lika mycket av både män o kvinnorGlad
    O  då menar jag såklart att vi män gillar att kvinnor har dem på sig ( o inte önskan bland män att själva ha leggings på sig )
Svar på tråden Varför har ni tjejer leggings?