• Anonym (TS)

Varför har ni tjejer leggings?

Jag är inte muslim, bara för att poängtera det.

Idag såg jag en brud i u-ringat och leggings. Varför har ni leggings? Är det för att bli betraktad som ett sexobjekt? Varför har ni leggings i ett förhållande dessutom? Gillar ni att få kåta snusk gubbar efter er? 

Kom igen nu... Fram med sanningen
  • Svar på tråden Varför har ni tjejer leggings?
  • Elaaunna
    fr0kenandersson skrev 2015-05-15 00:13:27 följande:

Jag använder leggings för att jag är gravid och får inte på mig annat än det och mysbyxor. Och vadå sexobjekt? hur körd i skallen är det? Jag hade leggings innan också för att det är skönare än jeans. Varför har ni män träningstights på er när ni tränar? Är det för att visa hur liten/stor kuk ni har eller? Ser rätt gay ut. Tillbakakaka :)

Hahahahaha...

Instämmer helt med allt du skrev..utom att jag är inte gravid!

Vist är de skönare att ha på sig när man är hemma! Jag brukar ha mina korta korta sommar kjolar .. Ser lite snyggare också! :)
  • Zarch
    silvergirl skrev 2015-05-14 19:11:35 följande:

Fast det är ju jättevanligt att springa runt i löparbrallor, träningstajts även om man inte är på gymet. Ser unga tjejer i det varenda dag. Så ser man inte skillnad på det och tajts som finare plagg så tycker man nog att det fortfarande är lika vanligt som 2007. Jag tar mig hemifrån till gymet i tajts och träningslinne. Men skulle aldrig dra på mig ett par bomullstajts och en tunika och tro att jag är fin.

Löparbrallor har väl inget med leggings att göra? Hur mycket jag än skulle vilja det, lär er skillnad på en häst och en åsna, typ.
  • Muslimsktjej
    Sheldore skrev 2015-05-14 22:25:08 följande:

Själv så undrar jag varför Ts skrev att han inte var muslim, vad har det med saken att göra ?

Har sett sådana trådar innan om kvinnor och klädsel, kommer oftast någon och frågar "är du muslim ts?" som om det endast är muslimska män som kan vara sexistiska.

Antagligen det ts menade, du vet, så han slipper frågor om han är muslim för det har ju sååå mycket med trådstarten att göra.
  • Muslimsktjej

Btw, ser väldigt hemskt ut när folk använder leggings med korta tröjor, ögonen blöder.

• eMund

Gör väl inget om man har leggings eller andra tajta kläder. Visst det avslöjar typ allt men det är väl tanken? Så länge personen är hyfsat "fast" under är det snyggt. Kikar gärna lite extra :D

• Oopsi

Fast jag är 38 och förra året dejtade jag en 47-åring.. Det var han som fällde kommentarer när vi var på stan om alla tjejer som gick i antingen leggings eller sporttights som så många går omkring i nu att det var väldigt fint att det syns hurdan rumpa tjejen har... Han var som ett barn i en godisaffär! Hahah! Tänk att män blir kåta så lätt :D

• Oopsi

Alltså det var först när jag var 37 som det gick upp för mig att killar njuter av rumpor med svart tunt åtsittande tyg över. Dejtar inte den mannen längre men nu tittar jag ofta på min egen rumpa hemma i hallen innan jag går ut... Försöker se den ur en mans perspektiv och om den också är snygg :D

• Djävulens Högra Hand
    Oopsi skrev 2015-05-15 08:16:08 följande:

Alltså det var först när jag var 37 som det gick upp för mig att killar njuter av rumpor med svart tunt åtsittande tyg över. Dejtar inte den mannen längre men nu tittar jag ofta på min egen rumpa hemma i hallen innan jag går ut... Försöker se den ur en mans perspektiv och om den också är snygg :D

Du hinner inte med så mycket om dagarna va? Menar 4814357 perspektiv, ja lite missvisande egentligen, perspektiv och blivande perspektiv. Jag är mäkta imponerad iaf hur ni homogena gruppen kvinnor verkligen tar er energi till att ens bry er vad alla män tycker. För alla män tycker väl lika va?

Eller var det generellt menat menar du?
  • Indigo
    Anonym (me) skrev 2015-05-14 16:35:05 följande:

varför har jag leggins, korta mest för att jag har så fula knän. stora ärr som jag ogärna vill visa upp hela tiden. sen för att det inte ska klibba fast låren på sommaren... ja jag har stora lår.
    på vintern har jag långa antingen har jag bara leggins men då har jag termobyxor över och ingen ser. eller så har jag kjol eller klänning/tunika. Då är så klart legginsen långa, ogillar strumpbyxor för jag hatar att ha nåt på fötterna inomhus.

Måste genast dela med mig av ett lår-som-skaver-mot-varandra-på-sommaren-tips som funkar superbra!
    Rolla deo på insidan av låren, så skaver de inte. Jag tar apotekets Bats-deo, den parfymfria. Works like a charm!
    (man ska alltså göra detta innan skavet uppstår)
    Det är lätt att tänka bakåt när förvirringen tar fart
Svar på tråden Varför har ni tjejer leggings?