• Anonym (TS)

Varför har ni tjejer leggings?

Jag är inte muslim, bara för att poängtera det.

Idag såg jag en brud i u-ringat och leggings. Varför har ni leggings? Är det för att bli betraktad som ett sexobjekt? Varför har ni leggings i ett förhållande dessutom? Gillar ni att få kåta snusk gubbar efter er? 

Kom igen nu... Fram med sanningen
  • Svar på tråden Varför har ni tjejer leggings?
  • dessan59
    TS

Du kanske inte kan använda Leggings av någon anledning. Jag använder dom för att jag tycker att dom är sköna att ha på sig. Jag har haft Leggings i typ 30 år, idag är jag 56. Jag kommer att sitta på hemmet med dom på,aldrig ta av mig dom!!. Alla går inte med leggings tillsammans med en kort tröja som visar magen. Jag skulle inte göra det, utan har en lång tröja, allt för att hålla snuskgubbar borta!!
  • LaLola
    8411143 skrev 2015-06-06 16:33:04 följande:
    KOM INTE OCH SÄG ATT NI BÄR DEM FÖR ATT DET ÄR BEKVÄMT! FÖRSÖK INTE ENS! DET ÄR ÄNDÅ INGEN SOM TROR ER!
    Fan...där sprack mitt argument.

• småsugen
    8411143 skrev 2015-06-06 16:33:04 följande:

KOM INTE OCH SÄG ATT NI BÄR DEM FÖR ATT DET ÄR BEKVÄMT! FÖRSÖK INTE ENS! DET ÄR ÄNDÅ INGEN SOM TROR ER!

Jag tror på mig själv när jag säger att det är bekvämt för att jag TYCKER faktiskt att det är det. Skönare än strumpbyxor och definitivt skönare än jeans alla dar i veckan.  
    Skönare än vanliga säckiga mjukbyxor också för övrigt Drömmer
  • Hanna F

Fast vad som är skönt är väl individuellt klart man får tycka leggings  är sköna eller snygga även om jag hellre har strumpbyxor det är ju hur man klär sig till det som har betydelse om det ser hemskt eller inte ut .

Hanna fartdåren persson
  • Hanna F

Sen varför man har leggings i ett förhållande som trådskaparen undrar om det nu anses som sexigt ska man sluta vara sexig för man är i ett förhållande tycker du jag slutar inte med mina högklackade skor eller kort kjol bara för jag lever i ett förhållande

Hanna fartdåren persson
  • Paulina P P
    Anonym (TS) skrev 2015-05-14 09:54:57 följande:
    Jag är inte muslim, bara för att poängtera det.

Idag såg jag en brud i u-ringat och leggings. Varför har ni leggings? Är det för att bli betraktad som ett sexobjekt? Varför har ni leggings i ett förhållande dessutom? Gillar ni att få kåta snusk gubbar efter er? 

Kom igen nu... Fram med sanningen
    "Sexobjekt"? Jag trodde att killar tyckte det var sjukt osexigt med leggings.
  • Paulina P P
    Hanna F skrev 2015-09-04 13:30:16 följande:

Sen varför man har leggings i ett förhållande som trådskaparen undrar om det nu anses som sexigt ska man sluta vara sexig för man är i ett förhållande tycker du jag slutar inte med mina högklackade skor eller kort kjol bara för jag lever i ett förhållande

Precis. Min man vill ju gärna att jag klär mig sexigt (alltså att jag skippar leggings!) och vill gärna att andra killar tycker att han har en sexig fru.
  • småsugen

Och vad som är sexigt är också individuellt...

Somliga tycker leggings är jättehett, andra tycker det är värsta erotikdödarna.

• Tom Sawyer

Undrar lite hur mottagandet skulle bli om jag som kille skulle gå runt på stan med långkallingar under mina jeansshorts och hävda att jag "faktiskt bär Man-leggings!" =D
    Hmm...kanske skulle funka bättre iförd kilt?

Harru leg?
  • Pojken

Pyjamas, jag är man, men det är klart att det visar en hel del former.

Till er modefreaks, låt människor ha det de vill. :) [skit i mode, så att sä-GA]

• Pojken
    Pojken skrev 2015-09-09 23:10:47 följande:

Pyjamas, jag är man, men det är klart att det visar en hel del former.

Till er modefreaks, låt människor ha det de vill. :) [skit i mode, så att sä-GA]

Hahaha, skulle stå "ptja", inte pyjamas. Ha det gott. :)
  • Pojken
    Pojken skrev 2015-09-09 23:11:49 följande:

Hahaha, skulle stå "ptja", inte pyjamas. Ha det gott. :)

Jag insåg även ironin med att kalla sig "pojken" men ingen verkar ha märkt det. Ha det underbart i alla fall. :)
Svar på tråden Varför har ni tjejer leggings?