• Anonym (TS)

Varför har ni tjejer leggings?

Jag är inte muslim, bara för att poängtera det.

Idag såg jag en brud i u-ringat och leggings. Varför har ni leggings? Är det för att bli betraktad som ett sexobjekt? Varför har ni leggings i ett förhållande dessutom? Gillar ni att få kåta snusk gubbar efter er? 

Kom igen nu... Fram med sanningen
  • Svar på tråden Varför har ni tjejer leggings?
  • Mamori

Leggings är superbra. De är precis som strumpbyxor fast hasar inte ner på samma sätt pga att de inte har fötter. Men jag skulle ju inte ha bara såna utan typ kjol/klänning/tunika över rumpan, skulle inte gå med en kort top och strumpbyxor heller, haha.

Jag använder i princip bara tjockare leggings under kjolen på vintern och så stay ups på sommaren, avskyr strumpbyxor.

• fluu

Av samma anledning som med alla andra plagg jag använder, för att jag gillar det och för att det är bekvämt och praktiskt såklart. Varför skulle jag ändra det för min sambos skull menar du?

Jag är Narcissus, en fåfäng fakir SAVE ME KAIZER!
  • fluu

Och leggings sexigt? Nja...

• Anonym (me)

varför har jag leggins, korta mest för att jag har så fula knän. stora ärr som jag ogärna vill visa upp hela tiden. sen för att det inte ska klibba fast låren på sommaren... ja jag har stora lår.
    på vintern har jag långa antingen har jag bara leggins men då har jag termobyxor över och ingen ser. eller så har jag kjol eller klänning/tunika. Då är så klart legginsen långa, ogillar strumpbyxor för jag hatar att ha nåt på fötterna inomhus.

• fluu

Leggings som byxor har jag däremot inte(om det nu var det det gällde), för att jag inte tycker att det är snyggt.

• BandAnna

Jag bär aldrig leggings om jag inte har en lång tunika/klänning på mig som täcker rumpan o.s.v.
    Leggings som byxor är så gräsligt fult så varför man skulle få sexuell uppmärksamhet tack vare dem förstår jag inte. 

• todo nada

Kåta snuskgubbar efter sig för leggings..?

Nä...Skulle inte tro det va..

Jag antar att du konstigt nog råkat missa shorts-modet numera TS?

Japp, dom modellerna som inte ska täcka över rumpan, utan mer passera i den..

Håll ögonen öppna i sommar, så får du garanterat annat än leggings att förfäras över..

• Anonym (jäjä)

Leggings aint pants so cover your ass. Brukar jag tänka ibland.

Leggings i stället för byxor är väl sådär snyggt men i stället för strumpbyxor är det väl ok? Så länge de inte har knän så.

• BandAnna

Och anledningen till att jag bär mina leggings: Bekvämlighet. Och för att slippa visa upp trosorna utifall att klänningen/tunikan får för sig att göra en Monroe. 

• Anonym (Sexymama)

Sexobjekt för att jag har leggings? Tack det var ju snällt Flört

Svar på tråden Varför har ni tjejer leggings?