Inlägg från: Sheldore |Visa alla inlägg
  • Sheldore

Varför har ni tjejer leggings?

Jag misstänker att kvinnor använder dem för att de är bekväma och/ellerde tycker det är snyggt.
    Sen så tycker jag personligen att det ä väldigt snyggt med leggings på kvinnor

• Sheldore
    Anonym (Yes) skrev 2015-05-14 20:32:36 följande:

Exakt!

Det finns så många olika typer av leggings, både tjocka och tunna i alla möjliga olika modeller. Jag använder leggings jämt de är både bekväma, snygga och sällan speciellt dyra.

Ja de finns ju i alla varianter, allt ifrån vardagsklädsel till partyklädsel. Håller med att de är väldigt snyggt Glad
  • Sheldore
    Malintbackstrom skrev 2015-05-14 21:13:36 följande:

Vad exakt är leggings? Typ strumbyxa utan fot?

Typ Ja.
  • Sheldore
    jashrinah skrev 2015-05-14 21:45:29 följande:

jag har leggins för att jag inte vill ha strumpbyxor under klänningen varje dag :P 
    det är varmare på vintern och finns i kortare svalare versioner på sommaren :) 

Tror detta klädesplagg uppskattas lika mycket av både män o kvinnorGlad
    O  då menar jag såklart att vi män gillar att kvinnor har dem på sig ( o inte önskan bland män att själva ha leggings på sig )
  • Sheldore
    taquine skrev 2015-05-14 22:02:53 följande:

Jag kör med sådana här 

Bara att skicka dem som ett meddelande till mig om du vill visa dina leggings Glad
  • Sheldore

Själv så undrar jag varför Ts skrev att han inte var muslim, vad har det med saken att göra ?

• Sheldore
    SamanthaJ skrev 2015-05-14 23:28:54 följande:
    Precis.. för det verkar han ju inte alls göra när han tror kvinnor bär leggins för att bli betraktade som sexobjekt 
    Den var bra Glad 
  • Sheldore

Älskar leggings på tjejer/kvinnor, sitter ju så fint o tajt över rumpan Glad

• Sheldore
    småsugen skrev 2015-05-15 16:04:59 följande:

Jag har leggings för att det är skönt! Flört

Men ALLTID med tunika/klänning/långskjorta över så att rumpan/musen döljs Tungan ute

Lite ska lämnas åt fantasin såklartFlört
Svar på tråden Varför har ni tjejer leggings?