• Anonym (TS)

Varför har ni tjejer leggings?

Jag är inte muslim, bara för att poängtera det.

Idag såg jag en brud i u-ringat och leggings. Varför har ni leggings? Är det för att bli betraktad som ett sexobjekt? Varför har ni leggings i ett förhållande dessutom? Gillar ni att få kåta snusk gubbar efter er? 

Kom igen nu... Fram med sanningen
  • Svar på tråden Varför har ni tjejer leggings?
  • Fatheya

Jag använder själv bara leggings under abaya eller kjol men jag antar att de som använder det gör det för att de känner sig fina i det.

Son med asperger, adhd och tremor. Änka efter en lång kamp mot cancer.
  • doge

Har inga leggins själv. Men de ser ju väldigt sköna ut. 

• viseversa

För att det kanske är bekvämt? Varför ska man itne få ha på sig vad man vill menar du? Ställer du samma fråga till män som har tighta byxor? Eller är det bara tjejer/kvinnor som ska rätta sin klädsel efter männen och deras oförmåga att behärska sina sexuella drifter?

• Anonym (Solklart)
    viseversa skrev 2015-05-14 09:58:07 följande:

För att det kanske är bekvämt? Varför ska man itne få ha på sig vad man vill menar du? Ställer du samma fråga till män som har tighta byxor? Eller är det bara tjejer/kvinnor som ska rätta sin klädsel efter männen och deras oförmåga att behärska sina sexuella drifter?

Luuuuugn i stormen....hetsa inte upp dig, solklar provokationstråd

....av det sämre slaget dessutom
  • Schnaa

För att det är skönt. Har inte haft en tanke på att det skulle locka fram några lustar hos andra, har snarare tänkt tvärtom. Oavsett vilket struntar jag fullkomligt i det.

It takes a fool to remain sane
  • Mascaraklumpar
    Anonym (TS) skrev 2015-05-14 09:54:57 följande:

Jag är inte muslim, bara för att poängtera det.Idag såg jag en brud i u-ringat och leggings. Varför har ni leggings? Är det för att bli betraktad som ett sexobjekt? Varför har ni leggings i ett förhållande dessutom? Gillar ni att få kåta snusk gubbar efter er? Kom igen nu... Fram med sanningen

Du kan inte på fullt allvar påstå att det är sexigt med leggings? Troll!
  • Zarch

Att ha leggings som byxor är inte vidare sexigt, snarare rätt så fult. Känns dessutom som att leggings tid för att dö ut var år 2007.

• Drottningen70

Vad tror du själv? För att vi tycker det är fult och obekvämt?

Att du tycker leggings är sexuellt utmanande säger bara oss att du har sjukt märkliga åsikter om vad som är hett

Svar på tråden Varför har ni tjejer leggings?