Inlägg från: Indigo |Visa alla inlägg
  • Indigo

Varför har ni tjejer leggings?

Anonym (me) skrev 2015-05-14 16:35:05 följande:

varför har jag leggins, korta mest för att jag har så fula knän. stora ärr som jag ogärna vill visa upp hela tiden. sen för att det inte ska klibba fast låren på sommaren... ja jag har stora lår.
    på vintern har jag långa antingen har jag bara leggins men då har jag termobyxor över och ingen ser. eller så har jag kjol eller klänning/tunika. Då är så klart legginsen långa, ogillar strumpbyxor för jag hatar att ha nåt på fötterna inomhus.

Måste genast dela med mig av ett lår-som-skaver-mot-varandra-på-sommaren-tips som funkar superbra!
    Rolla deo på insidan av låren, så skaver de inte. Jag tar apotekets Bats-deo, den parfymfria. Works like a charm!
    (man ska alltså göra detta innan skavet uppstår)
    Det är lätt att tänka bakåt när förvirringen tar fart
  • Indigo
    PlumeriAn skrev 2015-05-15 20:49:50 följande:
    Haha. Såg din kommentar av allas och kände direkt att jag måste fråga.
    Har ju inget med TS fråga att göra men men.

Hur länge håller deon ungefär? Ska gifta mig i sommar och kan ju inte ha leggings då! Har också något tyg-aktigt på mig när jag har klänning. Kommer inte
    ha shape"trosor" så det är därför jag frågar. :)
    Om det inte är supervarmt håller det en hel dag, iallafall på mig. Rolla på ett rejält lager, så klarar du dig nog. Eller ta med deon och bättra på vid behov om klänningen tillåter.
    Lycka till! Solig
  • Indigo
    Björklöv skrev 2015-05-15 20:17:53 följande:
    Är det sant! Syns det inte på huden heller?
    Underbart isf Hjärta
    / hon som ofta får stora sår på låren Gråter

Till ts:
    Jag har leggings för att det är mer påklätt än strumpbyxor till tex klänning eller kjol. Dvs precis tvärt om mot vad du antyder i trådstarten
    Nej det syns inte, inte Bats-deon i allafall.
    Prova! :)
Svar på tråden Varför har ni tjejer leggings?