Legewiel skrev 2015-08-07 10:33:28 följande:
Visst är det så att alla är olika mycket känsliga och enda sättet att lära sig vad som funkar för en själv är förstås att testa sig fram :) Jag skulle göra som du gjorde idag några gånger till, dvs. mäta både när du blir väckt och den tid som du brukar vakna, och jämföra värdena! NC rekommenderar ju att du lägger in den tidigare mätningen i appen, men det kan ju vara vettigt att notera för sig själv om värdena skiljer sig mycket - eller inte alls!
Stort grattis till Tr86! Viken känsla att få se de två strecken! :)
rebeqqa: det ser ju lite lovande ut iaf, har du inte märkt av några andra symptom på ÄL? om tempen fortsätter att gå upp borde du ju haft ÄL redan. Det är inte ovanligt för mig heller att det går mer än 35 dagar...segt är bara förnamnet.
Jaha.. Hur ska jag tolka det här då..
Idag testade jag igen att ta tempen 5.30. Värdet blev 35.97.
Sov vidare utan att ens gå upp, mannen tog dottern idag, och därför fick jag till och med lite sovmorgon, så vaknade nu vid 8.30. Tempade och då låg tempen på 36.50..
Inte alls som igår ju när värdena var likadana! Jag fattar ju att jag ska ta första värdet för det är samma tid som morgnarna innan... Men andra värdet längtar jag ju efter att jag ska få :p
Känner att jag inte alls kan lita på kurva nu längre då jag ändå har vaknat lite olika tider..