• aomj

Tråden för oss som använder NaturalCycles

Tänkte att vi kunde starta en tråd för oss som använder NaturalCycles Plan, dvs. i syfte att lyckas bli gravida :)

Jag har tagit tempen i ca. en månad nu, hoppas såklart att det tog sig direkt men antagligen är det önsketänkande, haha. Dock så ändrades ägglossningen i appen efter hand och sköts fram nån dag, men det är väl så i början.

Nån annan som använder NaturalCycles? Eller nån som använt det och blivit gravida? :) Är nyfiken på hur det funkat för andra! :) 

• Svar på tråden Tråden för oss som använder NaturalCycles
  • snartsnartsnart

Nu har jag köpt rosenrot för att testa nästa cykel. Nån annan som testat? Känner att mensen är på gång så hoppas rosenroten hjälper nästa cykel.

• snartsnartsnart

Min sjunker inte förens samma dag som mensen kommer.

sommarblomma1 skrev 2015-08-11 16:25:19 följande:

Någon som vet hur långt innan mens tempen börjar sjunka?

• AmIAlone
    sommarblomma1 skrev 2015-08-11 16:25:19 följande:

Någon som vet hur långt innan mens tempen börjar sjunka?

Har bara tempat en mens men då sjönk den under baslinjen dagen innan mensen kom.
  • sommarblomma1
    snartsnartsnart skrev 2015-08-11 16:48:34 följande:

Min sjunker inte förens samma dag som mensen kommer.

Ok men då bör det iaf inte vara flera dagar innan :)
  • sommarblomma1
    Mila skrev 2015-08-11 15:31:02 följande:

Jag funderar på att skaffa detta för att få bättre ko på äl och min menscykel som är allt ifrån 28-40 dagar /: Jag äter just nu p-piller men mår väldigt dåligt av dem.

Frågor!
    Hur säker kan jag vara i början? Vi vill inte bli gravida förns nästa sommar.
    Måste jag ha den termometern?

Ibörjan kommer du få mycket röda dagar men när du har gröna dagar så ska det vara väldigt tillförlitligt!
    Du måste inte ha deras temp men ska vara en som visar två decimaler
  • sommarblomma1
    snartsnartsnart skrev 2015-08-11 16:47:25 följande:

Nu har jag köpt rosenrot för att testa nästa cykel. Nån annan som testat? Känner att mensen är på gång så hoppas rosenroten hjälper nästa cykel.

Nej jag har aldrig testat men har köpt hem och kommer börja äta på lördag om mensen dyker upp!
  • Mila
    sommarblomma1 skrev 2015-08-11 17:36:22 följande:

Ibörjan kommer du få mycket röda dagar men när du har gröna dagar så ska det vara väldigt tillförlitligt!

Du måste inte ha deras temp men ska vara en som visar två decimaler

Okej, tack för svaret!

Ska nog köra igång, men vet inte om jag ska vänta tills jag har haft mens eller köra när jag har mens? Ska ha närsom
  • sommarblomma1
    Mila skrev 2015-08-11 19:21:01 följande:
    Okej, tack för svaret!

Ska nog köra igång, men vet inte om jag ska vänta tills jag har haft mens eller köra när jag har mens? Ska ha närsom
    Börja när mensen kommer eller innan.
  • frokenasta
    halo83 skrev 2015-08-11 11:05:41 följande:

Igår hade jag så sjukt ont i magen, det lixom högg/ilade en massa så hade svårt att sätta mig ner och resa mig upp ... Idag på äl+6 fick jag en tempdipp. Kan det vara en implantationsdipp tror ni? El är det för liten skillnad ?

Hur har det gått med tempen?
  • halo83

Världens ökning idag ...

frokenasta skrev 2015-08-12 07:06:44 följande:

Hur har det gått med tempen?

Svar på tråden Tråden för oss som använder NaturalCycles