• aomj

Tråden för oss som använder NaturalCycles

Tänkte att vi kunde starta en tråd för oss som använder NaturalCycles Plan, dvs. i syfte att lyckas bli gravida :)

Jag har tagit tempen i ca. en månad nu, hoppas såklart att det tog sig direkt men antagligen är det önsketänkande, haha. Dock så ändrades ägglossningen i appen efter hand och sköts fram nån dag, men det är väl så i början.

Nån annan som använder NaturalCycles? Eller nån som använt det och blivit gravida? :) Är nyfiken på hur det funkat för andra! :) 

• Svar på tråden Tråden för oss som använder NaturalCycles
  • sommarblomma1
    frokenasta skrev 2015-08-11 10:09:54 följande:

Det är väl bara CB digitala som visar så pass tidigt? Prova ett sånt? ???? Känner du några symtom?

Tror inte de digitala visar så tidigt. Tidigast från bim...
    Jag har haft lite ont i svanken och även känt av illamående idag. Kan väl lika väl vara skensymptom tyvärr... Dock känns det inte heller som om mensen är på g.. På lördag bör jag väl veta iaf
  • halo83

Igår hade jag så sjukt ont i magen, det lixom högg/ilade en massa så hade svårt att sätta mig ner och resa mig upp ... Idag på äl+6 fick jag en tempdipp. Kan det vara en implantationsdipp tror ni? El är det för liten skillnad ?

• sommarblomma1
    halo83 skrev 2015-08-11 11:05:41 följande:

Igår hade jag så sjukt ont i magen, det lixom högg/ilade en massa så hade svårt att sätta mig ner och resa mig upp ... Idag på äl+6 fick jag en tempdipp. Kan det vara en implantationsdipp tror ni? El är det för liten skillnad ?

phpbeFWJP60963.jpg

Låter ju som det! Håller tummarna!
  • frokenasta
    halo83 skrev 2015-08-11 11:05:41 följande:

Håller tummarna :) När är BIM? Känner du något idag?
  • halo83

Har bim den 20:e . Känner inte av nån värk idag. Är bara fasligt trött

• frokenasta
    halo83 skrev 2015-08-11 12:49:02 följande:

Har bim den 20:e . Känner inte av nån värk idag. Är bara fasligt trött

Vi får hålla tummarna :) Jag är också trött men det är nog för att jag börjat jobba igen efter semestern, haha. Hatar den här väntan för jag har så svårt och tänka på annat även om jag jämt varit övertygad om att det inte hänt något.
  • Mila

Jag funderar på att skaffa detta för att få bättre ko på äl och min menscykel som är allt ifrån 28-40 dagar /: Jag äter just nu p-piller men mår väldigt dåligt av dem.

Frågor!
    Hur säker kan jag vara i början? Vi vill inte bli gravida förns nästa sommar.
    Måste jag ha den termometern?

• halo83

Min brukar störtdyka dagen före ..

sommarblomma1 skrev 2015-08-11 16:25:19 följande:

Någon som vet hur långt innan mens tempen börjar sjunka?

Svar på tråden Tråden för oss som använder NaturalCycles