• GrönaDruvan

Vi som satsar på ett jul barn!

Finns det fler än mig och min man som struntar blankt i om vi får ett barn i december?
    Tänkte kolla om det finns några som vill följas åt till ett eventuellt plus i april!
    Skulle det ta sig denna gången så har jag bf i slutet på december.
    Själv fyller jag år 27 dec, så kanske det blir en fin present, eller varför inte julklapp?
    Jag har äl runt 5e april.... Mensen är nu på sista dagen..

• Svar på tråden Vi som satsar på ett jul barn!
  • GrönaDruvan

Gör en bim lista som ni gärna får fylla på...

GlitterLina 28/3

Bibbielou 5/4

Linensv 7/4

Ang82 12/4

Sötistilde 16/4

kastrullen 17/4

Gröna druvan 19/4

• SecretlyMe

GlitterLina 28/3

Secretlyme 2/4-7/4

Bibbielou 5/4

Linensv 7/4

Ang82 12/4

Sötistilde 16/4

kastrullen 17/4

Gröna druvan 19/4

• SecretlyMe
    Sötistilde skrev 2015-03-23 18:17:13 följande:

Hur gör ni kring ÄL? Satsar ni på att sexa varje dag? Eller när lusten faller in? ÄL-test? M.m m.m ?

Vi försöker pricka äl med största möjliga mån. Tidigare testat ältester och nu kör jag tempmetoden :) Vi kör sex varje dag kring äl, oftast flera gånger om dagen :p
  • pandoraDiem

PandoraDiem 24/3

GlitterLina 28/3

Secretlyme 2/4-7/4

Bibbielou 5/4

Linensv 7/4

Ang82 12/4

Sötistilde 16/4

kastrullen 17/4

Gröna druvan 19/4

• pandoraDiem
    SecretlyMe skrev 2015-03-23 20:25:17 följande:

Vi försöker pricka äl med största möjliga mån. Tidigare testat ältester och nu kör jag tempmetoden :) Vi kör sex varje dag kring äl, oftast flera gånger om dagen :p

Tempar också denna månad, första gången för mig. Lite häftigt att se hur kroppen fungerar :)
  • SecretlyMe
    pandoraDiem skrev 2015-03-23 20:39:59 följande:

Tempar också denna månad, första gången för mig. Lite häftigt att se hur kroppen fungerar :)

Första månaden för mig oxå! Eller ja, första månaden med hjälp av FF :) Tempmetoden har jag kört med i ett år ungefär :)
  • Tildisildis

Hej på er :)

Hakar också på här! Jag har bim på fredag så jag väntar med spänning!

Det är första gången jag och min sambo försöker bli gravida. Körde med äl tester för o se att det var när jag trodde.

Så chansen finns ju. Känns dock inte som jag är gravid..lite små sympton, men kan ju lika gärna vara inbillning;)

Blir spännande att följa er:)

Kram

• GrönaDruvan

Kör också med äl tester. Detta blir försök 4....

Har två barn innan födda 09 och 10, och blev gravid på 3e och 1a försöket... Så nu har ju vi försökt "länge"

• Sötistilde
    GrönaDruvan skrev 2015-03-23 21:11:18 följande:

Kör också med äl tester. Detta blir försök 4....

Har två barn innan födda 09 och 10, och blev gravid på 3e och 1a försöket... Så nu har ju vi försökt "länge" smile5.gif

Har en dotter född 12 och det blev till på 2a försöket.. Nu är vi inne på försök 3, hade missfall på försök 1....
  • Sötistilde
    Skånetjej01 skrev 2015-03-23 19:30:44 följande:

Hej! Jag hoppar också in här. Vi är sugna på vårt andra barn, när den kommer spelar mindre roll. Helst så fort som möjligt :) jag tror att jag har bim i helgen.

Vi har inte kört med äl tester utan vi har haft sex varannan dag, det funkade förra gången.

Hur gammal är din första? :)
Svar på tråden Vi som satsar på ett jul barn!