• Anonym (jawohl)

verkar som min pojkvän ljuger om runkning och porr

Så för någon månad sedan såg jag lite porrsidor här och där i hans historik i sin surfplatta... han påstår att han råkade klicka porreklam som påstås komma i samband med en spelsida han besöker mellan jämna mellanrum..
    Saken är den att den sidan han påstås besöka hade inte blivit sökt efter i samband med porrsidorna.
    Sedan nu gick han in i badrummet för ca en timme sedan och satte på kranen. Smög försiktigt utanpå och hörde liksom runkrörelser (han använder lotion eller barnolja när han runkar) samt att han hade täckt för nyckelhålet (som jag vet att han aldrig gör annars...).
    Hörde även ett tyst grymtande ljud. Då gick jag dit och sa att jag var kissig så hörde jag att hans röst och andning var tung. Då frågade jag om han runkade och han sa nej att han skiter...
    Men saken är den att när jag gick in i badrummet kort efter att han kom ut så luktade det inte skit och han påstod att hans skit inte luktar illa... 
    Jamen visst hur dum tror han att man är liksom?

Han bedyrar och säger att han inte har runkat överhuvudtaget men bevisen talar ju för att han har det. 

Varför har han så svårt att tala om det och förnekar att han har det?
    Om vi är i ett förhållande så borde han väl ändå kunna tala om det?
    Och om han nu har behov av att runka till porr så måste det ju innebära att jag inte räcker till, för det är ju en sak om han gör det om jag är sjuk eller av någon annan anledning inte kan ha sex med honom men när han gör det när båda är hemma ja då får man sina funderingar om allt verkligen är som det ska...

Ursäkta det blev långt, känner mig bara grovt oälskad just nu och kränkt för att han inte kan prata om det...

Jag vet att han inte sket därinne för det luktade inte skit och han var där säkerligen i tre kvart liksom...

• Svar på tråden verkar som min pojkvän ljuger om runkning och porr
  • Anonym (Undrande)
    Anonym (Härreguuud) skrev 2015-03-22 08:22:41 följande:
    Visserligen. Men det får ju kvinnan med!

Det är rätt "normalt" att kolla på porr förutsatt att inget missbruk ligger bakom. Onani är oxå normalt, tillomed hälsosamt. Det här behöver inte sluta bara för att man är i en relation, precis som man inte ska sluta ta hand om sig själv i övrigt.
    Bara gnäll men fortfarande inget legitimt svar på varför porr har utvecklats till där vi är nu.

Men ja, många klarar inte av att tänka lite mer bakom hörnet.
  • Anonym (Undrande)
    MammAmma skrev 2015-03-22 07:54:27 följande:
    Men palla -_-
    Ja tydligen 'pallar' du det.
  • Anonym (Blåögd)

Jamen hur tror ni ts kille skulle reagera om ts sa jasså är du färdigrunkad jag får väl runka med någon annan då.

• Mooomin
    Anonym (Undrande) skrev 2015-03-22 09:54:40 följande:

Bara gnäll men fortfarande inget legitimt svar på varför porr har utvecklats till där vi är nu.

Men ja, många klarar inte av att tänka lite mer bakom hörnet.

?
  • Anonym (Kommer inte)

Levt ensam i över tio år, inga förhållande eller KK.
    Däremot satt jag och runkade varje morgon i en till två timmar 7 dagar i veckan.
    Nu har jag träffat en kollega och nu kan jag inte få orgasm med henne, varken om hon runkar eller vi har samlag.
    Jag föll för porre, jag tog porren till mig och därmed försvann min möjlighet till normal sex.
    Har testat att få orgasm med kollegan nu under 5-7 månader men utan resultat.

Förstår tjejen ang killens runkande !!

• Beverly Marsh
    Anonym (jawohl) skrev 2015-03-21 16:49:21 följande:
    Vi har sagt att masturbation är naturligt men porr är inte tillåtet, överenskommelse mellan båda parter men verkar som han anser att det bara gäller mig?
    Varför är inte porr tillåtet?
  • Anonym (Mjöl)
    Anonym (Undrande) skrev 2015-03-21 18:14:33 följande:

Oftast i såna här trådar är det alltid rätt och riktigt att mannen ska få titta på porr. Varför är just det rätt och riktigt? Hur och varför har det blivit norm och standard?

Jag förstår inte heller! Tydligen är behovet att se porr viktigare att tillgodose än behovet att inte bli kränkt, som det andra partnern ofta känner sig! Om man väljer att se porr trots att man vet att ens partner inte vill det och kanske tom känner sig kränkt och mår dåligt av det, då visar man tydligt inte bara att "mina behov är viktigare än min partners" utan man väljer också porren framför sin partner, vilket jag tycker är sjukt...
  • Anonym (Blåögd)

Jag sa i början av vårt förhållande att jag blir sårad om han ser på porr och om han vill det så bör han hitta en annan tjej som tål sånt. Jag var ärlig han var inte det jag hade varnat honom och nu är jag sårad men trots det lever jag med honom. Allt är inte frid och fröjd men ibland är valet utstå eller lämna. Så jag har inte full tillit till honom och jag förstår ts. Tyvärr är porr så vanligt så naturligt sex kan bli problem.

• Johan75
    Lilje skrev 2015-03-21 20:33:31 följande:
    Hade min kille försökt övervaka mig på det sättet TS gjorde hade jag också ljugit. Även i ett förhållande behöver man ibland lite privatliv, och en kontrollerande partner åker ut.
    Privatliv behöver man, men de flesta inskränker nog på den när man misstänker att den man lever med bryter någon av de överenskommelser man har. TS har, som jag förstått det, utformat denna överenskommelse tillsammans med sin pojkvän - det är inget ultimatum som hon ställt till honom. Själva "övervakningen" kom även efter det att det framkommit saker som tyder på att han brutit denna överenskommelse. 
    Behold, i come as a thief.
  • Anonym (Va?)

Problemet är ju lite att man gör överenskommelser i början som man vill leva upp till men det funkar ibland inte i längden. Jag tycker det är lite som om en kille säger stt han knte gillar tjejer som släpper sig. I början av ett förhållande håller man ofta inne på det och skulle säkert kunna hävda att det inte är något problem och att man ändå inte vill göra det. När tiden går så är såna löften inte särskilt lätta att hålla och man skulle säkert börja smygsläppa sig på toa. Då vill man ju inte ha en partner som ts som stormar in och luktar och hävdar att man brutit ett löfte fast man egentligen gjort något naturligt men oönskat.

Svar på tråden verkar som min pojkvän ljuger om runkning och porr