• Anonym (Va?)

verkar som min pojkvän ljuger om runkning och porr

Men herregud måste han redogöra för om han runkar eller inte? Är det förbjudet hemma hos er?

• Anonym (Va?)

Problemet är ju lite att man gör överenskommelser i början som man vill leva upp till men det funkar ibland inte i längden. Jag tycker det är lite som om en kille säger stt han knte gillar tjejer som släpper sig. I början av ett förhållande håller man ofta inne på det och skulle säkert kunna hävda att det inte är något problem och att man ändå inte vill göra det. När tiden går så är såna löften inte särskilt lätta att hålla och man skulle säkert börja smygsläppa sig på toa. Då vill man ju inte ha en partner som ts som stormar in och luktar och hävdar att man brutit ett löfte fast man egentligen gjort något naturligt men oönskat.

• Anonym (Va?)
    Anonym (m) skrev 2015-03-24 11:38:46 följande:

Jag hade också tyckt det var lite jobbigt om vi båda var hemma. Men för mig är det så att han inte vill ha sex mer än varannan månad, så jag tar väldigt illa upp om han skulle runka så jag måste veta det.

Anonym (m) skrev 2015-03-24 13:32:39 följande:
    Va, tror du läser in nåt jag inte sagt.

Jag menar det mosatta; jag vill helst inte veta om det.
    Känns ju lite förnedrande om man har en partner som inte vill ha sex som hellre runkar, så man märker det.
    Du skrev faktiskt att du måste veta men du menade kanske inte det.

• Anonym (Va?)
    Anonym (jawohl) skrev 2015-03-30 14:32:28 följande:
    Det är VI GEMENSAMT som kommit fram till att ingen av oss skall onanera till porr. 
    Det verkar som att han har ändrat sig och är en helt vanlig kille.
  • Anonym (Va?)
    fartty skrev 2015-03-30 16:04:31 följande:

Jag är en helt vanlig tjej och kollar inte på porr. Ditt argument brister då du drar alla män över en kam, man kan ju spekulera om du ger männen en komplimang eller en förolämpning.

Jaså, det vet jag inte. Jag har inte skrivit att alla vanliga killar kollar på porr jag skrev att helt vanliga killar kollar på porr. Det finns också helt vanliga killar som inte kollar på porr. Det är inte ett tecken på att man är störd, inte älskar eller inte vill ha sex med sin partner. Om man tittar på en krigsfilm så betyder inte det att man vill vara med i krig.
Svar på tråden verkar som min pojkvän ljuger om runkning och porr