• Anonym (jawohl)

verkar som min pojkvän ljuger om runkning och porr

Så för någon månad sedan såg jag lite porrsidor här och där i hans historik i sin surfplatta... han påstår att han råkade klicka porreklam som påstås komma i samband med en spelsida han besöker mellan jämna mellanrum..
    Saken är den att den sidan han påstås besöka hade inte blivit sökt efter i samband med porrsidorna.
    Sedan nu gick han in i badrummet för ca en timme sedan och satte på kranen. Smög försiktigt utanpå och hörde liksom runkrörelser (han använder lotion eller barnolja när han runkar) samt att han hade täckt för nyckelhålet (som jag vet att han aldrig gör annars...).
    Hörde även ett tyst grymtande ljud. Då gick jag dit och sa att jag var kissig så hörde jag att hans röst och andning var tung. Då frågade jag om han runkade och han sa nej att han skiter...
    Men saken är den att när jag gick in i badrummet kort efter att han kom ut så luktade det inte skit och han påstod att hans skit inte luktar illa... 
    Jamen visst hur dum tror han att man är liksom?

Han bedyrar och säger att han inte har runkat överhuvudtaget men bevisen talar ju för att han har det. 

Varför har han så svårt att tala om det och förnekar att han har det?
    Om vi är i ett förhållande så borde han väl ändå kunna tala om det?
    Och om han nu har behov av att runka till porr så måste det ju innebära att jag inte räcker till, för det är ju en sak om han gör det om jag är sjuk eller av någon annan anledning inte kan ha sex med honom men när han gör det när båda är hemma ja då får man sina funderingar om allt verkligen är som det ska...

Ursäkta det blev långt, känner mig bara grovt oälskad just nu och kränkt för att han inte kan prata om det...

Jag vet att han inte sket därinne för det luktade inte skit och han var där säkerligen i tre kvart liksom...

• Svar på tråden verkar som min pojkvän ljuger om runkning och porr
  • Anonym (Man 50+)
    Anonym (bara) skrev 2015-03-24 11:19:58 följande:

Kallas inte det att dra en metafor?!
    Och vad ser du för gemensamt med att onanera och att dela på något?
  • Anonym (bara)
    Anonym (Man 50+) skrev 2015-03-24 13:02:21 följande:
    Och vad ser du för gemensamt med att onanera och att dela på något?
    Klimaxen.
  • Anonym (m)
    Förtryckt skrev 2015-03-24 11:56:45 följande:
    Det där låter inte bra. Varför "måste" du veta?
    Va, tror du läser in nåt jag inte sagt.

Jag menar det mosatta; jag vill helst inte veta om det.
    Känns ju lite förnedrande om man har en partner som inte vill ha sex som hellre runkar, så man märker det.
  • Anonym (Va?)
    Anonym (m) skrev 2015-03-24 11:38:46 följande:

Jag hade också tyckt det var lite jobbigt om vi båda var hemma. Men för mig är det så att han inte vill ha sex mer än varannan månad, så jag tar väldigt illa upp om han skulle runka så jag måste veta det.

Anonym (m) skrev 2015-03-24 13:32:39 följande:

Känns ju lite förnedrande om man har en partner som inte vill ha sex som hellre runkar, så man märker det.
    Du skrev faktiskt att du måste veta men du menade kanske inte det.

• Förtryckt
    Anonym (m) skrev 2015-03-24 13:32:39 följande:

Jaja fast så skrev du inte. Du skrev.
    ...så jag tar väldigt illa upp | om han skulle runka | så jag måste veta det.

Vilket jag utläser som "jag tar väldigt illa upp ifall min kille runkar. Så om han skulle runka måste jag få veta det."

Du fortsätter ju med att säga här ovan "Känns ju lite förnedrande om man har en partner som inte vill ha sex som hellre runkar, så man märker det."

Igen, varför är det förnedrande, och varför ska det ses som ett bevis på att han inte vill ha sex med dig?

Det är som att vara svartsjuk på den tid det tar för ens kille att gå och bajsa ungefär - helt irrationellt.

Dance, puppet, DANCE!!
  • Sarakechi
    Anonym (jawohl) skrev 2015-03-21 16:38:09 följande:

Så för någon månad sedan såg jag lite porrsidor här och där i hans historik i sin surfplatta... han påstår att han råkade klicka porreklam som påstås komma i samband med en spelsida han besöker mellan jämna mellanrum..
    Saken är den att den sidan han påstås besöka hade inte blivit sökt efter i samband med porrsidorna.
    Sedan nu gick han in i badrummet för ca en timme sedan och satte på kranen. Smög försiktigt utanpå och hörde liksom runkrörelser (han använder lotion eller barnolja när han runkar) samt att han hade täckt för nyckelhålet (som jag vet att han aldrig gör annars...).
    Hörde även ett tyst grymtande ljud. Då gick jag dit och sa att jag var kissig så hörde jag att hans röst och andning var tung. Då frågade jag om han runkade och han sa nej att han skiter...
    Men saken är den att när jag gick in i badrummet kort efter att han kom ut så luktade det inte skit och han påstod att hans skit inte luktar illa... 
    Jamen visst hur dum tror han att man är liksom?

Han bedyrar och säger att han inte har runkat överhuvudtaget men bevisen talar ju för att han har det. 

Varför har han så svårt att tala om det och förnekar att han har det?
    Om vi är i ett förhållande så borde han väl ändå kunna tala om det?
    Och om han nu har behov av att runka till porr så måste det ju innebära att jag inte räcker till, för det är ju en sak om han gör det om jag är sjuk eller av någon annan anledning inte kan ha sex med honom men när han gör det när båda är hemma ja då får man sina funderingar om allt verkligen är som det ska...

Ursäkta det blev långt, känner mig bara grovt oälskad just nu och kränkt för att han inte kan prata om det...

Jag vet att han inte sket därinne för det luktade inte skit och han var där säkerligen i tre kvart liksom...

Stackars alla karlar som har en sån Hitlerflickvän, låt karln runka vad fan!
  • Anonym (m)
    Förtryckt skrev 2015-03-24 16:06:11 följande:

Jaja fast så skrev du inte. Du skrev.
    ...så jag tar väldigt illa upp | om han skulle runka | så jag måste veta det.

Vilket jag utläser som "jag tar väldigt illa upp ifall min kille runkar. Så om han skulle runka måste jag få veta det."

Du fortsätter ju med att säga här ovan "Känns ju lite förnedrande om man har en partner som inte vill ha sex som hellre runkar, så man märker det."

Det är som att vara svartsjuk på den tid det tar för ens kille att gå och bajsa ungefär - helt irrationellt.

Det är nog hur jag pratar dialektalt du misstolkar. Byt ut måste mot "tvunget behöver", eller "runkar på ett sätt som är uppenbart för mig men inte vill ha sex alls".

Det är väl lite skillnad om man har sex några gånger i veckan och kompletterar med onani, jämfört om man som jag beskriver, har sex i snitt 6 ggr/år och onanerar 200 ggr/år. Eller du kanske inte tycker att det hade varit jobbigt?

Nu ser inte min situation ut så att han är intresserad av onani heller, jag skrev OM det hade varit så.

"Igen, varför är det förnedrande, och varför ska det ses som ett bevis på att han inte vill ha sex med dig?" (han vill inte ha det?)

• Kendra

Förstår inte.. Det är bara lite porr!? Du kanske borde testa själv så ser du att det inte är så farligt. Inte kommer du älska din kille mindre bara för att du smeker dig till en porrfilm ibland... O då kanske du förstår att detsamma gäller för honom. Ok, om detta sker gång på gång att han föredrar en runk framför dig så står kanske inte allt rätt till, men nån enstaka gång e väl ingen fara?

• Anonym (jawohl)

Precis, han får gärna runka om han så önskar men inte till porr och inte ljuga om det om han skulle göra det.

• smulpaj01
    Anonym (jawohl) skrev 2015-03-25 13:14:23 följande:

Precis, han får gärna runka om han så önskar men inte till porr och inte ljuga om det om han skulle göra det.

Varför får han inte runka till porr? Hur kan Du bestämma något sånt?
  • Anonym (jawohl)
    Anonym (I) skrev 2015-03-24 11:59:49 följande:

Dom flesta hävdar att runka/pulla är normalt. Okej det kan jag gå med på. Men nu är det väl porren och lögnen TS karl har skitit ned sig över. Människor- Fokusera!

Ëxakt!
  • Anonym (jawohl)
    smulpaj01 skrev 2015-03-25 13:26:36 följande:

Varför får han inte runka till porr? Hur kan Du bestämma något sånt?
    Det är VI GEMENSAMT som kommit fram till att ingen av oss skall onanera till porr. 
  • Anonym (Va?)
    Anonym (jawohl) skrev 2015-03-30 14:32:28 följande:
    Det är VI GEMENSAMT som kommit fram till att ingen av oss skall onanera till porr. 
    Det verkar som att han har ändrat sig och är en helt vanlig kille.
  • fartty
    Anonym (Va?) skrev 2015-03-30 14:59:08 följande:
    Jag är en helt vanlig tjej och kollar inte på porr. Ditt argument brister då du drar alla män över en kam, man kan ju spekulera om du ger männen en komplimang eller en förolämpning.
  • Anonym (Va?)
    fartty skrev 2015-03-30 16:04:31 följande:

Jag är en helt vanlig tjej och kollar inte på porr. Ditt argument brister då du drar alla män över en kam, man kan ju spekulera om du ger männen en komplimang eller en förolämpning.

Jaså, det vet jag inte. Jag har inte skrivit att alla vanliga killar kollar på porr jag skrev att helt vanliga killar kollar på porr. Det finns också helt vanliga killar som inte kollar på porr. Det är inte ett tecken på att man är störd, inte älskar eller inte vill ha sex med sin partner. Om man tittar på en krigsfilm så betyder inte det att man vill vara med i krig.
  • Förtryckt
    Anonym (Va?) skrev 2015-03-30 14:59:08 följande:
    Haha! Skål
    ---
  • Linnea1994
    Anonym (jawohl) skrev 2015-03-30 14:32:28 följande:
    Jag tycker allvarligt väldigt synd m dej!! Sök psykologhjälp för ditt kontrollbegär!

Sedan hon som är "vanlig tjej": Killar nästan alla (96% såg jag i en undersökning) föredrar porr vid onani. Vad gör det er? Vad skulle vi tycka om killarna ville dra in möjligheterna för oss att använda rabbits och andra trevliga leksaker!???
  • Anonym (MJL)

Är kvinna.
    Läst nästan hela tråden.Jag förstår TS fullt ut.
    Varför hänger ni upp er på att hon lyssnat utanför toalettdörren?
    Om hon känner att han smyger med något för henne väsentligt
    - nämligen kanske har ett annat sexliv vid sidan av det han har med henne,
    och deras överenskommelse är att porr inte hör till relationen -
    är det så konstigt att hon tjuvlyssnar?!
    Hur många har inte tjuvlyssnat? Hemma, föräldrarna, kompisar,
    på bussen, grannars prat- Hur många har inte snokat, antingen genom
    att öppna lådor, läsa brev eller genom skvaller lista ut saker man vill veta.
    Inte för att man gör detta alltid. Men när man får behov av att veta något
    särskilt.
    Hela jorden är ett kollektiv. Allt upprepas. Alla mänskliga beteenden gör igen
    utom möjligen några enstaka, tex brottslingar, jätteperversa o sånt.
    Hemligheter ska inte behövas i en god relation!

Om TS är orolig och hennes kille inte svarar på ett sätt som övertygar...
    Varför hänger ni upp er på detta?? 
    Män är numera vana vid porr. Förr fanns inte porr i den utsträckningen
    att det gick att fixa eget sexliv på en toalett.
    Det är synd. Den där riktigt sköna sexkänslan som man kan ha i en kärleksfull
    relation känns knappt till längre, många har säkert inte upplevt det.
    Jag känner lycklig par som varit gifta hela livet och fortfarande är trogna och glada och stolta över det och över varandra.

Det går sådan ångest i porr. Jämförelser, komplexbildande, sjuk inlevelse 
    i vad den andra tänder på - som inte den försmådda partnern kan hjälpa!
    Hon måste inte vara egentligen sjuk. Men hon kan av ljugande och fifflande 
    man drivas till sjuka tankar som är skadligt för den mentala hälsan.
    Liksom det är skadligt lära sig ljuga i en relation och välja porren
    framför öppenhet och förtroende.
    Till slut fungerar inte sexlivet med den andra.
    Man blir främlingar för varandra.
    Porr visar bara utseendet, ytan, attityden och till för att konkurrera ut
    de verkliga människorna.
    Aktriserna (inte "skådisarna" tack! De är inga 
    verklige skådisar) har ofta silikonbröst, är stylade och målade, bilderna
    är retuscherade. Tjejerna får pengar för det. De där strippande och nakna tjejerna
    är till för att slå oss älskande kvinnor på käften!?
    Man kan fråga om många män VILL ha en sund relation, eller om det rent
    av blivit något tråkigt?

Jag tror att TS är en normal och sund tjej som blivit ledsen och har ångest.
    Är annars ingen gammalmodig typ utan rätt frispråkig och öppen.
    Men något är fel med relationer i vår tid och vår värld,
    jag tror fel folk avlat fram fel barn i fel tid i fel samhälle.

Nu är det ett tag sen tråden var aktiv, men detta är min reaktion.

Svar på tråden verkar som min pojkvän ljuger om runkning och porr