• Anonym (jawohl)

verkar som min pojkvän ljuger om runkning och porr

Så för någon månad sedan såg jag lite porrsidor här och där i hans historik i sin surfplatta... han påstår att han råkade klicka porreklam som påstås komma i samband med en spelsida han besöker mellan jämna mellanrum..
    Saken är den att den sidan han påstås besöka hade inte blivit sökt efter i samband med porrsidorna.
    Sedan nu gick han in i badrummet för ca en timme sedan och satte på kranen. Smög försiktigt utanpå och hörde liksom runkrörelser (han använder lotion eller barnolja när han runkar) samt att han hade täckt för nyckelhålet (som jag vet att han aldrig gör annars...).
    Hörde även ett tyst grymtande ljud. Då gick jag dit och sa att jag var kissig så hörde jag att hans röst och andning var tung. Då frågade jag om han runkade och han sa nej att han skiter...
    Men saken är den att när jag gick in i badrummet kort efter att han kom ut så luktade det inte skit och han påstod att hans skit inte luktar illa... 
    Jamen visst hur dum tror han att man är liksom?

Han bedyrar och säger att han inte har runkat överhuvudtaget men bevisen talar ju för att han har det. 

Varför har han så svårt att tala om det och förnekar att han har det?
    Om vi är i ett förhållande så borde han väl ändå kunna tala om det?
    Och om han nu har behov av att runka till porr så måste det ju innebära att jag inte räcker till, för det är ju en sak om han gör det om jag är sjuk eller av någon annan anledning inte kan ha sex med honom men när han gör det när båda är hemma ja då får man sina funderingar om allt verkligen är som det ska...

Ursäkta det blev långt, känner mig bara grovt oälskad just nu och kränkt för att han inte kan prata om det...

Jag vet att han inte sket därinne för det luktade inte skit och han var där säkerligen i tre kvart liksom...

• Svar på tråden verkar som min pojkvän ljuger om runkning och porr
  • Anonym (tjejan)
    Nenne666 skrev 2015-03-23 10:29:26 följande:
    Hon jagar väl honom och kontrollerar honom. Det kanske aldrig någonsin finns utrymme för honom. Hon är ju helt galen.
    Om man aldrig är ensam hemma kan det ju vara knepigt, annars kan man väl passa på när man är själv. Galen behöver hon ju inte vara, men jag tycker nog också att hon går till överdrift i sitt beteende.
  • Förtryckt
    Anonym (samma sitts) skrev 2015-03-23 10:38:22 följande:

åh vad jag känner igen de där.. usch vad man blir ledsen:( har precis samma problem som du:(

Hoppas du inte GÖR det till ett problem. Onani är något PERSONLIGT.

Hoppas att du inte är lika stalkergalen som TS.
    Dance, puppet, DANCE!!
  • Anonym (bara)
    LauraPalmer skrev 2015-03-22 15:33:12 följande:

Han vill inte prata om det för att det är en väldigt privat sak som du faktiskt inte har något med att göra. Lär honom att rensa historiken och låt karln få ha sina sköna stunder. Det borde man väl kunna unna den man älskar.

Man borde väl hellre sträva efter att en naturlig inställning/öppenhet till varandras kåthet, som med allt annat... Privata stuff kan man ha på egen hand i alla fall.. Har man en grundlig förståelse och tillit till varandras behov osv så kan man släppa det sen... Ännu bättre om man kan kombinera dem till en gemensam sex mys.
  • Anonym (bara)
    Nenne666 skrev 2015-03-23 10:29:26 följande:
    Hon jagar väl honom och kontrollerar honom. Det kanske aldrig någonsin finns utrymme för honom. Hon är ju helt galen.
    Dålig dag eller?!
    "Definitionen av galenskap är att göra samma sak om och om igen och förvänta sig ett annorlunda resultat"
    Nä, hon är inte helt galen. Hon känner sig kränkt och osäker och kanske inte har kommit så lång i sig själv att hon vet bästa sätt att hantera det, som tex du så självsäkert verkar göra.. Eller jag.  Han går ju på ett sätt bakom ryggen på henne.
  • Anonym (Blåögd)

Porr tillhör allemansrätten. Sant eller falskt.

Provfråga för psykologstuderande.

• MikNis
    Anonym (jawohl) skrev 2015-03-21 16:46:43 följande:

Ja vi har diskuterat gränser och vi har båda sagt porr inte hör hemma i ett förhållande.

Ja du har lagt orden i munnen på han.

Sluta använd ordet vi, när du i verkligheten pratar om dig själv.
  • Anonym (Man 50+)
    Anonym (jawohl) skrev 2015-03-21 16:49:21 följande:

Vi har sagt att masturbation är naturligt men porr är inte tillåtet, överenskommelse mellan båda parter men verkar som han anser att det bara gäller mig?

Du är inte så gammal TS va?
    Onanerar du aldrig själv?
    Varför vill du förbjuda din kille att titta på porr när han runkar? Om man gör det lär 99% av alla normala män smyga med det. Snart lär han sej att se till att det inte blir någon historik på det i datorn.
  • Anonym (Blåögd)

Varför? Därför att de kommit överens om det. Nu är det som det är och ts kommer knappast att bli lycklig med honom eller någon av de oärliga 99 smygrunkarna.

• LauraPalmer
    Anonym (bara) skrev 2015-03-23 13:18:56 följande:
    Man borde väl hellre sträva efter att en naturlig inställning/öppenhet till varandras kåthet, som med allt annat... Privata stuff kan man ha på egen hand i alla fall.. Har man en grundlig förståelse och tillit till varandras behov osv så kan man släppa det sen... Ännu bättre om man kan kombinera dem till en gemensam sex mys.
    Man ska ha en öppen inställning till kåtheten man har för varandra. Varandras onani ska man ge fan i.
  • Anonym (Blåögd)

Old man down the road av Fogerty är en gammal lustig låt jag såg på Youtube. Då tänkte jag Jag undrar vad man hade för kärleksproblem på den tiden...kanske det var tidningar då. Om femtio år Vad kommer vi att slåss om då?

Svar på tråden verkar som min pojkvän ljuger om runkning och porr