Inlägg från: Anonym (Blåögd) |Visa alla inlägg
  • Anonym (Blåögd)

verkar som min pojkvän ljuger om runkning och porr

Min man blåljög om porr och runkning till porr i 7 år och jag trodde på honom. Han kallar sig kristen också. Fast det tror jag inte heller är på riktigt. Jag vet exakt hur kränkt du känner dig, man blir liksom inte mer älskvärd av att tjura. Så nu vet du att du har en lögnaktig karl.

• Anonym (Blåögd)

Porr är en sak lögner en annan. Jag blir kränkt av en lögn. Ljug inte om porr. Var ärlig och diskutera igenom lögner innan relationen blir allvarlig. Det är hemskt om man känner sig mindre viktig för sin partner än en kvinna i en p-rulle.

• Anonym (Blåögd)

Jamen hur tror ni ts kille skulle reagera om ts sa jasså är du färdigrunkad jag får väl runka med någon annan då.

• Anonym (Blåögd)

Jag sa i början av vårt förhållande att jag blir sårad om han ser på porr och om han vill det så bör han hitta en annan tjej som tål sånt. Jag var ärlig han var inte det jag hade varnat honom och nu är jag sårad men trots det lever jag med honom. Allt är inte frid och fröjd men ibland är valet utstå eller lämna. Så jag har inte full tillit till honom och jag förstår ts. Tyvärr är porr så vanligt så naturligt sex kan bli problem.

• Anonym (Blåögd)

Porr tillhör allemansrätten. Sant eller falskt.

Provfråga för psykologstuderande.

• Anonym (Blåögd)

Varför? Därför att de kommit överens om det. Nu är det som det är och ts kommer knappast att bli lycklig med honom eller någon av de oärliga 99 smygrunkarna.

• Anonym (Blåögd)

Old man down the road av Fogerty är en gammal lustig låt jag såg på Youtube. Då tänkte jag Jag undrar vad man hade för kärleksproblem på den tiden...kanske det var tidningar då. Om femtio år Vad kommer vi att slåss om då?

• Anonym (Blåögd)

Det är förbjudet att onanera offentligt har jag för mig.

• Anonym (Blåögd)

Det var någon som uttryckte att man ska be honom onanera närhelst han känner för det.

• Anonym (Blåögd)

Låt oss säga ts och hennes kille köper en påse godis tillsammans och kommer överens om att dela lika. Ts kille tar hela godispåsen med sig till toan och det hörs smask och tugganden. Han bedyrar att han inte äter godis. När ts kille kommer ut är halva påsen tom och ts känner sig lurad. De skulle ju dela. Såhär kan man tänka om sex också.

• Anonym (Blåögd)

Kaniner har väl inte tid att o....

• Anonym (Blåögd)

Ursäkta min kristna uråldriga atityd men jag kollar aldrig på erotiska klipp. Min man är snygg och vältränad konditionsmässigt men inga enorma muskler. Jag blir äcklad av porr men inte om han stimulerar sig själv, fast helst vill jag dela nöjet med honom.

• Anonym (Blåögd)

Ok fattar vinken, min man äter lunch med sin kvinnliga kollega och det är ok men fan ta honom om han tar min godispåse som jag köpt och delar med henne. Jag kan ju hämnas och äta min privata kycklingssallad ensam och hålla tyst om att det är världens bästa sallad. Hur skulle det se ut om hela familjen vill ha "personlig privat" lunch på olika ställen i huset. Mattiderna är något man helst ska göra tillsammans och sexet är något man ska göra tillsammans med sin partner tycker jag. Är den nya trenden att partnerna har privata sexliv och att vilja dela det är egoistiskt?

Svar på tråden verkar som min pojkvän ljuger om runkning och porr