• Anonym (jawohl)

verkar som min pojkvän ljuger om runkning och porr

Så för någon månad sedan såg jag lite porrsidor här och där i hans historik i sin surfplatta... han påstår att han råkade klicka porreklam som påstås komma i samband med en spelsida han besöker mellan jämna mellanrum..
    Saken är den att den sidan han påstås besöka hade inte blivit sökt efter i samband med porrsidorna.
    Sedan nu gick han in i badrummet för ca en timme sedan och satte på kranen. Smög försiktigt utanpå och hörde liksom runkrörelser (han använder lotion eller barnolja när han runkar) samt att han hade täckt för nyckelhålet (som jag vet att han aldrig gör annars...).
    Hörde även ett tyst grymtande ljud. Då gick jag dit och sa att jag var kissig så hörde jag att hans röst och andning var tung. Då frågade jag om han runkade och han sa nej att han skiter...
    Men saken är den att när jag gick in i badrummet kort efter att han kom ut så luktade det inte skit och han påstod att hans skit inte luktar illa... 
    Jamen visst hur dum tror han att man är liksom?

Han bedyrar och säger att han inte har runkat överhuvudtaget men bevisen talar ju för att han har det. 

Varför har han så svårt att tala om det och förnekar att han har det?
    Om vi är i ett förhållande så borde han väl ändå kunna tala om det?
    Och om han nu har behov av att runka till porr så måste det ju innebära att jag inte räcker till, för det är ju en sak om han gör det om jag är sjuk eller av någon annan anledning inte kan ha sex med honom men när han gör det när båda är hemma ja då får man sina funderingar om allt verkligen är som det ska...

Ursäkta det blev långt, känner mig bara grovt oälskad just nu och kränkt för att han inte kan prata om det...

Jag vet att han inte sket därinne för det luktade inte skit och han var där säkerligen i tre kvart liksom...

• Svar på tråden verkar som min pojkvän ljuger om runkning och porr
  • LauraPalmer
    Auditanne skrev 2015-03-23 18:38:50 följande:
    Förlåt för dubbelposten, jag har nu sänt en anmälan på mitt eget inlägg.

Okej, jag vet att människor tänker olika ibland men jag vill också kunna förstå varför människor tänker som de gör, därför avkräver jag ofta förklaringar.

Om vi ponerar att min potentiella pojkvän sagt nej och krävt att jag inte skulle onanera bredvid honom i sängen - vad kan detta då bero på om inte hans egen otrygghet? Har du några förslag som kan ge mig insikt i frågan?
    Det kan vara så enkelt som att han är totalt okåt.
  • Anonym (bara)
    LauraPalmer skrev 2015-03-23 15:11:47 följande:
    Man ska ha en öppen inställning till kåtheten man har för varandra. Varandras onani ska man ge fan i.
    Mh, fast nu handlar det ju inte om att få onna i fred, det handlar väl om att smygtitta på porr(vilket troligtvisleder till onani) bakom ryggen på sin partner som man haft en överenskommelse med från början om att det är en nono.
  • LauraPalmer
    Anonym (bara) skrev 2015-03-23 18:41:17 följande:
    Mh, fast nu handlar det ju inte om att få onna i fred, det handlar väl om att smygtitta på porr(vilket troligtvisleder till onani) bakom ryggen på sin partner som man haft en överenskommelse med från början om att det är en nono.
    Vad dom än har kommit överens om så verkar ju TS pojkvän inte tycka att det var en så bra överenskommelse. Det var förmodligen bara något han gått med på för husfridens skull.

Hur kommer man ens på tanken att börja lägga sig i någon annans onanivanor?
  • Anonym (sekll)
    Anonym (bara) skrev 2015-03-23 18:41:17 följande:
    Fast man kan aldrig sätta ett krav om att exempelvis porr eller onani är nono!
    Det är upp till var och en!
  • Anonym (tjejan)
    Anonym (Tjolahopp) skrev 2015-03-23 18:36:42 följande:
    Jag syftade inte bara om TS i mitt inlägg. Jag syftade på andras inlägg i tråden. Tändes lampan nu?
    Jaha..nej, ingen lampa. Vilket inlägg syftade du på exakt?
  • Auditanne
    LauraPalmer skrev 2015-03-23 18:40:45 följande:
    Det kan vara så enkelt som att han är totalt okåt.
    Okej, men i hans helt okåta tillstånd borde det väl då inte vara några problem för honom att koncentrera sig på det han gör själv, typ läsa, sova eller vad han nu hade i tankarna?
    Onani kan ju också utföras i tystnad så man inte stör sin partner med höga ljud.

• LauraPalmer
    Auditanne skrev 2015-03-23 18:47:32 följande:
    Okej, men i hans helt okåta tillstånd borde det väl då inte vara några problem för honom att koncentrera sig på det han gör själv, typ läsa, sova eller vad han nu hade i tankarna?
    Onani kan ju också utföras i tystnad så man inte stör sin partner med höga ljud.

Men om han nu inte har lust att vara med när du onanerar helt enkelt. Han kanske tycker att det är avtändande. Då är det väl toppen om han kan vara öppen och ärlig med det utan att du ska döma honom för det.
  • Anonym (Tjolahopp)
    Auditanne skrev 2015-03-23 18:18:43 följande:
    Får man fråga varför du tycker så?

Är mannens sexualitet bara sexig om den uttrycks tillsammans med en kvinna tycker du? 

Med tanke på alla porrklipp som finns med solorunkande tjejer, borde inte vi kvinnor kunna anstränga oss för att uppskatta mannens singulära sexualitet på samma sätt som de gör med vår?

Lite egocentriskt att bara tända på mannen i den situation då han har sex med en kvinna. 
    Jag gillar att ha sex och tänder på min mans snopp då och ger den uppmärksamhet. Men jag har alltid tyckt det är äckligt med män som runkar. Tänka sig att de står där och drar i snoppen, jag tycker det är avtändande. Och fråga mig inte varför, jag har alltid tyckt så, men vet inte varför.
  • Anonym (Tjolahopp)
    Auditanne skrev 2015-03-23 18:18:43 följande:
    Får man fråga varför du tycker så?

Är mannens sexualitet bara sexig om den uttrycks tillsammans med en kvinna tycker du? 

Med tanke på alla porrklipp som finns med solorunkande tjejer, borde inte vi kvinnor kunna anstränga oss för att uppskatta mannens singulära sexualitet på samma sätt som de gör med vår?

Lite egocentriskt att bara tända på mannen i den situation då han har sex med en kvinna. 
    Förresten! Jag kan väl inte tvinga mig att gilla något som jag inte gillar? Och det betyder inte att man är egocentrisk, det är väl värre att låtsas gilla något man inte tycker om egentligen. Tänk lite längre....
  • Auditanne
    LauraPalmer skrev 2015-03-23 18:49:44 följande:
    Men om han nu inte har lust att vara med när du onanerar helt enkelt. Han kanske tycker att det är avtändande. Då är det väl toppen om han kan vara öppen och ärlig med det utan att du ska döma honom för det.
    Ja, det är viktigt att han är fullt ärlig och då även förklarar för mig varför han blir avtänd av att ligga bredvid mig om jag onanerade.
    Jag hade nog i ärlighetens namn blivit lite ledsen om han sagt något sådant samt undrat hur han kan uppleva min sexualitet som något avtändande.

Nog för att okåthet i sig kan vara en neutral känsla (som också bör respekteras naturligtvis) men avtändande?

Som att han skulle äcklas av min kåthet bara för att han själv inte är kåt? Återigen ett väldigt egocentriskt synsätt på sex.
Svar på tråden verkar som min pojkvän ljuger om runkning och porr