• Anonym (jawohl)

verkar som min pojkvän ljuger om runkning och porr

Så för någon månad sedan såg jag lite porrsidor här och där i hans historik i sin surfplatta... han påstår att han råkade klicka porreklam som påstås komma i samband med en spelsida han besöker mellan jämna mellanrum..
    Saken är den att den sidan han påstås besöka hade inte blivit sökt efter i samband med porrsidorna.
    Sedan nu gick han in i badrummet för ca en timme sedan och satte på kranen. Smög försiktigt utanpå och hörde liksom runkrörelser (han använder lotion eller barnolja när han runkar) samt att han hade täckt för nyckelhålet (som jag vet att han aldrig gör annars...).
    Hörde även ett tyst grymtande ljud. Då gick jag dit och sa att jag var kissig så hörde jag att hans röst och andning var tung. Då frågade jag om han runkade och han sa nej att han skiter...
    Men saken är den att när jag gick in i badrummet kort efter att han kom ut så luktade det inte skit och han påstod att hans skit inte luktar illa... 
    Jamen visst hur dum tror han att man är liksom?

Han bedyrar och säger att han inte har runkat överhuvudtaget men bevisen talar ju för att han har det. 

Varför har han så svårt att tala om det och förnekar att han har det?
    Om vi är i ett förhållande så borde han väl ändå kunna tala om det?
    Och om han nu har behov av att runka till porr så måste det ju innebära att jag inte räcker till, för det är ju en sak om han gör det om jag är sjuk eller av någon annan anledning inte kan ha sex med honom men när han gör det när båda är hemma ja då får man sina funderingar om allt verkligen är som det ska...

Ursäkta det blev långt, känner mig bara grovt oälskad just nu och kränkt för att han inte kan prata om det...

Jag vet att han inte sket därinne för det luktade inte skit och han var där säkerligen i tre kvart liksom...

• Svar på tråden verkar som min pojkvän ljuger om runkning och porr
  • Auditanne
    Anonym (Diskret) skrev 2015-03-23 21:57:19 följande:
    Det är själva grejen som är äcklig. Jag tycker att man gör det privat, om man måste göra det alls.

Vad hade DU tyckt om du kommit på din far med det? Menar inte att det är jämförbart eftersom man kanske inte vill tänka sig att ens föräldrar har sex ens på det vanliga sättet. Men det kanske säger NÅGOT om vad jag känner? Att man inte vill föreställa sig personer man älskar och respekterar sysselsatta med något sådant?
    Jag hade ett ganska distanserat förhållande till min far så hade inte känt något särskilt om jag kom på honom med att onanera.
    Han hade också ett rätt avslappnat förhållande till sex i allmänhet så det hade nog inte uppstått någon värre genans mellan oss i ett sådant scenario.

Men han kanske tillfredsställer sig själv lite när ni ska ha sex?

Är det verkligen en sån stor skillnad om han då gör detsamma på egen hand?
    Sex som sex?

• Klotjohan

Jag trodde inte man kunde starta fler trådar om detta ämnet? Har man så osunt kontrollbehov av sin partners sexualitet så ta ut skilsmässa. 

• Auditanne
    Klotjohan skrev 2015-03-23 22:06:45 följande:

Jag trodde inte man kunde starta fler trådar om detta ämnet? Har man så osunt kontrollbehov av sin partners sexualitet så ta ut skilsmässa. 

Är du man?

Snälla, häng kvar i tråden några minuter och svara på samma fråga som jag ställt till kvinnorna här?

Tycker du att det är äckligt att se din flickvän onanera ensam utan att du är med i bilden?

Blir så nyfiken nu så jag kan spricka. Kanske både man starta en poll om detta för det hade varit väldigt intressant att veta hur den allmänna sanningen lyder.
  • Klotjohan
    Auditanne skrev 2015-03-23 22:15:58 följande:
    Är du man?

Snälla, häng kvar i tråden några minuter och svara på samma fråga som jag ställt till kvinnorna här?

Tycker du att det är äckligt att se din flickvän onanera ensam utan att du är med i bilden?

Blir så nyfiken nu så jag kan spricka. Kanske både man starta en poll om detta för det hade varit väldigt intressant att veta hur den allmänna sanningen lyder.
    äNu är jag homosexuell man så jag vet inte hur jag skulle reagera på en onanerande flickvän hemma Obestämd 
  • Anonym (Öhhh?)
    Ni kärringar blir ju bara värre och värre. I alla fall "de flesta". Lika bra att jag citera det, så att jag inte blir påhoppad av sura, bittra tanter. Jag slår vad om att du tillfredsställer dig själv ibland.
    Kontrollbehov kallar jag det där = Idioti.
  • Nenne666
    Anonym (bara) skrev 2015-03-23 13:31:13 följande:
    Dålig dag eller?!
    "Definitionen av galenskap är att göra samma sak om och om igen och förvänta sig ett annorlunda resultat"
    Nä, hon är inte helt galen. Hon känner sig kränkt och osäker och kanske inte har kommit så lång i sig själv att hon vet bästa sätt att hantera det, som tex du så självsäkert verkar göra.. Eller jag.  Han går ju på ett sätt bakom ryggen på henne.
    Det är inte friskt att spionera på varken sin partner eller andra. Nä, min dag är jävligt bra men blir helt förskräckt när jag tar del av er på fl. Hur kass du än känner dig har du aldrig någonsin rätt att trakassera andra. Med hänvisning till ditt/det störda mående/t. Ja, jag skulle aldrig spionera eller försöka störa mina karlars onani eller något annat. Skulle jag stå i titthålet är det dags att lägga in mig. För det är fanimej så jävla sjukt . Ja. Det är fanimej galet att hänga i titthålet . Galet och helt jävla sjukt.
  • Auditanne
    Klotjohan skrev 2015-03-23 23:50:24 följande:
    äNu är jag homosexuell man så jag vet inte hur jag skulle reagera på en onanerande flickvän hemma Obestämd 
    Men hur hade du reagerat på en pojkvän då? 

Visst hade du tyckt att det var lite sexigt eller? Om man ska döma av attityden på Flashbacks gaytråd så verkar de flesta tycka att onanerande män är hett att betrakta.
    Är också väldigt vanligt i bögporr med solorunkande män.
  • Klotjohan
    Auditanne skrev 2015-03-24 00:11:58 följande:
    Men hur hade du reagerat på en pojkvän då? 

Visst hade du tyckt att det var lite sexigt eller? Om man ska döma av attityden på Flashbacks gaytråd så verkar de flesta tycka att onanerande män är hett att betrakta.
    Är också väldigt vanligt i bögporr med solorunkande män.
    Skrattande onanerande män är hett ja!
    Skulle min pv onanera oavsett om jag vet om det eller ej så bryr jag mig inte det minsta. Jag har inget intresse av att försöka kontrollera eller skuldbelägga någon annans sexualitet. 
  • Auditanne
    Klotjohan skrev 2015-03-24 00:15:42 följande:
    Skrattande onanerande män är hett ja!
    Skulle min pv onanera oavsett om jag vet om det eller ej så bryr jag mig inte det minsta. Jag har inget intresse av att försöka kontrollera eller skuldbelägga någon annans sexualitet. 
    Eller hur? 

Vill tillägga att mannens sexualitet är lika vacker och åtråvärd för mig oavsett om jag ingår i denna eller när han föredrar att uttrycka den helt på egen hand (pun intendedTungan ute)

I ett förhållande så tror jag att det mest sunda är att hålla båda ögon öppna och omfamna hela sin partners sexualitet och inte bara den delen där man har sex med varandra. 
  • Anonym (trist)

Jag tycker de flesta här har konstig inställning till detta. Så om båda två är hemma och var och en grejar med sitt typ och plötsligt hör/upptäcker den ena att den andra har gått in på toaletten och onanerar. Då ska man bara liksom inte låtsas om detta å bara fortsätta med sitt? Om han låser in sig är det tydligt att han inte vill ha sin partners hjäl ens. Jag skulle känna mej väldigt obekväm å konstig efter nåt sånt. Vore väl bättre om han gjorde det på sängen och om tjejen kom in kunde hon hjälpa till eller varför inte nämna nåt till sin partner från förstabörjan att han kände sig sugen? Väldigt konstigt...jag skulle reagera likadant om min partner plötsligt började gapskratta i rummet intill då skulle jag gå dit för å se vad det var...jag skulle vilja ta del av det...

Svar på tråden verkar som min pojkvän ljuger om runkning och porr