• Anonym (jawohl)

verkar som min pojkvän ljuger om runkning och porr

Så för någon månad sedan såg jag lite porrsidor här och där i hans historik i sin surfplatta... han påstår att han råkade klicka porreklam som påstås komma i samband med en spelsida han besöker mellan jämna mellanrum..
    Saken är den att den sidan han påstås besöka hade inte blivit sökt efter i samband med porrsidorna.
    Sedan nu gick han in i badrummet för ca en timme sedan och satte på kranen. Smög försiktigt utanpå och hörde liksom runkrörelser (han använder lotion eller barnolja när han runkar) samt att han hade täckt för nyckelhålet (som jag vet att han aldrig gör annars...).
    Hörde även ett tyst grymtande ljud. Då gick jag dit och sa att jag var kissig så hörde jag att hans röst och andning var tung. Då frågade jag om han runkade och han sa nej att han skiter...
    Men saken är den att när jag gick in i badrummet kort efter att han kom ut så luktade det inte skit och han påstod att hans skit inte luktar illa... 
    Jamen visst hur dum tror han att man är liksom?

Han bedyrar och säger att han inte har runkat överhuvudtaget men bevisen talar ju för att han har det. 

Varför har han så svårt att tala om det och förnekar att han har det?
    Om vi är i ett förhållande så borde han väl ändå kunna tala om det?
    Och om han nu har behov av att runka till porr så måste det ju innebära att jag inte räcker till, för det är ju en sak om han gör det om jag är sjuk eller av någon annan anledning inte kan ha sex med honom men när han gör det när båda är hemma ja då får man sina funderingar om allt verkligen är som det ska...

Ursäkta det blev långt, känner mig bara grovt oälskad just nu och kränkt för att han inte kan prata om det...

Jag vet att han inte sket därinne för det luktade inte skit och han var där säkerligen i tre kvart liksom...

• Svar på tråden verkar som min pojkvän ljuger om runkning och porr
  • Anonym (sekll)
    LauraPalmer skrev 2015-03-23 17:57:31 följande:
    Det är ingen som behöver gissa sig till något. Vad har du fått det ifrån?
    Ja,men pratar man inte,så måsteväl partnern försöka gissa sig till varför du är arg,ledsen,whatever..
    Kommunikation är skitviktigt i alla relationer.

• Anonym (tjejan)
    Anonym (Tjolahopp) skrev 2015-03-23 18:00:25 följande:

Vad tusan är det för sexgalningar som figurerar här på FL. Inte fasen behöver man onanera om man lever i ett förhållande där man har mycket sex. Jag har nog aldrig gjort det. Bara när jag varit singel.

Skulle man utöver sexet man har också onanera så skulle ju könsorganet brinna upp till slut, i alla fall så blir det inte lika skönt om man håller på och onanerar ofta, orgasmerna blir mindre intensiva.

Förstår dig TS, skulle reagera precis som du. Dessutom, män som runkar, finns nog inget osexigare.

Vem har sagt att TS lever i ett förhållande med mycket sex?
  • LauraPalmer
    Anonym (sekll) skrev 2015-03-23 18:09:56 följande:
    Ja,men pratar man inte,så måsteväl partnern försöka gissa sig till varför du är arg,ledsen,whatever..
    Kommunikation är skitviktigt i alla relationer.
    Om jag är arg eller ledsen så säger jag ju varför. Vad har det med att göra ifall jag vill onanera ifred? Ha min dagbok ifred osv?
  • Anonym (tjejan)
    Auditanne skrev 2015-03-23 18:08:32 följande:
    Nej, jag har aldrig uppmanat någon att "apa sig" genom att runka i det offentliga.

Tycker bara det är lite märkvärdigt att ens egen sexualitet är något många vill hålla på med i det fördolda. Jag hade aldrig låst in mig på toa om jag ville onanera.

Skulle jag t.ex ligga i sängen med min sovande partner bredvid så hade jag onanerat där och då om lusten plötsligt kommit över mig.

Inte kan väl detta räknas som något ofint och "utfläkande"?
    Ja precis, med din sovande partner bredvid! Som alltså inte ser vad du håller på med!
  • Anonym (sekll)
    LauraPalmer skrev 2015-03-23 18:13:29 följande:
    Om jag är arg eller ledsen så säger jag ju varför. Vad har det med att göra ifall jag vill onanera ifred? Ha min dagbok ifred osv?
    DU gör det ja,men förstå att alla inte gör det.
  • Auditanne
    Anonym (Tjolahopp) skrev 2015-03-23 18:00:25 följande:

Vad tusan är det för sexgalningar som figurerar här på FL. Inte fasen behöver man onanera om man lever i ett förhållande där man har mycket sex. Jag har nog aldrig gjort det. Bara när jag varit singel.

Skulle man utöver sexet man har också onanera så skulle ju könsorganet brinna upp till slut, i alla fall så blir det inte lika skönt om man håller på och onanerar ofta, orgasmerna blir mindre intensiva.

Förstår dig TS, skulle reagera precis som du. Dessutom, män som runkar, finns nog inget osexigare.

Får man fråga varför du tycker så?

Är mannens sexualitet bara sexig om den uttrycks tillsammans med en kvinna tycker du? 

Med tanke på alla porrklipp som finns med solorunkande tjejer, borde inte vi kvinnor kunna anstränga oss för att uppskatta mannens singulära sexualitet på samma sätt som de gör med vår?

Lite egocentriskt att bara tända på mannen i den situation då han har sex med en kvinna. 
  • Auditanne
    Anonym (tjejan) skrev 2015-03-23 18:15:57 följande:
    Ja precis, med din sovande partner bredvid! Som alltså inte ser vad du håller på med!
    Fast jag hade gjort detta även om han var vaken och osugen på sex. Förutsatt då att min partner inte känner sig besvärad av att se mig onanera.

Frågan är varför han skulle känna sig besvärad om han nu är helt trygg med både min och sin egen sexualitet.
  • LauraPalmer
    Auditanne skrev 2015-03-23 18:22:39 följande:
    Fast jag hade gjort detta även om han var vaken och osugen på sex. Förutsatt då att min partner inte känner sig besvärad av att se mig onanera.

Frågan är varför han skulle känna sig besvärad om han nu är helt trygg med både min och sin egen sexualitet.
    Man kan vara hur trygg som helst i sin sexualitet utan att vilja se någon annan onanera eller vilja göra det inför någon annan.

För mig är en trygg sexualitet att veta vad man vill och inte och respektera vad man vill och inte.
  • Anonym (Tjolahopp)
    Anonym (tjejan) skrev 2015-03-23 18:13:19 följande:
    Vem har sagt att TS lever i ett förhållande med mycket sex?
    Jag syftade inte bara om TS i mitt inlägg. Jag syftade på andras inlägg i tråden. Tändes lampan nu?
  • Auditanne
    LauraPalmer skrev 2015-03-23 18:29:36 följande:
    Man kan vara hur trygg som helst i sin sexualitet utan att vilja se någon annan onanera eller vilja göra det inför någon annan.

För mig är en trygg sexualitet att veta vad man vill och inte och respektera vad man vill och inte.
    Förlåt för dubbelposten, jag har nu sänt en anmälan på mitt eget inlägg.

Okej, jag vet att människor tänker olika ibland men jag vill också kunna förstå varför människor tänker som de gör, därför avkräver jag ofta förklaringar.

Om vi ponerar att min potentiella pojkvän sagt nej och krävt att jag inte skulle onanera bredvid honom i sängen - vad kan detta då bero på om inte hans egen otrygghet? Har du några förslag som kan ge mig insikt i frågan?
Svar på tråden verkar som min pojkvän ljuger om runkning och porr