• Anonym (jawohl)

verkar som min pojkvän ljuger om runkning och porr

Så för någon månad sedan såg jag lite porrsidor här och där i hans historik i sin surfplatta... han påstår att han råkade klicka porreklam som påstås komma i samband med en spelsida han besöker mellan jämna mellanrum..
    Saken är den att den sidan han påstås besöka hade inte blivit sökt efter i samband med porrsidorna.
    Sedan nu gick han in i badrummet för ca en timme sedan och satte på kranen. Smög försiktigt utanpå och hörde liksom runkrörelser (han använder lotion eller barnolja när han runkar) samt att han hade täckt för nyckelhålet (som jag vet att han aldrig gör annars...).
    Hörde även ett tyst grymtande ljud. Då gick jag dit och sa att jag var kissig så hörde jag att hans röst och andning var tung. Då frågade jag om han runkade och han sa nej att han skiter...
    Men saken är den att när jag gick in i badrummet kort efter att han kom ut så luktade det inte skit och han påstod att hans skit inte luktar illa... 
    Jamen visst hur dum tror han att man är liksom?

Han bedyrar och säger att han inte har runkat överhuvudtaget men bevisen talar ju för att han har det. 

Varför har han så svårt att tala om det och förnekar att han har det?
    Om vi är i ett förhållande så borde han väl ändå kunna tala om det?
    Och om han nu har behov av att runka till porr så måste det ju innebära att jag inte räcker till, för det är ju en sak om han gör det om jag är sjuk eller av någon annan anledning inte kan ha sex med honom men när han gör det när båda är hemma ja då får man sina funderingar om allt verkligen är som det ska...

Ursäkta det blev långt, känner mig bara grovt oälskad just nu och kränkt för att han inte kan prata om det...

Jag vet att han inte sket därinne för det luktade inte skit och han var där säkerligen i tre kvart liksom...

• Svar på tråden verkar som min pojkvän ljuger om runkning och porr
  • Johan75
    Auditanne skrev 2015-03-23 22:15:58 följande:
    Är du man?

Snälla, häng kvar i tråden några minuter och svara på samma fråga som jag ställt till kvinnorna här?

Tycker du att det är äckligt att se din flickvän onanera ensam utan att du är med i bilden?

Blir så nyfiken nu så jag kan spricka. Kanske både man starta en poll om detta för det hade varit väldigt intressant att veta hur den allmänna sanningen lyder.
    Min uppfattning är att det är en betydligt större andel killar som tänder på, och uppskattar, när deras tjej (eller tjejer generellt) onanerar jämfört med tjejers syn på killar och självsex. Sen finns det givetvis även en massa tjejer som uppskattar när män gör det och säkerligen även några killar som inte uppskattar när tjejer gör det - men det verkar onekligen som att killar i mycket högre grad uppskattar när tjejer har sex med sig själva än tvärt om. 

Lite lustigt egentligen då det ofta är kvinnors onani som beskrivs som tabubelagd och problematisk. Men det kanska hör ihop? Att kvinnor är mycket mer vana att män är öppna och "in your face" med sin sexualitet, vilket leder till en viss aversion (och ibland även avsmak) för densamma. 
    Behold, i come as a thief.
  • Anonym (Tjolahopp)
    Anonym (Diskret) skrev 2015-03-23 21:38:08 följande:
    Jag skulle i alla fall tycka att det var äckligt. Jag kan tänka mig att min man gjorde det när jag var höggravid och veckorna efter förlossningen, men jag såg aldrig några spår av det och det är jag glad för. Hade nog aldrig kommit över synen...
    Att jag tycker det är äckligt med män som runkar är nog att en människa kan ha så stort sexbehov, det blir nästan perverst i mina ögon och det äcklas jag av.

Ex, om ett par har sex 3-5 ggr i veckan, och så måste mannen hålla på och runka utöver det, det är bara avtändande.

Det är ju skillnad om man är ifrån varandra eller som du nämnde är gravid och inte känner för sex.
  • Linnea1994
    Anonym (Blåögd) skrev 2015-03-23 16:50:38 följande:

Låt oss säga ts och hennes kille köper en påse godis tillsammans och kommer överens om att dela lika. Ts kille tar hela godispåsen med sig till toan och det hörs smask och tugganden. Han bedyrar att han inte äter godis. När ts kille kommer ut är halva påsen tom och ts känner sig lurad. De skulle ju dela. Såhär kan man tänka om sex också.

Äta gemensamt godis???? Ser du någon likhet med något så privat som onani?????
  • Anonym (bara)
    Linnea1994 skrev 2015-03-24 09:55:40 följande:
    Äta gemensamt godis???? Ser du någon likhet med något så privat som onani?????

Kallas inte det att dra en metafor?!
  • Förtryckt
    "gemensamt godis"

Är det här något svenskt påfund?

Än en gång då - onani är en privatsak! Visst kan det vara hett att se tjejen onanera, men smygkika är inget för mig.
    Dance, puppet, DANCE!!
  • Anonym (m)

Jag hade också tyckt det var lite jobbigt om vi båda var hemma. Men för mig är det så att han inte vill ha sex mer än varannan månad, så jag tar väldigt illa upp om han skulle runka så jag måste veta det.

• Förtryckt
    Anonym (m) skrev 2015-03-24 11:38:46 följande:

Jag hade också tyckt det var lite jobbigt om vi båda var hemma. Men för mig är det så att han inte vill ha sex mer än varannan månad, så jag tar väldigt illa upp om han skulle runka så jag måste veta det.

Det där låter inte bra. Varför "måste" du veta?
    Dance, puppet, DANCE!!
  • Anonym (I)

Dom flesta hävdar att runka/pulla är normalt. Okej det kan jag gå med på. Men nu är det väl porren och lögnen TS karl har skitit ned sig över. Människor- Fokusera!

• Anonym (Blåögd)

Ok fattar vinken, min man äter lunch med sin kvinnliga kollega och det är ok men fan ta honom om han tar min godispåse som jag köpt och delar med henne. Jag kan ju hämnas och äta min privata kycklingssallad ensam och hålla tyst om att det är världens bästa sallad. Hur skulle det se ut om hela familjen vill ha "personlig privat" lunch på olika ställen i huset. Mattiderna är något man helst ska göra tillsammans och sexet är något man ska göra tillsammans med sin partner tycker jag. Är den nya trenden att partnerna har privata sexliv och att vilja dela det är egoistiskt?

• Anonym (onan)
    Anonym (I) skrev 2015-03-24 11:59:49 följande:

Dom flesta hävdar att runka/pulla är normalt. Okej det kan jag gå med på. Men nu är det väl porren och lögnen TS karl har skitit ned sig över. Människor- Fokusera!

Nejdå, inte bara. Läs själv. Trots att det är "naturligt" att onanera smyglyssnar hon när hon tror att han gör det, kikar in genom nyckelhålet, ifrågasätter vad han gör o s v. Och hon skriver mycket mer om det än om porren. Rätt skitnödigt.
Svar på tråden verkar som min pojkvän ljuger om runkning och porr