• Anonym (jawohl)

verkar som min pojkvän ljuger om runkning och porr

Så för någon månad sedan såg jag lite porrsidor här och där i hans historik i sin surfplatta... han påstår att han råkade klicka porreklam som påstås komma i samband med en spelsida han besöker mellan jämna mellanrum..
    Saken är den att den sidan han påstås besöka hade inte blivit sökt efter i samband med porrsidorna.
    Sedan nu gick han in i badrummet för ca en timme sedan och satte på kranen. Smög försiktigt utanpå och hörde liksom runkrörelser (han använder lotion eller barnolja när han runkar) samt att han hade täckt för nyckelhålet (som jag vet att han aldrig gör annars...).
    Hörde även ett tyst grymtande ljud. Då gick jag dit och sa att jag var kissig så hörde jag att hans röst och andning var tung. Då frågade jag om han runkade och han sa nej att han skiter...
    Men saken är den att när jag gick in i badrummet kort efter att han kom ut så luktade det inte skit och han påstod att hans skit inte luktar illa... 
    Jamen visst hur dum tror han att man är liksom?

Han bedyrar och säger att han inte har runkat överhuvudtaget men bevisen talar ju för att han har det. 

Varför har han så svårt att tala om det och förnekar att han har det?
    Om vi är i ett förhållande så borde han väl ändå kunna tala om det?
    Och om han nu har behov av att runka till porr så måste det ju innebära att jag inte räcker till, för det är ju en sak om han gör det om jag är sjuk eller av någon annan anledning inte kan ha sex med honom men när han gör det när båda är hemma ja då får man sina funderingar om allt verkligen är som det ska...

Ursäkta det blev långt, känner mig bara grovt oälskad just nu och kränkt för att han inte kan prata om det...

Jag vet att han inte sket därinne för det luktade inte skit och han var där säkerligen i tre kvart liksom...

• Svar på tråden verkar som min pojkvän ljuger om runkning och porr
  • riversnroads

Vet du vad ett privatliv betyder? skulle bli galet paranoid att leva ihop med någon som har ett sådant beteende som du.

• gröngölingsboken
    Anonym (jawohl) skrev 2015-03-21 16:38:09 följande:

såg jag lite porrsidor här och där i hans historik i sin surfplatta

Smög försiktigt utanpå och hörde liksom runkrörelser

samt att han hade täckt för nyckelhålet (som jag vet att han aldrig gör annars...)

kränkt för att han inte kan prata om det...

Är det du som är kränkt?

• LauraPalmer

Han vill inte prata om det för att det är en väldigt privat sak som du faktiskt inte har något med att göra. Lär honom att rensa historiken och låt karln få ha sina sköna stunder. Det borde man väl kunna unna den man älskar.

• Johan75
    LauraPalmer skrev 2015-03-22 15:33:12 följande:

Han vill inte prata om det för att det är en väldigt privat sak som du faktiskt inte har något med att göra. Lär honom att rensa historiken och låt karln få ha sina sköna stunder. Det borde man väl kunna unna den man älskar.

Fast, om båda har kommit överens om något så är det väl hennes sak? Många par har olika överenskommelser om vad som är ok eller inte. TS pojkvän har ju sagt att han inte vill att hon tittar på porr. Då är det väl ändå ett övertramp att själv konsumera detta i hemlighet. 
    Behold, i come as a thief.
  • LauraPalmer
    Johan75 skrev 2015-03-22 16:13:18 följande:
    Fast, om båda har kommit överens om något så är det väl hennes sak? Många par har olika överenskommelser om vad som är ok eller inte. TS pojkvän har ju sagt att han inte vill att hon tittar på porr. Då är det väl ändå ett övertramp att själv konsumera detta i hemlighet. 
    Då kanske dom borde slopa den överenskommelsen. Som överhuvudtaget är rätt rubbad till att börja med.
  • Johan75
    LauraPalmer skrev 2015-03-22 16:19:10 följande:
    Då kanske dom borde slopa den överenskommelsen. Som överhuvudtaget är rätt rubbad till att börja med.
    Ja, jag tycker inte heller att den överenskommelsen verkar något som skulle passa mig eller de förhållanden jag haft, men det är upp till TS och hennes pojkvän att prata om detta och hitta en väg ur problemet. 

Däremot kan man inte som vuxen ingå överenskommelser med andra och förvänta sig att inget händer, eller att ingen tar skada, om man bryter dessa. 
    Behold, i come as a thief.
  • Anonym (Hh)

Vad har du med hans runkande att göra? Låter helt sjukt att smyglyssnat och förhör honom. Får han inte ta på sin egna kropp hur han vill, när han vill?

Får han fantisera om vad han vill? Vad är det förskillnad på porr och på fantasier? Du ser hellre att han fantiserar om att sätt på din kompis än tittar på skådespelare?

• Madmoiselle

Du har inkräktat på din killes privatliv å det grövst TS. Du borde skämmas och aldrig göra om det. Det är inte okej någonstans. Bara för att man är i ett förhållande betyder det inte att man har rätt att kontrollera sin partner.

• Förtryckt
    Anonym (jawohl) skrev 2015-03-21 16:38:09 följande:

Så för någon månad sedan såg jag lite porrsidor här och där i hans historik i sin surfplatta... han påstår att han råkade klicka porreklam som påstås komma i samband med en spelsida han besöker mellan jämna mellanrum..

Saken är den att den sidan han påstås besöka hade inte blivit sökt efter i samband med porrsidorna.

Sedan nu gick han in i badrummet för ca en timme sedan och satte på kranen. Smög försiktigt utanpå och hörde liksom runkrörelser (han använder lotion eller barnolja när han runkar) samt att han hade täckt för nyckelhålet (som jag vet att han aldrig gör annars...).

Hörde även ett tyst grymtande ljud. Då gick jag dit och sa att jag var kissig så hörde jag att hans röst och andning var tung. Då frågade jag om han runkade och han sa nej att han skiter...

Men saken är den att när jag gick in i badrummet kort efter att han kom ut så luktade det inte skit och han påstod att hans skit inte luktar illa... 

Jamen visst hur dum tror han att man är liksom?

Han bedyrar och säger att han inte har runkat överhuvudtaget men bevisen talar ju för att han har det. 

Varför har han så svårt att tala om det och förnekar att han har det?

Om vi är i ett förhållande så borde han väl ändå kunna tala om det?

Och om han nu har behov av att runka till porr så måste det ju innebära att jag inte räcker till, för det är ju en sak om han gör det om jag är sjuk eller av någon annan anledning inte kan ha sex med honom men när han gör det när båda är hemma ja då får man sina funderingar om allt verkligen är som det ska...

Ursäkta det blev långt, känner mig bara grovt oälskad just nu och kränkt för att han inte kan prata om det...

Jag vet att han inte sket därinne för det luktade inte skit och han var där säkerligen i tre kvart liksom...

Snälla rara. Klart grabben ska få runka till porr! Män är visuella, vill ha något att se på som vi sen fantiserar till.

Det betyder inte att du inte räcker till!!

Att runka är ungefär som att pinka, något man måste göra eftersom nya spermier bildas kontinuerligt.

Låt honom va, porr är inte fult.

Och förresten, sluta säga "kissig". Det heter kissnödig.
    ---
  • Förtryckt

Skulle aldrig klara en brudfan som stalkar mig på toa, sniffar frågar kollar historik, helt vansinnigt.

Madmoiselle skrev 2015-03-22 17:24:23 följande:

Du har inkräktat på din killes privatliv å det grövst TS. Du borde skämmas och aldrig göra om det. Det är inte okej någonstans. Bara för att man är i ett förhållande betyder det inte att man har rätt att kontrollera sin partner.

Helt korrekt, mademoiselle...
    ---
Svar på tråden verkar som min pojkvän ljuger om runkning och porr