• Förtryckt

verkar som min pojkvän ljuger om runkning och porr

Anonym (jawohl) skrev 2015-03-21 16:38:09 följande:

Så för någon månad sedan såg jag lite porrsidor här och där i hans historik i sin surfplatta... han påstår att han råkade klicka porreklam som påstås komma i samband med en spelsida han besöker mellan jämna mellanrum..

Saken är den att den sidan han påstås besöka hade inte blivit sökt efter i samband med porrsidorna.

Sedan nu gick han in i badrummet för ca en timme sedan och satte på kranen. Smög försiktigt utanpå och hörde liksom runkrörelser (han använder lotion eller barnolja när han runkar) samt att han hade täckt för nyckelhålet (som jag vet att han aldrig gör annars...).

Hörde även ett tyst grymtande ljud. Då gick jag dit och sa att jag var kissig så hörde jag att hans röst och andning var tung. Då frågade jag om han runkade och han sa nej att han skiter...

Men saken är den att när jag gick in i badrummet kort efter att han kom ut så luktade det inte skit och han påstod att hans skit inte luktar illa... 

Jamen visst hur dum tror han att man är liksom?

Han bedyrar och säger att han inte har runkat överhuvudtaget men bevisen talar ju för att han har det. 

Varför har han så svårt att tala om det och förnekar att han har det?

Om vi är i ett förhållande så borde han väl ändå kunna tala om det?

Och om han nu har behov av att runka till porr så måste det ju innebära att jag inte räcker till, för det är ju en sak om han gör det om jag är sjuk eller av någon annan anledning inte kan ha sex med honom men när han gör det när båda är hemma ja då får man sina funderingar om allt verkligen är som det ska...

Ursäkta det blev långt, känner mig bara grovt oälskad just nu och kränkt för att han inte kan prata om det...

Jag vet att han inte sket därinne för det luktade inte skit och han var där säkerligen i tre kvart liksom...

Snälla rara. Klart grabben ska få runka till porr! Män är visuella, vill ha något att se på som vi sen fantiserar till.

Det betyder inte att du inte räcker till!!

Att runka är ungefär som att pinka, något man måste göra eftersom nya spermier bildas kontinuerligt.

Låt honom va, porr är inte fult.

Och förresten, sluta säga "kissig". Det heter kissnödig.
    ---
  • Förtryckt

Skulle aldrig klara en brudfan som stalkar mig på toa, sniffar frågar kollar historik, helt vansinnigt.

Madmoiselle skrev 2015-03-22 17:24:23 följande:

Du har inkräktat på din killes privatliv å det grövst TS. Du borde skämmas och aldrig göra om det. Det är inte okej någonstans. Bara för att man är i ett förhållande betyder det inte att man har rätt att kontrollera sin partner.

Helt korrekt, mademoiselle...
    ---
  • Förtryckt
    Anonym (Seriously) skrev 2015-03-22 18:18:28 följande:

Vad är det med alla oftast tjejer som tycker att det är ok att vara helt stalkeraktig bara för att partnern vill njuta lite? Personer kan ha ett eget sexliv med sig själv, det finns inga skäl att snoka i det. Det har inget att göra med om du räcker till eller inte. Det behöver inte kännas likadant att ha sex med dig som att runka så han var väl sugen på just det.

Vadå "alla" tjejer? Fel. Normala tjejer gör inte så.
    Dance, puppet, DANCE!!
  • Förtryckt
    Anonym (samma sitts) skrev 2015-03-23 10:38:22 följande:

åh vad jag känner igen de där.. usch vad man blir ledsen:( har precis samma problem som du:(

Hoppas du inte GÖR det till ett problem. Onani är något PERSONLIGT.

Hoppas att du inte är lika stalkergalen som TS.
    Dance, puppet, DANCE!!
  • Förtryckt
    "gemensamt godis"

Är det här något svenskt påfund?

Än en gång då - onani är en privatsak! Visst kan det vara hett att se tjejen onanera, men smygkika är inget för mig.
    Dance, puppet, DANCE!!
  • Förtryckt
    Anonym (m) skrev 2015-03-24 11:38:46 följande:

Jag hade också tyckt det var lite jobbigt om vi båda var hemma. Men för mig är det så att han inte vill ha sex mer än varannan månad, så jag tar väldigt illa upp om han skulle runka så jag måste veta det.

Det där låter inte bra. Varför "måste" du veta?
    Dance, puppet, DANCE!!
  • Förtryckt
    Anonym (m) skrev 2015-03-24 13:32:39 följande:
    Va, tror du läser in nåt jag inte sagt.

Jag menar det mosatta; jag vill helst inte veta om det.
    Känns ju lite förnedrande om man har en partner som inte vill ha sex som hellre runkar, så man märker det.

Jaja fast så skrev du inte. Du skrev.
    ...så jag tar väldigt illa upp | om han skulle runka | så jag måste veta det.

Vilket jag utläser som "jag tar väldigt illa upp ifall min kille runkar. Så om han skulle runka måste jag få veta det."

Du fortsätter ju med att säga här ovan "Känns ju lite förnedrande om man har en partner som inte vill ha sex som hellre runkar, så man märker det."

Igen, varför är det förnedrande, och varför ska det ses som ett bevis på att han inte vill ha sex med dig?

Det är som att vara svartsjuk på den tid det tar för ens kille att gå och bajsa ungefär - helt irrationellt.

Dance, puppet, DANCE!!
  • Förtryckt
    Anonym (Va?) skrev 2015-03-30 14:59:08 följande:
    Det verkar som att han har ändrat sig och är en helt vanlig kille.
    Haha! Skål
    ---
Svar på tråden verkar som min pojkvän ljuger om runkning och porr