• Trattkantarell

BF November 2015

Hej! Jag hittar ingen Novembertråd här så startar en egen.

Jag har eg bf 31/10 men är tvärsäker på att jag kommer flyttas till november.

Jag startar en Novembergrupp på Facebook med, om ni vill vara med så skicka ett meddelande till mig med länk till er profil på Facebook eller er mailadress så lägger jag till er. 

Hur mår ni?

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2015-02-25 08:34
    Facebook gruppen blir såklart hemlig så ingen kan söka på den, se vad som skrivs eller se vilka som är med.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2015-05-04 11:25
    Ni som vill gå med i Facebook gruppen

Gå hit: www.familjeliv.se/user/inbox/new

Skriv Trattkantarell som mottagare och skriv din epostadress i meddelande fältet

Vi kommer inte att ta in fler medlemmar efter sista maj.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2015-05-05 12:11
    Efter diskussion i gruppen så har vi nu kommit fram till att redan nu inte ta in fler medlemmar.

• Svar på tråden BF November 2015
  • tuggummigirl

Hej. Har nyligen plussat å är än så länge beräknad till den 9/11 :) jag är alltså i vecka 5 (4+5 för å va mer exakt)

Detta är mitt 4e barn å min sambos 2a barn. Detta blir sista då vi fyller 30 å 31 i år, jättespännande är det nu. Våra barn fyller 7år, 4år å 2år i år å min mellersta fyller 5år men hon bor i himlen tyvärr (dog i vecka 42 i magen)

• Lulak1

Hej,

Jag hoppar också här om det är ok . Efter 1 år försök vi lyckades. Bf 11.11.

Det är mit andra och min man första barn, är 37 :)

• Kgb777

Grattis till er som just plussat! Tuggumigirl jag har också Bf 9 el 10 nov. Vad har du för symtom? 77michelle jag har en dotter som blir nio och en pojke som blir sex. Så det blir ju lite åldersskillnad, men det gör inget. Dottern var helt oplanerad blev gravid när jag och min man varit tillsammans 3 månader, bodde inte ens ihop. Känner mig lite nervös nu nr jag är lite äldre, måste ju göra Kub test och så.

• 77michelle

Vet inte hur det är på andra ställen men här i Örebro län blir alla erbjudna KUB oavsett ålder.

• ellami

Får jag också hoppa in här? :) plussade igår och det kom som en liten chock minst sagt. Har en 9 månaders (född juni -14) så det kommer vara 17 månader mellan dem! Ja jag vet inte riktigt hur vi ska klara det (kämpar med jobbiga nätter än) men den lilla i magen får såklart stanna! <3 har bf 12 november, 4+1 idag och känner mig inte gravid ett dugg. Finns det nån bf lista så man har bättre koll? :) vad heter fb gruppen?

• Lulak1

Grattis till alla ! 

Ellami för mig blir 17 år skillnad, mitt barn är född på samma dag tom.

Har ni bokat redan tid för inskrivning ?
    Jag har den 31.03. 

Nästa vecka ska kolla TSH eftersom jag äter levaxin och har Hashimoto.

• Lillyros

Hej! Jag är 31 år andra barnet, flicka född -10 har försökt 2 år drygt nu! Plussade igår!!!! Wiiii! Har gått på pergotime okt-dec...

Vad heter fb gruppen?

Trattkantarell skrev 2015-02-25 09:04:08 följande:

Grattis! Jag blir alltid lite extravarm i hjärtat när jag läser om när folk lyckas trots motgångar

Jag mår som jag förtjänar... Känns som om jag varit ute och festat ett par dygn: Trött, illamående, hungrig. 

Är glad över att känna saker, det blir mer på riktigt

• Lorainz
    Hej! Jag hänger gärna med här då jag plussade idag med första barnet efter 10 månaders försök! Just nu är jag beräknad till 16:e november, längtar något så otroligt! Skrattande
Svar på tråden BF November 2015