• Trattkantarell

BF November 2015

Hej! Jag hittar ingen Novembertråd här så startar en egen.

Jag har eg bf 31/10 men är tvärsäker på att jag kommer flyttas till november.

Jag startar en Novembergrupp på Facebook med, om ni vill vara med så skicka ett meddelande till mig med länk till er profil på Facebook eller er mailadress så lägger jag till er. 

Hur mår ni?

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2015-02-25 08:34
    Facebook gruppen blir såklart hemlig så ingen kan söka på den, se vad som skrivs eller se vilka som är med.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2015-05-04 11:25
    Ni som vill gå med i Facebook gruppen

Gå hit: www.familjeliv.se/user/inbox/new

Skriv Trattkantarell som mottagare och skriv din epostadress i meddelande fältet

Vi kommer inte att ta in fler medlemmar efter sista maj.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2015-05-05 12:11
    Efter diskussion i gruppen så har vi nu kommit fram till att redan nu inte ta in fler medlemmar.

• Svar på tråden BF November 2015
  • tuggummigirl

Jag mår illa vissa dagar men det är i några minuter bara å mer ont i huvudet så jag har börjat ta starkare järntabletter å ibland får jag uppsvälld mage å den blkr helt gård å stramar å gör ont.

själv då?

Kgb777 skrev 2015-03-07 09:06:14 följande:

Grattis till er som just plussat! Tuggumigirl jag har också Bf 9 el 10 nov. Vad har du för symtom? 77michelle jag har en dotter som blir nio och en pojke som blir sex. Så det blir ju lite åldersskillnad, men det gör inget. Dottern var helt oplanerad blev gravid när jag och min man varit tillsammans 3 månader, bodde inte ens ihop. Känner mig lite nervös nu nr jag är lite äldre, måste ju göra Kub test och så.

• Trattkantarell
    Lillyros skrev 2015-03-07 10:55:26 följande:

Hej! Jag är 31 år andra barnet, flicka född -10 har försökt 2 år drygt nu! Plussade igår!!!! Wiiii! Har gått på pergotime okt-dec...

Vad heter fb gruppen?

Den är hemlig och går inte söka på, skicka din mailadress till mig så ska jag lägga till dig
  • Lorainz
    Jag vill gärna vara med i Facebookgruppen med, men vill helst inte skriva ut min mailadress så öppet i en tråd. Försökte skicka ett PM till dig Trattkantarell, men det går inte. Vill du PM:a mig? :)
  • Bf9nov

Hej!

Jag plussade igår och har bf 9/11. Jag vill jättegärna också vara med i grupp men vill inte heller skriva ut min mail. Kan man söka på dig på fb och skriva till dig där?

Med vänlig hälsning, ewe

• MakeitHappen

En undran bara. vad diskuterar ni i Fb gruppen.... För blir det mer diskussion där än här eftersom allt prat här handlar om fb-gruppen? :)   Bara undrar om jag också ska bli medlem där eller om det än så länge räcker att vara här :)

• Trattkantarell
    Lillyros  Skickat inbjudan 
    Lorainz Skickat PM
    Bf9nov skickat PM

Makeithappen Jag tycker det är enklare med Facebook än Forum så jag kommer vara mer aktiv där.
  • Lillyros

Har inte fått något på fb än...?

Trattkantarell skrev 2015-03-07 14:45:33 följande:
    Lillyros  Skickat inbjudan 
    Lorainz Skickat PM
    Bf9nov skickat PM

Makeithappen Jag tycker det är enklare med Facebook än Forum så jag kommer vara mer aktiv där.
Svar på tråden BF November 2015