• Trattkantarell

BF November 2015

Hej! Jag hittar ingen Novembertråd här så startar en egen.

Jag har eg bf 31/10 men är tvärsäker på att jag kommer flyttas till november.

Jag startar en Novembergrupp på Facebook med, om ni vill vara med så skicka ett meddelande till mig med länk till er profil på Facebook eller er mailadress så lägger jag till er. 

Hur mår ni?

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2015-02-25 08:34
    Facebook gruppen blir såklart hemlig så ingen kan söka på den, se vad som skrivs eller se vilka som är med.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2015-05-04 11:25
    Ni som vill gå med i Facebook gruppen

Gå hit: www.familjeliv.se/user/inbox/new

Skriv Trattkantarell som mottagare och skriv din epostadress i meddelande fältet

Vi kommer inte att ta in fler medlemmar efter sista maj.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2015-05-05 12:11
    Efter diskussion i gruppen så har vi nu kommit fram till att redan nu inte ta in fler medlemmar.

• Svar på tråden BF November 2015
  • Trattkantarell
    vicky91 skrev 2015-03-09 07:34:08 följande:

Trattkantarell- jag har inte fått nån inbjudan?! :)

Har skickat till dig, skickar privat meddelande istället
  • vicky91

Jag mår illa om jag inte ätit och e hungrig hela tiden o dricker määängder med mjölk haha

• Fluff77

Känns som mina symptom är borta. Tog ett till test igår tror det var 6e testet. Hann knappt lägga ifrån mig det förrän två streck lös starkt o fint.

Min kropp var ju nyligen gravid så den kanske inte ger fullt utslag på symptomen än. Jobbigt med en liten bebis o den fruktansvärda tröttheten.

Börjar ställa mig in på att det blir en liten 4a i vår familj. Känner mig lugn o inte orolig på något sätt. Plats har vi men det blir värre med bil. Får nog införskaffa en buss till 2 vuxna o 4 barn varav de två minsta blir det 13 månader imellan

• tuggummigirl

I förrgår mådde jag jäkligt illa såpass att det kändes som jag skulle kräkas när som helst. Å i flera dagar har jag inte kunnat äta middag ihop med familjen pga det. Igår mådde jag superbra hela dan å va bara lite trött men på kvällen blev jag superlös i magen, väldigt romantiskt att jag satt på toa mest hela kvällen när jag å mannen skulle ha lite egentid tillsammans. Tarmarna rörde sig hela tiden å man riktigt hörde å kände de.

Idag mår jag kanonbra, inte trött än, sovit ordentligt inatt fastän jag har svettats som en gris.

Än är jag inte mer hungrig än vanligt å inget hemskt humör å magen är idag inte uppsvälld som en ballong =) det har den varit ganska mkt annars

• tuggummigirl

Vi blir oxå 6st :) tur de e typ 8 månader kvar, vi mpste ju oxå ha en bil med fler säten å funderar lite om man ska ha en dubbelvagn. Min yngste fyller 2år nu i april å de e bara mannen här som har körkort så jag tar buss å går mycket. Känns som att pojken kanske behöver sitta i vagn till han är 3 iaf sen kanske de räcker med ståbräda. Å mannen vill gärna ha en emmaljunga vagn så vi har sneglat lite på den super double vikingen som lätt kan bli en enkelvagn å den är inte så bred. Men som sagt än finns det tid å tänka å diskutera såna saker =P

Fluff77 skrev 2015-03-09 07:46:11 följande:

Känns som mina symptom är borta. Tog ett till test igår tror det var 6e testet. Hann knappt lägga ifrån mig det förrän två streck lös starkt o fint.

Min kropp var ju nyligen gravid så den kanske inte ger fullt utslag på symptomen än. Jobbigt med en liten bebis o den fruktansvärda tröttheten.

Börjar ställa mig in på att det blir en liten 4a i vår familj. Känner mig lugn o inte orolig på något sätt. Plats har vi men det blir värre med bil. Får nog införskaffa en buss till 2 vuxna o 4 barn varav de två minsta blir det 13 månader imellan

• Fluff77

Tuggummigirl kul med fler med många barn i tråden! Jag har två år mellan mina stora o tro mig du behöver ingen dubbelvagn. Ståbräda räcker gott. Köp sen när du märker att det inte funkar isf. Vi behöver en dubbelvagn. Jag vill ha en donkey men har svårt att skiljas från buffeln vi har nu

• Fluff77

Jag har haft nån blödning tror jag. Blev smått rosa på pappret när jag va på toa i helgen. Inget mer eller ont. Borde jag ringa bm?

• 77michelle
    Fluff77 skrev 2015-03-09 09:26:50 följande:

Tuggummigirl kul med fler med många barn i tråden! Jag har två år mellan mina stora o tro mig du behöver ingen dubbelvagn. Ståbräda räcker gott. Köp sen när du märker att det inte funkar isf. Vi behöver en dubbelvagn. Jag vill ha en donkey men har svårt att skiljas från buffeln vi har nu

Hej! Mellan mina två äldsta har jag 17 månader- då var dubbelvagn perfekt. Mellan 2:an och 3:an är det precis två år och då hade jag användning av dubbelvagnen ett halvår ungefär, sen blev det enkelvagn.
    Tjej-99,tjej-01,kille -03, tjej-07, kille -13, bf 1/11 -15
Svar på tråden BF November 2015