• Trattkantarell

BF November 2015

Hej! Jag hittar ingen Novembertråd här så startar en egen.

Jag har eg bf 31/10 men är tvärsäker på att jag kommer flyttas till november.

Jag startar en Novembergrupp på Facebook med, om ni vill vara med så skicka ett meddelande till mig med länk till er profil på Facebook eller er mailadress så lägger jag till er. 

Hur mår ni?

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2015-02-25 08:34
    Facebook gruppen blir såklart hemlig så ingen kan söka på den, se vad som skrivs eller se vilka som är med.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2015-05-04 11:25
    Ni som vill gå med i Facebook gruppen

Gå hit: www.familjeliv.se/user/inbox/new

Skriv Trattkantarell som mottagare och skriv din epostadress i meddelande fältet

Vi kommer inte att ta in fler medlemmar efter sista maj.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2015-05-05 12:11
    Efter diskussion i gruppen så har vi nu kommit fram till att redan nu inte ta in fler medlemmar.

• Svar på tråden BF November 2015
  • Lulak1

Grattis till alla med ny plus !!! 

Becka88 jag har bf samma dag som min son fd :)) . 

• sowe81
    Charlie40 skrev 2015-03-11 21:30:16 följande:

Japp nu är jag här! Hoppas på att få stanna php07FJWG48624.jpg

Välkommen. Grattis!
  • Flin

Jag joinar! :) plussade igår och idag, v 4+1 och BF 19/11 enligt appen. Sjukt overkligt, hade knappt hunnit landa i att vi bestämt att börja försöka, första försöket.

Molvärk till och från sen i helgen, tror varje gång att mensen ska dyka upp. Ska på första träffen hos BM nästa torsdag, ihhh! Grattis till er alla!

• vicky91

Någon som fortfarande ammar nu? Min 9 mån ammar mkt o vill inte sluta. Men ska försöka trappa ner o få henne att vilja ha välling. Just nu ingen panik men är osäker om min kropp klarar de hela grav

Svar på tråden BF November 2015