• Trattkantarell

BF November 2015

Hej! Jag hittar ingen Novembertråd här så startar en egen.

Jag har eg bf 31/10 men är tvärsäker på att jag kommer flyttas till november.

Jag startar en Novembergrupp på Facebook med, om ni vill vara med så skicka ett meddelande till mig med länk till er profil på Facebook eller er mailadress så lägger jag till er. 

Hur mår ni?

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2015-02-25 08:34
    Facebook gruppen blir såklart hemlig så ingen kan söka på den, se vad som skrivs eller se vilka som är med.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2015-05-04 11:25
    Ni som vill gå med i Facebook gruppen

Gå hit: www.familjeliv.se/user/inbox/new

Skriv Trattkantarell som mottagare och skriv din epostadress i meddelande fältet

Vi kommer inte att ta in fler medlemmar efter sista maj.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2015-05-05 12:11
    Efter diskussion i gruppen så har vi nu kommit fram till att redan nu inte ta in fler medlemmar.

• Svar på tråden BF November 2015
  • Liqqueen
    bebba83 skrev 2015-05-18 21:12:19 följande:

Denna gruppen e inte så aktiv eller?

Hej bebba,

Just nu är den inte så aktiv, tror de flesta övergått till fb.

Du är också välkommen att komma med i en grupp, bara skicka ett privat meddelande till mig :)
  • bebba83
    Liqqueen skrev 2015-05-19 11:57:34 följande:

Hej bebba,

Just nu är den inte så aktiv, tror de flesta övergått till fb.

Du är också välkommen att komma med i en grupp, bara skicka ett privat meddelande till mig :)

Ah va synd. ... jag har inte fb tyvärr å kan inte skaffa Heller ; (
  • Liqqueen
    bebba83 skrev 2015-05-19 12:50:15 följande:
    Ah va synd. ... jag har inte fb tyvärr å kan inte skaffa Heller ; (
    Vad tråkigt!

Varför kan du inte skaffa? Alla kan ju så klart ;)
  • Aichan

Kan man fortfarande bli medlem i gruppen? Ingen kan se att man är medlem i den eller har gått med i den?

• Aichan

Är nu i vecka 15 (14+2) - igen. Om vi inte hade gjort UL som drog oss tillbaka i tiden så skulle vi ha gått in i vecka 16 eller om det var vecka 17 imorgon. =)

• Liqqueen
    Aichan skrev 2015-05-20 10:14:30 följande:

Är nu i vecka 15 (14+2) - igen. Om vi inte hade gjort UL som drog oss tillbaka i tiden så skulle vi ha gått in i vecka 16 eller om det var vecka 17 imorgon. =)

Hej Aichan,

Du kan absolut komma med i gruppen, skicka ett privat meddelande till mig så hjälper jag dig.

Gruppen är hemlig och ingen kan se att du är med eller gått med :)
  • Aichan

Det kommer redan genomskinlig vätska ur min ena bröstvårta (ja, jag var tvungen att klämma och kika). Är det normalt så här tidigt? Är i vecka 15.

• Rebeccajenny
    Aichan skrev 2015-05-20 16:44:53 följande:

Det kommer redan genomskinlig vätska ur min ena bröstvårta (ja, jag var tvungen att klämma och kika). Är det normalt så här tidigt? Är i vecka 15.

varit gravid två gånger tidigare och båda dem gångerna fick jag vit/ genomskinlig vätska redan i v 8 och det läckte till och med. Det ska inte vara någon fara dock ska du inte klämma för mycket (som jag gjorde) då det ''produceras'' mer vätska då och det är lättare för att man börjar läcka.
  • Aichan

Går in i vecka 16 imorgon, och nu under dagen har jag känt en hel del fladdrande/kittlande/krälande känsla i magen. Har känt lite smått tidigare, tror jag. Men var då svårt att urskilja. Men idag har jag känt mera tydligt lite då och då. Trotts att denna är vårt första barn så känner jag redan. =) Känns som en ål som slingrar sig i magen, något kittlande. Rätt så intressant! :D Blev lite tårögd bara. :)

• Ni1989

Hej! Väntar mitt först barn och har beräknad bf 18/11. Finns det fortfarande någon fb grupp som är öppen?

• Liqqueen
    Ni1989 skrev 2015-06-25 23:48:28 följande:

Hej! Väntar mitt först barn och har beräknad bf 18/11. Finns det fortfarande någon fb grupp som är öppen?

Hej!

Det finns en grupp, skicka ett privat meddelande till mig med fb namn och en beskrivning av din profilbild.
  • Liqqueen

Hej!

Det finns en grupp, skicka ett privat meddelande till mig med fb namn och en beskrivning av din profilbild.
  • Liqqueen

Hej!

• Aichan

Gick igår in i vecka 22 så är idag 21+1, tiden rinner bort. Men längtar enormt mycket till november nu. :)

Svar på tråden BF November 2015