• Trattkantarell

BF November 2015

Hej! Jag hittar ingen Novembertråd här så startar en egen.

Jag har eg bf 31/10 men är tvärsäker på att jag kommer flyttas till november.

Jag startar en Novembergrupp på Facebook med, om ni vill vara med så skicka ett meddelande till mig med länk till er profil på Facebook eller er mailadress så lägger jag till er. 

Hur mår ni?

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2015-02-25 08:34
    Facebook gruppen blir såklart hemlig så ingen kan söka på den, se vad som skrivs eller se vilka som är med.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2015-05-04 11:25
    Ni som vill gå med i Facebook gruppen

Gå hit: www.familjeliv.se/user/inbox/new

Skriv Trattkantarell som mottagare och skriv din epostadress i meddelande fältet

Vi kommer inte att ta in fler medlemmar efter sista maj.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2015-05-05 12:11
    Efter diskussion i gruppen så har vi nu kommit fram till att redan nu inte ta in fler medlemmar.

• Svar på tråden BF November 2015
  • Hejhejhejilc
    Majsan000 skrev 2015-03-29 17:52:47 följande:

Hej! Jag har enligt uträkning bf den 22 november. Har fått typ brunaktiga flytingar. Men de är bara lite. Fick lite i onsdags och lite igår. Är de nått som är farligt? Ska på vul i morgon och hoppas verkligen jag ser ett tickande hjärta. Går in i v 7 i morgon. Tack för en bra tråd ????

Det är säkert ingen fara, vad jag har hört så är det "värre" men färskt blod, brunt kan vara gammalt blod. Håller tummarna :)
  • corky
    Majsan000 skrev 2015-03-29 17:52:47 följande:

Hej! Jag har enligt uträkning bf den 22 november. Har fått typ brunaktiga flytingar. Men de är bara lite. Fick lite i onsdags och lite igår. Är de nått som är farligt? Ska på vul i morgon och hoppas verkligen jag ser ett tickande hjärta. Går in i v 7 i morgon. Tack för en bra tråd ????

Fick också sånna flytningar, fick göra vul och allt såg bra ut!
  • Majsan000

Var på vul idag och fick veta varför jag fått bruna flytningar, såg ett litet tickande hjärta och allt såg bra ut med de fostret men så va det nått utanför som han inte riktigt visst vad de var. De kunde vara en tvilling som nog tyvärr inte levde eller så var det bara en blod ansamling. Men ska på återbesök om 2 veckor igen. Men är glad att de var ett levande barn iaf

• Trattkantarell

Nu har jag skickat PM till er som inte kunnat skriva till mig. Verkar lite struligt med Familjelivs mailbox, jag får allt dubbelt. 

• landet

Hej.

BF är än så länge beräknad till 30/11 ???? mår galant. Ingen illamående, lite ont i magen på nätterna, och brösten är lite ömma bara ????

• Backsippan88

Hej! Är alldeles ny här på familjeliv. Har en son som är född juli 2013 och väntar nu mitt andra barn 22 nov (uträknat än så länge). Är gärna med i facebookgruppen, hur gör jag :)? Med vänlig hälsning/ backsippan

• hondendärtjejen

Hej allihopa! Efter många tankar fram och tillbaka, många tårar och ångest och 3 svaga plus hos mvc den 24, dom trodde jag hade fått missfall efter mina blödningar mellan den 14-19 mars.

Så plussar jag starka plus hemma!

Det vänstra tog jag i fredags och det högra imorse. Dom blir ju märkbart starkare, har fått en ny tid hos mvc för test och inskrivningssamtal på tisdag 7/4.

Så nu hoppas jag igen! På onsdag ska det vara läkare på plats och hoppas att jag kan tvinga mig till ett vul!!

Så kära trattkantarell, jag går hemskt gärna med i Facebookgruppen igen <3

• CeElSu
    hondendärtjejen skrev 2015-04-01 10:20:48 följande:

Hej allihopa! Efter många tankar fram och tillbaka, många tårar och ångest och 3 svaga plus hos mvc den 24, dom trodde jag hade fått missfall efter mina blödningar mellan den 14-19 mars.

Så plussar jag starka plus hemma!

Det vänstra tog jag i fredags och det högra imorse. Dom blir ju märkbart starkare, har fått en ny tid hos mvc för test och inskrivningssamtal på tisdag 7/4.

Så nu hoppas jag igen! På onsdag ska det vara läkare på plats och hoppas att jag kan tvinga mig till ett vul!!

Så kära trattkantarell, jag går hemskt gärna med i Facebookgruppen igen <3

php1gOtfm46301.jpg

Va roligt! Grattis! :)
Svar på tråden BF November 2015