• Trattkantarell

BF November 2015

Hej! Jag hittar ingen Novembertråd här så startar en egen.

Jag har eg bf 31/10 men är tvärsäker på att jag kommer flyttas till november.

Jag startar en Novembergrupp på Facebook med, om ni vill vara med så skicka ett meddelande till mig med länk till er profil på Facebook eller er mailadress så lägger jag till er. 

Hur mår ni?

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2015-02-25 08:34
    Facebook gruppen blir såklart hemlig så ingen kan söka på den, se vad som skrivs eller se vilka som är med.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2015-05-04 11:25
    Ni som vill gå med i Facebook gruppen

Gå hit: www.familjeliv.se/user/inbox/new

Skriv Trattkantarell som mottagare och skriv din epostadress i meddelande fältet

Vi kommer inte att ta in fler medlemmar efter sista maj.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2015-05-05 12:11
    Efter diskussion i gruppen så har vi nu kommit fram till att redan nu inte ta in fler medlemmar.

• Svar på tråden BF November 2015
  • S0YA
    Annapanna2 skrev 2015-03-26 14:48:15 följande:

Hej, grattis! Förstår att du är orolig. Hoppas det går vägen den här gången! Verkar finnas många med liknande erfarenheter och här kan man ventilera både glädje och oro. Ta hand om dig och försök att njuta av det glada beskedet!

Tack, ska försöka med det. Skönt att denna tråd och ni finns :)
  • corky

Hoppar in här!

Är gravid i v 9 med mitt andra barn. Har en pojk på 15 månader. Och den här lilla jag bär på nu är beräknad 2 november.

Gjorde ett vul idag pga av en blödning, men allt såg bra ut och vi fick se ett litet tickande hjärta. Så skönt, men oron släpper ändå inte riktigt.

• S0YA
    corky skrev 2015-03-26 18:11:37 följande:

Hoppar in här!

Är gravid i v 9 med mitt andra barn. Har en pojk på 15 månader. Och den här lilla jag bär på nu är beräknad 2 november.

Gjorde ett vul idag pga av en blödning, men allt såg bra ut och vi fick se ett litet tickande hjärta. Så skönt, men oron släpper ändå inte riktigt.

Välkommen! Hoppas du också ska trivas här :)

Skönt att ultraljudet såg fint ut.
  • S0YA
    Trattkantarell skrev 2015-03-26 10:40:15 följande:

Nu funkade det =)

Hej Tattkantarell, jag vill gärna vara med i fb-gruppen?
  • EmelieK89

???? jag vill va med på fejjan ???? BF den 22 november än så länge ???? emelie Larsson heter jag på fejjan!! Bor i Kristinehamns kommun

• Fairytale01
    Trattkantarell skrev 2015-03-27 10:49:35 följande:

Enklast om man vill vara med i FB-gruppen är att skicka sin mailadress till mig i PM eller skriva den här =)

Hej! Jag vill gärna också vara med i fb-grupp, ny på denna appen och lite dålig koll på hur man gör, hur skickar jag pm till dig?
  • Jessicap

Jag vill gärna vara med i fb gruppen men kan heller inte skicka pm till dig Trattkantarell?

• Majsan000

Hej! Jag har enligt uträkning bf den 22 november. Har fått typ brunaktiga flytingar. Men de är bara lite. Fick lite i onsdags och lite igår. Är de nått som är farligt? Ska på vul i morgon och hoppas verkligen jag ser ett tickande hjärta. Går in i v 7 i morgon. Tack för en bra tråd ????

Svar på tråden BF November 2015