• Trattkantarell

BF November 2015

Hej! Jag hittar ingen Novembertråd här så startar en egen.

Jag har eg bf 31/10 men är tvärsäker på att jag kommer flyttas till november.

Jag startar en Novembergrupp på Facebook med, om ni vill vara med så skicka ett meddelande till mig med länk till er profil på Facebook eller er mailadress så lägger jag till er. 

Hur mår ni?

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2015-02-25 08:34
    Facebook gruppen blir såklart hemlig så ingen kan söka på den, se vad som skrivs eller se vilka som är med.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2015-05-04 11:25
    Ni som vill gå med i Facebook gruppen

Gå hit: www.familjeliv.se/user/inbox/new

Skriv Trattkantarell som mottagare och skriv din epostadress i meddelande fältet

Vi kommer inte att ta in fler medlemmar efter sista maj.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2015-05-05 12:11
    Efter diskussion i gruppen så har vi nu kommit fram till att redan nu inte ta in fler medlemmar.

• Svar på tråden BF November 2015
  • Jenny8686
    MakeitHappen skrev 2015-03-23 17:58:41 följande:

Ville bara säga att jag går ur denna grupp.. fick missfall inatt..
    hoppas det går bättre för er andra..

Nej va jobbigt!!! Hoppas att allt går bra nu och att ni kan börja försöka igen!
  • Iljans

åh nej :( styrke kramar till er!
  • ellami

Massor av Styrkekramar till dig <3 jag håller tummarna att det tar sig snabbt för er igen och att ni får behålla ert nästa pyre!!
  • Fluff77

Trattkantarell kan du skicka pm till mig. Vill gärna gå med o fb gruppen men vill inte skriva ut min mail.

• iceball
    Fluff77 skrev 2015-03-24 19:41:13 följande:

Trattkantarell kan du skicka pm till mig. Vill gärna gå med o fb gruppen men vill inte skriva ut min mail.

Samma här!
  • CeElSu
    iceball skrev 2015-03-24 19:53:57 följande:
    Samma här!
    Samma här!
  • Shoreline

Hej! Jag plussade igår. Så sjukt glad, men samtidigt lite rädd då vi fick missfall i januari. Trodde verkligen inte jag va gravid, för jag har typ inga symtom mer än att jag är jättetrött. SÅ det var en positiv överraskning :)

Vill gärna va med i fb-gruppen också!

• Jenny8686
    Shoreline skrev 2015-03-25 11:37:56 följande:

Hej! Jag plussade igår. Så sjukt glad, men samtidigt lite rädd då vi fick missfall i januari. Trodde verkligen inte jag va gravid, för jag har typ inga symtom mer än att jag är jättetrött. SÅ det var en positiv överraskning :)

Underbart att höra att du plussade snabbt efter missfallet! Har du räknat ut BF än?
  • Iljans
    Shoreline skrev 2015-03-25 11:37:56 följande:

Grattis :))
Svar på tråden BF November 2015