• Trattkantarell

BF November 2015

Hej! Jag hittar ingen Novembertråd här så startar en egen.

Jag har eg bf 31/10 men är tvärsäker på att jag kommer flyttas till november.

Jag startar en Novembergrupp på Facebook med, om ni vill vara med så skicka ett meddelande till mig med länk till er profil på Facebook eller er mailadress så lägger jag till er. 

Hur mår ni?

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2015-02-25 08:34
    Facebook gruppen blir såklart hemlig så ingen kan söka på den, se vad som skrivs eller se vilka som är med.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2015-05-04 11:25
    Ni som vill gå med i Facebook gruppen

Gå hit: www.familjeliv.se/user/inbox/new

Skriv Trattkantarell som mottagare och skriv din epostadress i meddelande fältet

Vi kommer inte att ta in fler medlemmar efter sista maj.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2015-05-05 12:11
    Efter diskussion i gruppen så har vi nu kommit fram till att redan nu inte ta in fler medlemmar.

• Svar på tråden BF November 2015
  • Flin
    maddegg skrev 2015-03-18 20:02:47 följande:

Hoppar in här jag med..
    Plussade för två dagar sen och har tagit två stycken tester som visar att jag ÄNTLIGEN är gravid. Graviditeten är planerad och kommer bli mitt och sambons första barn. 

Är i v.6 (5+3).
    BF 15/11, 5 dagar innan min födelsedag :) 

Är 24 år och bor i Stockholm.

Grattis!! Då ligger ni en dag tidigare än oss, så spännande :D
  • Flin
    Jenny8686 skrev 2015-03-19 08:47:53 följande:
    Tack! Ja man kan ju hoppas! Ska boka en tid hos en privat gynekolog som jag gått hos en gångs tidigare där dom kan bekräfta graviditeten i ca v.8 tänkte jag. Förra gången hade fostret dött i v.8 fast jag skulle vart i v.11.
    Du får hålla oss uppdaterade här, kniper tummarna blå :)
  • MalinAberg90

Någon som bor norr om stockholm som har tips på bra mvc? Bor i solna så tänkte direkt på mvc i solna centrum men har blivit mer intresserad av mama mia i kista (sambo jobbar i kista) har ni några egna erfarenheter av någon av dessa eller någon annan i närheten?

• maddegg
    MalinAberg90 skrev 2015-03-19 07:15:49 följande:
    Okej, och jag norr om sthlm.
    Jaha okej men de är ju i Sthlm i alla fall :)
  • bebis86

Hoppar in här jag med! Var på tidigt vul idag då jag inte vet hur långt gången jag är. Mellan V5-V8. Ska göra ett till vul 8/4 för att kunna uppskatta lättare när jag ska ha men blir inom ramarna på november ändå tror jag :)

Väntar andra barnet 29år gammal

• maddegg
    Flin skrev 2015-03-19 10:53:02 följande:
    Grattis!! Då ligger ni en dag tidigare än oss, så spännande :D
    Okej vad roligt :) det ät ju så spännande :)

Grattis! :)

Vart bor du?
Svar på tråden BF November 2015