• Trattkantarell

BF November 2015

Hej! Jag hittar ingen Novembertråd här så startar en egen.

Jag har eg bf 31/10 men är tvärsäker på att jag kommer flyttas till november.

Jag startar en Novembergrupp på Facebook med, om ni vill vara med så skicka ett meddelande till mig med länk till er profil på Facebook eller er mailadress så lägger jag till er. 

Hur mår ni?

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2015-02-25 08:34
    Facebook gruppen blir såklart hemlig så ingen kan söka på den, se vad som skrivs eller se vilka som är med.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2015-05-04 11:25
    Ni som vill gå med i Facebook gruppen

Gå hit: www.familjeliv.se/user/inbox/new

Skriv Trattkantarell som mottagare och skriv din epostadress i meddelande fältet

Vi kommer inte att ta in fler medlemmar efter sista maj.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2015-05-05 12:11
    Efter diskussion i gruppen så har vi nu kommit fram till att redan nu inte ta in fler medlemmar.

• Svar på tråden BF November 2015
  • Shoreline
    Jenny8686 skrev 2015-03-25 11:45:27 följande:
    Underbart att höra att du plussade snabbt efter missfallet! Har du räknat ut BF än?
    Tack! Men det känns som sagt riktigt osäkert.
    Men försöker tänka att jag väntar ett barn och inte missfall.

Ja alltså det enda jag kan göra är ju att kolla via appar och graviduträknare på nätet typ. Så nånstans mellan 27-30/11. 
  • Annapanna2
    Shoreline skrev 2015-03-25 11:37:56 följande:

Hej! Jag plussade igår. Så sjukt glad, men samtidigt lite rädd då vi fick missfall i januari. Trodde verkligen inte jag va gravid, för jag har typ inga symtom mer än att jag är jättetrött. SÅ det var en positiv överraskning :)

Vill gärna va med i fb-gruppen också!

Grattis! Vi har ju varit med i samma tråd innan, kul att det tog sig! Håller tummarna för att allt ska gå vägen nu :)
  • Shoreline
    Annapanna2 skrev 2015-03-25 12:10:40 följande:
    Grattis! Vi har ju varit med i samma tråd innan, kul att det tog sig! Håller tummarna för att allt ska gå vägen nu :)
    Ja just det :) Tack så mycket. Vågar inte riktigt hoppas. haha
    Hur mår du?
  • iceball

Hej! Jag plussade igår. Så sjukt glad, men samtidigt lite rädd då vi fick missfall i januari. Trodde verkligen inte jag va gravid, för jag har typ inga symtom mer än att jag är jättetrött. SÅ det var en positiv överraskning :)

Var du med i en augusti-grupp? Tycker mig känna igen ditt nick! Jag fick mf i januari i 6+4
  • Shoreline
    iceball skrev 2015-03-25 13:07:14 följande:
    Var du med i en augusti-grupp? Tycker mig känna igen ditt nick! Jag fick mf i januari i 6+4
    Nej jag var inte med i nån augustigrupp. Jag var med i en BF september däremot. Och jag va heller inte med i nån BIM grupp innan för graviditeten i januari var inte ens planerad. Jag fick mf i slutet på januari i vecka 6+1. Men du kanske har sett mitt nick nånstans ;)

Roligt att vi båda lyckades så pass fort efter våra mf! :) Vilken vecka är du i nu?
  • Eluthien

Trattkantarell, kan du skicka pm vill gärna gå med i Fb gruppen vill inte skriva ut min mailadress

• Annapanna2
    Shoreline skrev 2015-03-25 12:22:49 följande:
    Ja just det :) Tack så mycket. Vågar inte riktigt hoppas. haha
    Hur mår du?
    Jag förstår det, jag är också nervös.. Finns ju inte så mycket man kan göra. Jag går in i v. 9 i morgon och ska på mitt första riktiga ultraljud! Så nu börjar jag bli nervös inför det... Jag mår ok, har mått ganska illa av och till men just nu känns det ok. Hur mår du?
  • iceball
    Shoreline skrev 2015-03-25 13:15:22 följande:

Nej jag var inte med i nån augustigrupp. Jag var med i en BF september däremot. Och jag va heller inte med i nån BIM grupp innan för graviditeten i januari var inte ens planerad. Jag fick mf i slutet på januari i vecka 6+1. Men du kanske har sett mitt nick nånstans ;)

Roligt att vi båda lyckades så pass fort efter våra mf! :) Vilken vecka är du i nu?

Aha, ja nånstans har jag sett dig iaf :)

Jag är i 6+0 idag, jag har haft två mf och båda har varit i sjunde veckan så jag håller tummarna extra hårt i veckan. Ska göra vul om två veckor, känns som en evighet dit.

Ja kul att det tog sig fort!
  • Hejhejhejilc

Hej alla! Är i vecka 9 nu och har som kramper/ilningar i magen? Jag ej ont men känns obehagligt. Är detta normalt eller tecken på missfall? Orolig :(

• oldy

Grattis!!

Jag fick också MF i januari och blev gravid direkt efteråt. Går in i vecka 9 på fredag och hoppas det går hela vägen denna gången..
Svar på tråden BF November 2015