• Trattkantarell

BF November 2015

Hej! Jag hittar ingen Novembertråd här så startar en egen.

Jag har eg bf 31/10 men är tvärsäker på att jag kommer flyttas till november.

Jag startar en Novembergrupp på Facebook med, om ni vill vara med så skicka ett meddelande till mig med länk till er profil på Facebook eller er mailadress så lägger jag till er. 

Hur mår ni?

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2015-02-25 08:34
    Facebook gruppen blir såklart hemlig så ingen kan söka på den, se vad som skrivs eller se vilka som är med.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2015-05-04 11:25
    Ni som vill gå med i Facebook gruppen

Gå hit: www.familjeliv.se/user/inbox/new

Skriv Trattkantarell som mottagare och skriv din epostadress i meddelande fältet

Vi kommer inte att ta in fler medlemmar efter sista maj.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2015-05-05 12:11
    Efter diskussion i gruppen så har vi nu kommit fram till att redan nu inte ta in fler medlemmar.

• Svar på tråden BF November 2015
  • EllinorE

Hejsan gruppen!

Jag tänkte jag kanske kunde gå med er?

Är idag i v 9+0 och beräknad till 12 november. Har inga barn sedan tidigare. Lever med man och djur i ett hus på landet. ? hoppas jag får vara med här och i fb gruppen! Kram på er

• FriidaB
    Acire85 skrev 2015-04-08 19:19:17 följande:

hej går in i vecka 8 (7+0 ) imorgon ???? enligt appen beräknad bf 25 november

Åh, då ligger vi på samma dag, v 8 idag :) Hur mår du? Har du gjort VUL ännu eller har du tänkt att göra det? Kram
  • FriidaB
    frida1991 skrev 2015-04-09 14:09:56 följande:

Går också in i vecka 8 idag! :)

Åh vad roligt :) Hur känner du dig? :)
  • frida1991

FriidaB (jag kan inte citera ditt inlägg från mobilen,men hoppas du ser ändå) jag mår bra, mest trött! Mått liiiite illa nu som började i v.7 typ som att man har en maginfluensa på G... Annars mår jag toppen! Dudå? :)

• FriidaB
    frida1991 skrev 2015-04-09 18:09:40 följande:

FriidaB (jag kan inte citera ditt inlägg från mobilen,men hoppas du ser ändå) jag mår bra, mest trött! Mått liiiite illa nu som började i v.7 typ som att man har en maginfluensa på G... Annars mår jag toppen! Dudå? :)

Nu mår jag bättre än förra veckan då jag låg hemma sjuk med feber, hosta och rejäl huvudvärk.. Har kryat på mig från det och mår "bara" illa nu.. Har varit extremt trött sen v. 5. Är dessutom väldigt osugen på mat.. Har VUL om 12 dagar. . Längtar ihjäl mig!! :)
  • Acire85

Hej jag mår bra. Lite illamående å halsbränna annars bra. Nej inget vul än de gör man väl i vecka 12? Inskrivning hos barnmorskan iaf den 6/5. Hur mår du själv? Har du fler barn lr är de din första?

• FriidaB
    Acire85 skrev 2015-04-10 07:11:03 följande:

Hej jag mår bra. Lite illamående å halsbränna annars bra. Nej inget vul än de gör man väl i vecka 12? Inskrivning hos barnmorskan iaf den 6/5. Hur mår du själv? Har du fler barn lr är de din första?

Härligt att du mår bra :) VUL är inte så vanligt genom landstinget, dom flesta verkar betala privat allt mellan v. 6 till 12 kanske. Vi har gjort IVF och ska göra koll på kliniken den 21:a april. Första barnet för både mig och sambo efter att ha försökt i två år. Håller tummarna att allt ser fint ut. Jag mår ganska bra, skönt med helg så jag kan sova massor, är väldigt trött. :)
Svar på tråden BF November 2015