• Trattkantarell

BF November 2015

Hej! Jag hittar ingen Novembertråd här så startar en egen.

Jag har eg bf 31/10 men är tvärsäker på att jag kommer flyttas till november.

Jag startar en Novembergrupp på Facebook med, om ni vill vara med så skicka ett meddelande till mig med länk till er profil på Facebook eller er mailadress så lägger jag till er. 

Hur mår ni?

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2015-02-25 08:34
    Facebook gruppen blir såklart hemlig så ingen kan söka på den, se vad som skrivs eller se vilka som är med.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2015-05-04 11:25
    Ni som vill gå med i Facebook gruppen

Gå hit: www.familjeliv.se/user/inbox/new

Skriv Trattkantarell som mottagare och skriv din epostadress i meddelande fältet

Vi kommer inte att ta in fler medlemmar efter sista maj.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2015-05-05 12:11
    Efter diskussion i gruppen så har vi nu kommit fram till att redan nu inte ta in fler medlemmar.

• Svar på tråden BF November 2015
  • Trattkantarell

Skicka er mailadress till mig i pm, vi är över 100 medlemmar i gruppen nu och de flesta har lyckats få iväg meddelande till mig.

• ronja111

Hej Trattkantarell,

Hur skickar man pm? Tycker på din profil men inget händer

*hoppet är det sista som sviker*
  • Shoreline
    Trattkantarell skrev 2015-04-16 06:54:06 följande:
    Daniela1983 Jag har skickat meddelande till dig nu
    Novemberbebis15  Nej det behöver den inte, du får en länk på mailen som du klickar på
    Fridisen26 Skickat inbjudan =)
    Jag vill gärna gå med i fb-gruppen! c_bjorling@yahoo.se
  • majsans

Igår fick vi se den lilla som skutta runt i magen ????å ett hjärta som pickade på fint. Känns mer verkligt nu å helt underbart. Nu är det bara vänta på fostervattenprovet ????

Vill gärna hänga med i fb gruppen majsanstalberg@hotmail.com

Ha en härlig dag!

• Charlie40
    majsans skrev 2015-04-21 07:07:16 följande:

Igår fick vi se den lilla som skutta runt i magen ????å ett hjärta som pickade på fint. Känns mer verkligt nu å helt underbart. Nu är det bara vänta på fostervattenprovet ????

Vill gärna hänga med i fb gruppen majsanstalberg@hotmail.com

Ha en härlig dag!

Visst är det härligt att se! Jag gjorde NIPT igår och har nu två veckors nervös väntan. Vi vet i v12 om det är en frisk tös eller pojke.
  • Skorpionbarn2015

Hej alla!

Just idag gick vi in i v12 och om allt är som det ska så får vi ett litet skorpionbarn :)

Ska göra första ul på torsdag nästa vecka och det är ju grymt spännande!! :D

Dagen innan ska jag göra nån typ av glukostest. Är det nån mer som gjort det?

• Rebeccajenny
    Är 21 år gammal och väntar mitt första barn som är beräknad till den 23:e November! Bor i Göteborg, någon mer i denna tråd som bor i Göteborg?Skrattande
  • Kanelsnäckan

Kan inte skicka PM till dig trattkabtarell men vill gärna gå med i fb gruppen. Bf slutet av november :)

• majsans
    Charlie40 skrev 2015-04-21 10:52:37 följande:

Visst är det härligt att se! Jag gjorde NIPT igår och har nu två veckors nervös väntan. Vi vet i v12 om det är en frisk tös eller pojke.

Helt otroligt härligt är det ???? håller tummarna!
Svar på tråden BF November 2015