Inlägg från: Rebeccajenny |Visa alla inlägg
  • Rebeccajenny

BF November 2015

Är 21 år gammal och väntar mitt första barn som är beräknad till den 23:e November! Bor i Göteborg, någon mer i denna tråd som bor i Göteborg?Skrattande
  • Rebeccajenny
    Trattkantarell skrev 2015-05-05 12:47:20 följande:

Beslutet är taget gemensamt i gruppen då många känner att de vill kunna dela med sig av privata saker utan att riskera att grannen blir medlem dagen efter. 

Denna tråd har legat här sedan 25/2 så de som har sökt aktivt efter en sådan grupp har ju haft chansen under en ganska lång period. 

HAHA, löjligaste jag hört.. varför skulle grannen eller liknande bli medlem? om dem förvisso inte är gravida i samma skede då. fattar noll.
  • Rebeccajenny
    Tumvante skrev 2015-05-07 16:49:35 följande:

My har folk ju till sista maj att gå med i gruppen, så massor av tid. Jag tänker att majoriteten av alla FL'are med termin i nov som önskar en grupp redan bör ha tillslutit sig i 1 trimester då det händer mkt redan då. Finns goda anledningar till att låsa grupper.

jag själv är sådan som ej vill gå med i grupper för tidigt OM det skulle hända något alltså missfall eller liknande för då vill jag verkligen inte läsa om andra som är i samma vecka och man själv sitter där och inte är gravid längre.. jag går gärna med i grupper när jag kommit en bit in på graviditet och missfallsrisken är minimal för nu är jag bara i v 13 och det är fortfarande väldigt skör period även om missfallsrisken minskat radikalt. Sedan vet jag att det finns folk som går med i grupper redan samma dag dem fått positivt på stickan för att prata ut med andra om symtom, oro och liknande men som sagt ALLA är olika så varför skall en grupp låsas då det förmodligen bara kommer ansluta sig folk som har BF november andra personer är ju fan inte intresserade att gå med i den gruppen?
  • Rebeccajenny
    Aichan skrev 2015-05-20 16:44:53 följande:

Det kommer redan genomskinlig vätska ur min ena bröstvårta (ja, jag var tvungen att klämma och kika). Är det normalt så här tidigt? Är i vecka 15.

varit gravid två gånger tidigare och båda dem gångerna fick jag vit/ genomskinlig vätska redan i v 8 och det läckte till och med. Det ska inte vara någon fara dock ska du inte klämma för mycket (som jag gjorde) då det ''produceras'' mer vätska då och det är lättare för att man börjar läcka.
Svar på tråden BF November 2015