• Trattkantarell

BF November 2015

Hej! Jag hittar ingen Novembertråd här så startar en egen.

Jag har eg bf 31/10 men är tvärsäker på att jag kommer flyttas till november.

Jag startar en Novembergrupp på Facebook med, om ni vill vara med så skicka ett meddelande till mig med länk till er profil på Facebook eller er mailadress så lägger jag till er. 

Hur mår ni?

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2015-02-25 08:34
    Facebook gruppen blir såklart hemlig så ingen kan söka på den, se vad som skrivs eller se vilka som är med.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2015-05-04 11:25
    Ni som vill gå med i Facebook gruppen

Gå hit: www.familjeliv.se/user/inbox/new

Skriv Trattkantarell som mottagare och skriv din epostadress i meddelande fältet

Vi kommer inte att ta in fler medlemmar efter sista maj.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2015-05-05 12:11
    Efter diskussion i gruppen så har vi nu kommit fram till att redan nu inte ta in fler medlemmar.

• Svar på tråden BF November 2015
  • Annapanna2
    Aichan skrev 2015-04-22 08:23:50 följande:

Idag går jag in i vecka 13. :)) Äntligen!

Kul, då är vi precis lika! :) var på kub idag också och fick se den lilla. Så himla härligt!! Nu kan vi börja slappna av lite :)
  • Aichan
    Annapanna2 skrev 2015-04-22 15:00:58 följande:

Kul, då är vi precis lika! :) var på kub idag också och fick se den lilla. Så himla härligt!! Nu kan vi börja slappna av lite :)

Men det låter ju härligt. :) Hur har det gått annars under graviditeten? :)
  • Aichan

Åååh gud så sugen jag är på purjolök!! Som jag också har varit i några dagar. Speciellt mos med purjolök i, försökt att hålla emot begäret men börjar känna att jag behöver köpa snart - innan någon dör!

Lika så smörgåstårta.

Vad för sug har ni?

• Annapanna2
    Aichan skrev 2015-04-23 14:59:07 följande:
    Men det låter ju härligt. :) Hur har det gått annars under graviditeten? :)
    Det har gått sådär! Mått väldigt illa och varit fruktansvärt trött vissa dagar. Men nu börjar allt bli bättre! Och jag har börjat jobba halvtid istället för att vara heltidssjukskriven som jag var ett tag, och det känns väldigt skönt! Hur har allt gått för dig? Var bor du?
  • LAHR

skriver här med ifall du : trattkantarell inte ser det här på FM, min mejl: carmaseeyou@gmail.com jag vill gärna vara med i facebook gruppen =) 

"you can do it you are a croft"
  • Aichan
    Annapanna2 skrev 2015-04-23 15:34:11 följande:
    Det har gått sådär! Mått väldigt illa och varit fruktansvärt trött vissa dagar. Men nu börjar allt bli bättre! Och jag har börjat jobba halvtid istället för att vara heltidssjukskriven som jag var ett tag, och det känns väldigt skönt! Hur har allt gått för dig? Var bor du?
    Allt har gått jätte bra. =) Förutom trötthet, lite illamående, molvärk i magen och värk i brösten. Men jag har sluppit att spy. =) Men låg järn nu då, och igår spydde jag för första gången i graviditeten! Trotts att jag inte mådde så värst illa heller, vara kom upp.
  • Annapanna2
    Aichan skrev 2015-04-27 16:32:21 följande:
    Allt har gått jätte bra. =) Förutom trötthet, lite illamående, molvärk i magen och värk i brösten. Men jag har sluppit att spy. =) Men låg järn nu då, och igår spydde jag för första gången i graviditeten! Trotts att jag inte mådde så värst illa heller, vara kom upp.
    Vad härligt! Ja, det får man väl räkna med.. Usch, har du fått börja med järntabletter? Det kanske var därför du spydde i såna fall? Har hört att man kan må rätt dåligt av dom. Hoppas det inte händer igen :)
  • Aichan
    Annapanna2 skrev 2015-04-27 17:07:59 följande:
    Vad härligt! Ja, det får man väl räkna med.. Usch, har du fått börja med järntabletter? Det kanske var därför du spydde i såna fall? Har hört att man kan må rätt dåligt av dom. Hoppas det inte händer igen :)

Var och hämtade ut tabletterna idag så tänkte börja med dom imorgon bitti, får se hur man mår där efter. :/ Uscha...

Hur är ditt mående nu? =)

Svar på tråden BF November 2015