BF November 2015
Då går man in i vecka 11. :)
Då går man in i vecka 11. :)
Idag går jag in i vecka 13. :)) Äntligen!
Kul, då är vi precis lika! :) var på kub idag också och fick se den lilla. Så himla härligt!! Nu kan vi börja slappna av lite :)
Åååh gud så sugen jag är på purjolök!! Som jag också har varit i några dagar. Speciellt mos med purjolök i, försökt att hålla emot begäret men börjar känna att jag behöver köpa snart - innan någon dör!
Lika så smörgåstårta.
Vad för sug har ni?
Var och hämtade ut tabletterna idag så tänkte börja med dom imorgon bitti, får se hur man mår där efter. :/ Uscha...
Hur är ditt mående nu? =)
Idag går jag in i v14! :)
Bild från idag, v14 (13+0).
Visst är jag stor sedan innan med, men magen kom snabbt ändå. =)
Har ni börjat känna nå rörelser än då? =)
Då har vi äntligen fått göra ultraljud med efter lite "tjat"! :)) En väldigt livlig krabat var det med. :) Vi trodde att vi var i v14 (13+1) men var i vecka 12 (11+4). :)
Kan man fortfarande bli medlem i gruppen? Ingen kan se att man är medlem i den eller har gått med i den?
Är nu i vecka 15 (14+2) - igen. Om vi inte hade gjort UL som drog oss tillbaka i tiden så skulle vi ha gått in i vecka 16 eller om det var vecka 17 imorgon. =)
Det kommer redan genomskinlig vätska ur min ena bröstvårta (ja, jag var tvungen att klämma och kika). Är det normalt så här tidigt? Är i vecka 15.
Går in i vecka 16 imorgon, och nu under dagen har jag känt en hel del fladdrande/kittlande/krälande känsla i magen. Har känt lite smått tidigare, tror jag. Men var då svårt att urskilja. Men idag har jag känt mera tydligt lite då och då. Trotts att denna är vårt första barn så känner jag redan. =) Känns som en ål som slingrar sig i magen, något kittlande. Rätt så intressant! :D Blev lite tårögd bara. :)
Gick igår in i vecka 22 så är idag 21+1, tiden rinner bort. Men längtar enormt mycket till november nu. :)