• Trattkantarell

BF November 2015

Hej! Jag hittar ingen Novembertråd här så startar en egen.

Jag har eg bf 31/10 men är tvärsäker på att jag kommer flyttas till november.

Jag startar en Novembergrupp på Facebook med, om ni vill vara med så skicka ett meddelande till mig med länk till er profil på Facebook eller er mailadress så lägger jag till er. 

Hur mår ni?

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2015-02-25 08:34
    Facebook gruppen blir såklart hemlig så ingen kan söka på den, se vad som skrivs eller se vilka som är med.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2015-05-04 11:25
    Ni som vill gå med i Facebook gruppen

Gå hit: www.familjeliv.se/user/inbox/new

Skriv Trattkantarell som mottagare och skriv din epostadress i meddelande fältet

Vi kommer inte att ta in fler medlemmar efter sista maj.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2015-05-05 12:11
    Efter diskussion i gruppen så har vi nu kommit fram till att redan nu inte ta in fler medlemmar.

• Svar på tråden BF November 2015
  • Aichan

Idag går jag in i v14! :)

Har era magar växt något? Får man se lite magbilder? Min har växt en hel del redan. :/
  • Aichan

Bild från idag, v14 (13+0).
    Visst är jag stor sedan innan med, men magen kom snabbt ändå. =)

• Annapanna2

Här är min mage! I början var den mest svullen på kvällen och så men nu är det dygnet runt och den har ändrat lite form :) Syns igenom nästan alla kläder och kan bara ha mammabyxor! Är lite mysigt och folk har börjat titta en del på magen. V. 14 i morgon så magen är nog ganska tidig..

• Annapanna2
    Aichan skrev 2015-04-27 20:51:20 följande:

Var och hämtade ut tabletterna idag så tänkte börja med dom imorgon bitti, får se hur man mår där efter. :/ Uscha...

Hur är ditt mående nu? =)

Det är ju inte alla som mår dåligt av dom, hoppas du slipper! :) jag mår mycket bättre nu än tidigare men just idag är jag så trött så trött. Men annars är det bättre nu! :) jag är visst en dag efter dig men nästan samma. Känns så spännande att tiden går framåt, längtar så efter att få börja känna lite sparkar alltså... Har du börjat titta på saker till bebisen än? Har hittat flera A4-sidor med saker som ska behövas men så kan det väl knappast vara. Försöker googla och ta reda på vad man egentligen kan tänkas behöva :)
  • ronja111
    Annapanna2 skrev 2015-04-29 14:24:50 följande:

Här är min mage! I början var den mest svullen på kvällen och så men nu är det dygnet runt och den har ändrat lite form :) Syns igenom nästan alla kläder och kan bara ha mammabyxor! Är lite mysigt och folk har börjat titta en del på magen. V. 14 i morgon så magen är nog ganska tidig..

Åh vad fin den är din mage! Skönt att man inte är ensam. Har också redan fått mage!!
    *hoppet är det sista som sviker*
  • Annapanna2
    ronja111 skrev 2015-04-29 18:11:45 följande:
    Åh vad fin den är din mage! Skönt att man inte är ensam. Har också redan fått mage!! smile1.gif
    Tack! :) Det är väl inte så konstigt att den börjar komma nu kanske... Allting växer ju där inne! Känns så spännande! Tycker du att magen liksom spänner? Så tycker jag det känns ibland..
  • ronja111
    Annapanna2 skrev 2015-04-29 18:21:58 följande:

Tack! :) Det är väl inte så konstigt att den börjar komma nu kanske... Allting växer ju där inne! Känns så spännande! Tycker du att magen liksom spänner? Så tycker jag det känns ibland..

Nej du har rätt

Ja man kan nog säga att den spänner,imorse när jag vaknade var den helt STENhård!! och lutade lite uppåt åt höger. Kändes jättekonstigt. Nu är den mer "mjuk" igen..

någon som känt lika? Vet varför det blir så?
  • Acire85

hej verkar ju som att de bara går bra för er. jag gick in i vecka 11 (10+0) idag. och har fått nån liten blödningen. började med lite rosa på papperet igår morse sen försvann de. och idag igen men försvnner jämt och lite på trosan oxå. använder en liten binda för att se lättare och de ä typ små ljusbruna fläckar som kommer. man undrar ju vad som ä på gång någon som vart med om de?

orolig
  • Aichan

Då har vi äntligen fått göra ultraljud med efter lite "tjat"! :)) En väldigt livlig krabat var det med. :) Vi trodde att vi var i v14 (13+1) men var i vecka 12 (11+4). :)

Svar på tråden BF November 2015