• Acire85

BF November 2015

hej går in i vecka 8 (7+0 ) imorgon ???? enligt appen beräknad bf 25 november

• Acire85

Hej jag mår bra. Lite illamående å halsbränna annars bra. Nej inget vul än de gör man väl i vecka 12? Inskrivning hos barnmorskan iaf den 6/5. Hur mår du själv? Har du fler barn lr är de din första?

• Acire85
    FriidaB skrev 2015-04-10 10:34:20 följande:

Härligt att du mår bra :) VUL är inte så vanligt genom landstinget, dom flesta verkar betala privat allt mellan v. 6 till 12 kanske. Vi har gjort IVF och ska göra koll på kliniken den 21:a april. Första barnet för både mig och sambo efter att ha försökt i två år. Håller tummarna att allt ser fint ut. Jag mår ganska bra, skönt med helg så jag kan sova massor, är väldigt trött. :)

okej kul att du oxå mår bra. ja lycka till. och jag hoppas oxå bäbben vill stanna hos mig. när jag haft 2 mf innan. så de här är våran första oxå. jag hoppas verkligen att allt går bra. jo verklgen skönt med helg. små trött jag med.
  • Acire85

hej tänkte fråga en sak jag undrat över. varför räknar man vecka 9 (8+1) så vad är man i vecka 9 lr 8 då? första barnet så man vet inte så mkt. tacksam för svar

• Acire85

hej verkar ju som att de bara går bra för er. jag gick in i vecka 11 (10+0) idag. och har fått nån liten blödningen. började med lite rosa på papperet igår morse sen försvann de. och idag igen men försvnner jämt och lite på trosan oxå. använder en liten binda för att se lättare och de ä typ små ljusbruna fläckar som kommer. man undrar ju vad som ä på gång någon som vart med om de?

orolig
Svar på tråden BF November 2015