• Trattkantarell

BF November 2015

Hej! Jag hittar ingen Novembertråd här så startar en egen.

Jag har eg bf 31/10 men är tvärsäker på att jag kommer flyttas till november.

Jag startar en Novembergrupp på Facebook med, om ni vill vara med så skicka ett meddelande till mig med länk till er profil på Facebook eller er mailadress så lägger jag till er. 

Hur mår ni?

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2015-02-25 08:34
    Facebook gruppen blir såklart hemlig så ingen kan söka på den, se vad som skrivs eller se vilka som är med.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2015-05-04 11:25
    Ni som vill gå med i Facebook gruppen

Gå hit: www.familjeliv.se/user/inbox/new

Skriv Trattkantarell som mottagare och skriv din epostadress i meddelande fältet

Vi kommer inte att ta in fler medlemmar efter sista maj.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2015-05-05 12:11
    Efter diskussion i gruppen så har vi nu kommit fram till att redan nu inte ta in fler medlemmar.

• Svar på tråden BF November 2015
  • Trattkantarell
    EmmaEu skrev 2015-03-15 17:17:57 följande:

Jag plussade den 11/3.(och har testat varje dag sedan dess.:)

Jag är glad men vågar inte vara för glad.. Med två MF i baken 2014(senast nu i nov) är jag mest bara orolig...

Har en flicka sedan innan som precis fyllt 6år.

Jag är också gärna med i fb-gruppen.

[email protected]

Grattis! Skickat inbjudan =)
  • Miaomiao

Jag vill också vara med här! Grattis ALLA som nyligen plussade och väntar November-bebisar! Jag plussade idag och har BF 24/11. Otroligt spännande resa framför oss!

Jag är 36, har två barn (07 och 08) och ett MA (ganska nyligen) i bagaget. Men den här gången ska det gå vägen!!!

• Marty88

Jag är gärna med här också, plussade i onsdags och har bf 17/11 enligt egna uträkningar... :) Första gången gravid! Inte särskilt planerat, men välkommet :)

• Sophia87

Plussade 8/3, efter pergotime o ovitrelle! Första barnet o obeskrivlig lycka, dock en enorm oro för missfall. Gick idag in i v 6 (5+0), BF 14 november. Hur gör man för att gå med i fb-gruppen? Kul att kunna följas åt!!

• Jenny8686

Hej hej! Plussat så kommer in till er :) BF 19 nov enligt app. Detta är min 3dje graviditet, har haft 2 missfall förra året så hoppas på 3dje gången gillt.

Svar på tråden BF November 2015