• Trattkantarell

BF November 2015

Hej! Jag hittar ingen Novembertråd här så startar en egen.

Jag har eg bf 31/10 men är tvärsäker på att jag kommer flyttas till november.

Jag startar en Novembergrupp på Facebook med, om ni vill vara med så skicka ett meddelande till mig med länk till er profil på Facebook eller er mailadress så lägger jag till er. 

Hur mår ni?

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2015-02-25 08:34
    Facebook gruppen blir såklart hemlig så ingen kan söka på den, se vad som skrivs eller se vilka som är med.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2015-05-04 11:25
    Ni som vill gå med i Facebook gruppen

Gå hit: www.familjeliv.se/user/inbox/new

Skriv Trattkantarell som mottagare och skriv din epostadress i meddelande fältet

Vi kommer inte att ta in fler medlemmar efter sista maj.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2015-05-05 12:11
    Efter diskussion i gruppen så har vi nu kommit fram till att redan nu inte ta in fler medlemmar.

• Svar på tråden BF November 2015
  • Annapanna2

Måste bara tipsa er alla som mår illa! Jag har fått lergigan comp utskrivet och det funkar ganska bra men illamåendet kommer igen efter några timmar. Köpte Sea band på Apoteket, akupressurarmband som verkar mot åksjuka och graviditetsillamående. Dom hjälper!! Så iväg med er och handla :)

• Flin
    Jenny8686 skrev 2015-03-16 06:06:46 följande:

Hej hej! Plussat så kommer in till er :) BF 19 nov enligt app. Detta är min 3dje graviditet, har haft 2 missfall förra året så hoppas på 3dje gången gillt.

Håller tummarna för tredje gången gillt, GRATTIS :D
  • lotie

Hej!
    plussade idag så hoppas det blir nr 3 i november=)
    Mår redan illa och haft jättejobbiga gravditeter innan och blivit sjukskriven direkt men denna gången vill jag jobba hela tiden!

• maddegg

Hoppar in här jag med..
    Plussade för två dagar sen och har tagit två stycken tester som visar att jag ÄNTLIGEN är gravid. Graviditeten är planerad och kommer bli mitt och sambons första barn. 

Är i v.6 (5+3).
    BF 15/11, 5 dagar innan min födelsedag :) 

Är 24 år och bor i Stockholm.

• MalinAberg90
    maddegg skrev 2015-03-18 20:02:47 följande:

Hoppar in här jag med..
    Plussade för två dagar sen och har tagit två stycken tester som visar att jag ÄNTLIGEN är gravid. Graviditeten är planerad och kommer bli mitt och sambons första barn. 

Är i v.6 (5+3).
    BF 15/11, 5 dagar innan min födelsedag :) 

Är 24 år och bor i Stockholm.

Grattis :) så härligt.

Vart i sthlm bor du? :)
  • maddegg
    MalinAberg90 skrev 2015-03-18 22:37:20 följande:
    Grattis :) så härligt.

Vart i sthlm bor du? :)
    Tack, ja de är superhärligt.
    Jag bor söder om Stockholm. 
    dudå?
  • MalinAberg90
    maddegg skrev 2015-03-19 05:52:55 följande:
    Tack, ja de är superhärligt.
    Jag bor söder om Stockholm. 
    dudå?
    Okej, och jag norr om sthlm.
  • Jenny8686
    Flin skrev 2015-03-18 13:17:55 följande:
    Håller tummarna för tredje gången gillt, GRATTIS :D
    Tack! Ja man kan ju hoppas! Ska boka en tid hos en privat gynekolog som jag gått hos en gångs tidigare där dom kan bekräfta graviditeten i ca v.8 tänkte jag. Förra gången hade fostret dött i v.8 fast jag skulle vart i v.11.
Svar på tråden BF November 2015