• Trattkantarell

BF November 2015

Hej! Jag hittar ingen Novembertråd här så startar en egen.

Jag har eg bf 31/10 men är tvärsäker på att jag kommer flyttas till november.

Jag startar en Novembergrupp på Facebook med, om ni vill vara med så skicka ett meddelande till mig med länk till er profil på Facebook eller er mailadress så lägger jag till er. 

Hur mår ni?

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2015-02-25 08:34
    Facebook gruppen blir såklart hemlig så ingen kan söka på den, se vad som skrivs eller se vilka som är med.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2015-05-04 11:25
    Ni som vill gå med i Facebook gruppen

Gå hit: www.familjeliv.se/user/inbox/new

Skriv Trattkantarell som mottagare och skriv din epostadress i meddelande fältet

Vi kommer inte att ta in fler medlemmar efter sista maj.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2015-05-05 12:11
    Efter diskussion i gruppen så har vi nu kommit fram till att redan nu inte ta in fler medlemmar.

• Svar på tråden BF November 2015
  • Eluthien

Har plussat, är beräknad 16/11 enligt app. Första barnet för oss Glad och hoppas att detta kommer gå vägen. Är orolig över missfall, men har fösta träffen med BM på onsdag! 

• Syster D

Tryckte på länken men var tydligen inte inloggad på min, utan en annans fb så kunde inte gå med i gruppen, o det verkar som om man bara kan trycka på länken 1 gång. Så dela gärna med mig igen så jag kan gå med. Kan ju testa min andra mail:

Sophia.choudhury87@gmail.com

Hag undrar oxå om gruppen är hemlig:)

• Syster D

Tryckte på länken men var tydligen inte inloggad på min, utan en annans fb så kunde inte gå med i gruppen, o det verkar som om man bara kan trycka på länken 1 gång. Så dela gärna med mig igen så jag kan gå med. Kan ju testa min andra mail:

Sophia.choudhury87@gmail.com

/samma tjej som Sophia87

Hag undrar oxå om gruppen är hemlig:)

• fridilie

Hej på er alla!
    Hur kände ni er innan ni plussade?
    Väntar på bim nu på torsdag (19/3) och hoppas såå på ett plus!

• Jessicalex

Hej, hänger på i den här gruppen då jag plussade i fredags ????

Detta blir vårt andra barn förhoppningsvis ????

Bor i Stockholm och är född 93 ????

Jag vill gärna vara med i FB gruppen.

j.bexander@gmail.com ??

• jvd89

Jag plussade den 12/3, går in i 4+0 imorgon. BF nångång 23-25 november.:) första barnet.:)

• Carro68
    fridilie skrev 2015-03-16 21:43:14 följande:

Hej på er alla!

Hur kände ni er innan ni plussade?

Väntar på bim nu på torsdag (19/3) och hoppas såå på ett plus!

innan jag plussade kände jag faktiskt absolut ingenting. va en ren slump att jag fick veta. skulle ta cellprov dagen efter så tänkte det va bäst att testa innan och jo visst va jag gravid :) nu har jag mer symtom dock inget illamående.

hur känner du dig? håller tummarna för att du plussar :)
Svar på tråden BF November 2015