Flexxa79 skrev 2015-03-08 18:04:13 följande:
Ja, jag tror faktiskt på det, det är flest saker som sker kring v.6...
När vi fick MA så upptäcktes det på VUL inget hjärta och att det inte växt som det ska men ut kom det inte på 3v så fick hjälp med det till slut, därför hade jag kunnat gå till minst v.9-10 ovetandes. Men v.5+5 är nog osäkert om det börjar slå så bli inte orolig om "det" inte syns! 22-23 dagar efter befruktning börjar det slå.
Sist va vi i v.6+4 och då va Elsa (vår dotter) 2mm med ett liiiitet hjärta, helt sjukt :D
Men jag tycker faktiskt inte man ska oroa sig, händer det så händer det och man kan inte påverka något, då var det inte 100% bra.
Men för oss förra ggn med missfall, IVF och 2,5års väntan så va jag sjukt nervös hela graviditeten men allt gick ju fantastiskt och den här ggn vägrar jag förstöra nåt så fint med oro!
På tisdag är det 26 dagar efter befruktning så jag hoppas det syns nåt! Men även om det inte syns behöver det ju inte vara tokigt, vet att det är väldigt tidigt. Får se vad det visar helt enkelt. Blir spännande! :) Det låter som en sund inställning, skicka gärna över lite positivitet hitåt!