• Timglas

BF November 2015

Hej alla! Lägger till mig själv här :) väntar tredje barnet. Fick MA i januari och har därför valt att inte lägga så mycket vikt i denna graviditet förrän det gått någon månad, då missfallet tog ganska hårt. Tänkte låta hela mars gå innan jag kontaktar Mvc, vet ej hur långt jag gått pga missfallet..

• Timglas

Åh :( fick ma i januari, vet inte om jag har ett missfall på G denna månad också...:( orkar inte kontakta sjukvården heller pga att jag varit på återbesök pga hcg-prov en gång i veckan sedan ma...sånt himla rännande på sjukhuset..

• Timglas

Kvinnokliniken på torsdag kl 9. Samma visa (missfall) som i januari visar sig så ska få komma in och få det bekräftat...:( tre missfall på rad nu...de är visserligen inte rättvist nånstans men jag kan ju bevisligen bli gravid iaf..

• Timglas
    Fluff77 skrev 2015-03-09 09:28:03 följande:

Jag har haft nån blödning tror jag. Blev smått rosa på pappret när jag va på toa i helgen. Inget mer eller ont. Borde jag ringa bm?

Ring bm eller kk, alla mina missfall har börjat med rosa på pappret utan smärta. Fått det bekräftat genom hcg-prov med två dagars mellanrum och VUL. Kan vara skönt att komma och kolla och slippa oroa sig i onödan..
  • Timglas
    PaLo skrev 2015-03-09 17:53:13 följande:

Fy vad trist! smile4.gif

Vet hur tufft det är. Jag har haft två MA sedan i oktober och är nu gravid för tredje gången.Testade positivt i lördags så är ju väldigt tidigt än. Men hoppas verkligen att jag slipper ett tredje MF/MA.

Blir det utredning för er del nu eller vill ni vänta med det?

Åh, beklagar :( Ja nu blir det utredning..:/ Känns så konstigt att allt skulle vara "normalt"...för de känns ju inte normalt..
  • Timglas
    PaLo skrev 2015-03-09 18:05:02 följande:

Ringde och pratade med min BM idag och har bokat in en tid för inskrivning och provtagning nästa måndag.

Jag älskar verkligen min BM! Hon vet precis vad hon ska säga för att jag ska känna mig lugn. Jag har ju två MA i bagaget. Ett i oktober och ett nu i månadsskiftet jan-feb. Så man har ju googlat runt en del och hade tänkt fråga henne om det här med TSH-värde. Men hon förekom mig precis som hon brukar göra och tog själv upp det idag. Vid första graviditeten hade mitt TSH varit normalt och andra graviditeten hade vi inte kollat det, men hon tyckte absolut att det kunde vara värt att hålla lite koll på det. Och självklart ska jag bokas in på ett tidigt VUL också. Det behövde jag inte ens fråga om.

Vad är TSH?
  • Timglas

VUL såg bra ut trots mina blödningar. En fin hinnsäck, gulkroppen och ett foster MED HJÄRTSLAG :D daterade mig till 5+4 och 7 november :) ska försöka slappna av lite nu..

• Timglas
    jassi05 skrev 2015-04-16 09:49:44 följande:

I början på nov blir det, är i vecka 11+4

Jag är 11+5 idag, har BF 30 okt.
Svar på tråden BF November 2015