• Flin

BF November 2015

Jag joinar! :) plussade igår och idag, v 4+1 och BF 19/11 enligt appen. Sjukt overkligt, hade knappt hunnit landa i att vi bestämt att börja försöka, första försöket.

Molvärk till och från sen i helgen, tror varje gång att mensen ska dyka upp. Ska på första träffen hos BM nästa torsdag, ihhh! Grattis till er alla!

• Flin
    PaLo skrev 2015-03-14 09:25:09 följande:

Grattis till alla nya plus!

Hur går det för er där ute? Hur mår ni?

Själv vaknade jag med en jobbig halsbränna idag, annars är det ganska lugnt. Lite frossa på kvällarna och illamående om jag t.ex. tar ett bad för att sluta frysa. Men annars är det superbra för min del.

Är någonstans i vecka 5 idag. Svårt att veta exakt då jag plussade direkt efter ett MF så hann alltså inte få mens emellan. Inskrivning hos BM på måndag. Skrattande

Här mår jag finemang, lite molvärk till och från och sjukt ont i tuttisarna :) vecka 5 (4+4 idag) och ska till BM på torsdag för första träffen. Har fått avslöja för våra bästa vänner då vi bor hos dom i helgen och misstankarna blev ganska stora när jag ville dricka vatten till middagen igår, längtar tills man kan avslöja för resten av världen!
  • Flin
    Jenny8686 skrev 2015-03-16 06:06:46 följande:

Hej hej! Plussat så kommer in till er :) BF 19 nov enligt app. Detta är min 3dje graviditet, har haft 2 missfall förra året så hoppas på 3dje gången gillt.

Håller tummarna för tredje gången gillt, GRATTIS :D
  • Flin
    maddegg skrev 2015-03-18 20:02:47 följande:

Hoppar in här jag med..
    Plussade för två dagar sen och har tagit två stycken tester som visar att jag ÄNTLIGEN är gravid. Graviditeten är planerad och kommer bli mitt och sambons första barn. 

Är i v.6 (5+3).
    BF 15/11, 5 dagar innan min födelsedag :) 

Är 24 år och bor i Stockholm.

Grattis!! Då ligger ni en dag tidigare än oss, så spännande :D
  • Flin
    Jenny8686 skrev 2015-03-19 08:47:53 följande:
    Tack! Ja man kan ju hoppas! Ska boka en tid hos en privat gynekolog som jag gått hos en gångs tidigare där dom kan bekräfta graviditeten i ca v.8 tänkte jag. Förra gången hade fostret dött i v.8 fast jag skulle vart i v.11.
    Du får hålla oss uppdaterade här, kniper tummarna blå :)
  • Flin
    maddegg skrev 2015-03-19 14:24:32 följande:
    Okej vad roligt :) det ät ju så spännande :)

Grattis! :)

Vart bor du?
    Ja verkligen spännande! Jag bor i Jönköping, du då? :)
Svar på tråden BF November 2015